Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

PePe

#3615
Trainer Huub Stevens hoeft nog niet te vrezen voor een ontslag bij Hoffenheim. ,,Zulke vragen moet je pas stellen als een ploeg geen strijd levert'', zegt manager Alexander Rosen.

Hoffenheim in vergelijkbare situatie levert nog strijd, ons Cambuur?

carlo de leeuw

Je kan alles en iedereen er wel uit willen flikkeren of veranderen, maar het is gewoon een gebrek aan kwaliteit (geld) en mazzel en dan sta je na 2 goede seizoenen, waar het wel mee zat, nu gewoon waar je vanaf de promotie al bang voor bent en wat gewoonweg bijna niet te voorkomen is.
Niemand kan weten of deze 3 seizoenen dankzij of ondanks Henk de Jong gaan zoals ze gaan.
Nu het slecht gaat erger ik me ook aan alles en iedereen en dat gelul van Henk, maar ben toch van mening dat we dankzij HdJ  nu het 3e jaar eredivisie beleven!

Dokkumer

Tuurlijk is op voorhand de kans dat we degraderen altijd veel groter geweest dan dat we PO om Europees halen. Alleen de manier waarop we ons naar de slachtbank laten leiden is schrijnend.
Ik ga liever strijdend met 4-1 ten onder dan zielloos tikkie breed met 2-0.

Harry L.

Wanbeleid is het, ze geilen alleen maar op zwarte cijfers. Jammer dat ze zelf niet doorhebben dat degradatie veel en veel meer kost.
De hele visie van de club is kansloos. Voor alle spelers die we de afgelopen periode uitgezwaaid hebben is een mindere voor in de plaats gekomen, dit zou juist andersom moeten zijn. Minimaal een gelijkwaardige vervanger halen. Ze waren helemaal niet voorbereid op het vertrek van Reijnen en Ogbeche, blijkbaar gingen ze er vanuit dat ze een geel/blauw hart hadden. Alle winteraankopen gaan gewoon mee in de malaise en je ziet er zeker niet aan af dat ze volgend jaar graag voor hun club willen spelen. Onze hoop is inmiddels gevestigd op  een hoefdraad die net zijn eerste 10 minuten in de eredivisie gespeeld heeft. We waren allemaal in mineur toen Pereira zijn achillespees afscheurde. Eigenlijk zeggen die laatste zinnen genoeg. We zijn de laatste anderhalf jaar net zo hard gevallen als dat we boven kwamen drijven. Na het vertrek van v/d Belt is duidelijk geworden dat we met een topklasse bestuur te maken hebben. Maar ook ik zal er volgend jaar gewoon weer bij zijn en hopen op betere tijden. Zo nu eerst een prozacje. :|

Ik vond het wel top dat er een hele afvaardiging naar van Duijnen is gegaan, helaas was hij veel te duur. Hadden ze niet beter eerst even kunnen bellen over de huursom :_schater 8P :_spank amateurs.

Sakas

Citaat van: Harry L. op februari 08, 2016, 19:37:37
Wanbeleid is het, ze geilen alleen maar op zwarte cijfers. Jammer dat ze zelf niet doorhebben dat degradatie veel en veel meer kost.
De hele visie van de club is kansloos. Voor alle spelers die we de afgelopen periode uitgezwaaid hebben is een mindere voor in de plaats gekomen, dit zou juist andersom moeten zijn. Minimaal een gelijkwaardige vervanger halen.

"ze geilen alleen maar op zwarte cijfers." Ik denk dat ze er niet op geilen, dit heet lange termijn planning.
"Jammer dat ze zelf niet doorhebben dat degradatie veel en veel meer kost." Dit heet emotie van een supporter, daar ligt gewoon een financieel plan voor in kast.
"De hele visie van de club is kansloos." Ik kom liever over drie jaar nog bij cambuur ipv een Veendam scenario.
"Voor alle spelers die we de afgelopen periode uitgezwaaid hebben is een mindere voor in de plaats gekomen, dit zou juist andersom moeten zijn." Eensch alleen zijn wij geen top club. Als Cambuur dit wel had gekund hadden wij samen met Pisvee en Ajakkes gestreden om het kampioenschap om volgend jaar te overwinteren in de Champions League. 

Volgend jaar lekker jaartje  :jupiler en dan met de  :schaal weer terug keren naar de eredivisie.
Ik wil in ieder geval niet dat er onverantwoorde risico's worden genomen ten koste van alles. Ik kom liever over 10 tot 15 jaar nog steeds bij mijn club. Zo groot als het feest was toen we de  :schaal in handen hadden zo pijnlijk zal degradatie zijn.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Vedetski

Veendam degradeerde niet uit de Eredivisie, die hadden een negatief eigen vermogen van rond de zoveel ton opgebouwd en dat vond de KNVB op een gegeven moment genoeg. Clubs als Twente en Roda die met miljoenen schulden toch weet ik hoeveel nieuwe spelers halen zijn gewoon aanvaardbaar. Enigszins selectief dus. Zal met Cambuur niet anders zijn ben ik bang. Het punt is dat het in de Eredivisie nog acceptabel is, maar je in de Jupiler League enorm op je tellen (let: portemonnee) moet letten.
:koffie

sunderland

Citaat van: Sakas op februari 08, 2016, 19:56:55
"ze geilen alleen maar op zwarte cijfers." Ik denk dat ze er niet op geilen, dit heet lange termijn planning.
"Jammer dat ze zelf niet doorhebben dat degradatie veel en veel meer kost." Dit heet emotie van een supporter, daar ligt gewoon een financieel plan voor in kast.
"De hele visie van de club is kansloos." Ik kom liever over drie jaar nog bij cambuur ipv een Veendam scenario.
"Voor alle spelers die we de afgelopen periode uitgezwaaid hebben is een mindere voor in de plaats gekomen, dit zou juist andersom moeten zijn." Eensch alleen zijn wij geen top club. Als Cambuur dit wel had gekund hadden wij samen met Pisvee en Ajakkes gestreden om het kampioenschap om volgend jaar te overwinteren in de Champions League. 

Volgend jaar lekker jaartje  :jupiler en dan met de  :schaal weer terug keren naar de eredivisie.
Ik wil in ieder geval niet dat er onverantwoorde risico's worden genomen ten koste van alles. Ik kom liever over 10 tot 15 jaar nog steeds bij mijn club. Zo groot als het feest was toen we de  :schaal in handen hadden zo pijnlijk zal degradatie zijn.
Wat een bestuur geneuzel. Als we degraderen zijn niet binnen 5 jaar terug kan ik je vertellen. Er zijn duidelijk verkeerde keuzes gemaakt. Vd vegt bijv. Ik ben er van overtuigd dat als cambuur in begin december ogbeche een ton meer hadden gegeven hij was gebleven en hadden we deze shit vd laatste 5 weken niet gehad.. Net als met Leeuwin weet je nog. Ja en idd toen was vd belt er nog

Destroyer

Citaat van: sunderland op februari 08, 2016, 20:06:23
Wat een bestuur geneuzel. Als we degraderen zijn niet binnen 5 jaar terug kan ik je vertellen. Er zijn duidelijk verkeerde keuzes gemaakt. Vd vegt bijv. Ik ben er van overtuigd dat als cambuur in begin december ogbeche een ton meer hadden gegeven hij was gebleven en hadden we deze shit vd laatste 5 weken niet gehad.. Net als met Leeuwin weet je nog. Ja en idd toen was vd belt er nog

Ik heb wel het idee dat er teveel energie in het nieuwe stadion is gestoken afgelopen periode dan in de TS en selectie.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sakas

Citaat van: Vedetski op februari 08, 2016, 20:00:07
Veendam degradeerde niet uit de Eredivisie, die hadden een negatief eigen vermogen van rond de zoveel ton opgebouwd en dat vond de KNVB op een gegeven moment genoeg. Clubs als Twente en Roda die met miljoenen schulden toch weet ik hoeveel nieuwe spelers halen zijn gewoon aanvaardbaar. Enigszins selectief dus. Zal met Cambuur niet anders zijn ben ik bang. Het punt is dat het in de Eredivisie nog acceptabel is, maar je in de Jupiler League enorm op je tellen (let: portemonnee) moet letten.

Gaat mij niet om degradatie, maar om het faillissement met teveel uitgeven...
Laat sien ast foor Cambuur bist!

sunderland

Citaat van: Sakas op februari 08, 2016, 20:17:28
Gaat mij niet om degradatie, maar om het faillissement met teveel uitgeven...
Oke. Ons club blijft heus wel

Harry L.

Citaat van: Sakas op februari 08, 2016, 19:56:55
"ze geilen alleen maar op zwarte cijfers." Ik denk dat ze er niet op geilen, dit heet lange termijn planning.
"Jammer dat ze zelf niet doorhebben dat degradatie veel en veel meer kost." Dit heet emotie van een supporter, daar ligt gewoon een financieel plan voor in kast.
"De hele visie van de club is kansloos." Ik kom liever over drie jaar nog bij cambuur ipv een Veendam scenario.
"Voor alle spelers die we de afgelopen periode uitgezwaaid hebben is een mindere voor in de plaats gekomen, dit zou juist andersom moeten zijn." Eensch alleen zijn wij geen top club. Als Cambuur dit wel had gekund hadden wij samen met Pisvee en Ajakkes gestreden om het kampioenschap om volgend jaar te overwinteren in de Champions League. 

Volgend jaar lekker jaartje  :jupiler en dan met de  :schaal weer terug keren naar de eredivisie.
Ik wil in ieder geval niet dat er onverantwoorde risico's worden genomen ten koste van alles. Ik kom liever over 10 tot 15 jaar nog steeds bij mijn club. Zo groot als het feest was toen we de  :schaal in handen hadden zo pijnlijk zal degradatie zijn.

Ten eerste vind ik het in tegenstelling tot jouw korte termijn politiek. We hebben spelers met langdurige contracten die werkelijk niets presteren (houtkoop, streek en de eagle van het jaar). We hebben in die drie jaar niks opgebouwd en hebben een selectie die 0,0 waard is. Hadden ze er een schepje bovenop gedaan bij Rusnak dan was nu meer waard dan de gehele selectie. Ze hadden voor een zwolle scenario moeten kiezen. Eerst investeren om vervolgens te cashen en je selectie op pijl te houden. Een tijdje op het randje leven en nu gezond zijn. Maar droom jij maar lekker verder, op deze manier gaan het echt nooit wat worden.

Vedetski

Citaat van: Sakas op februari 08, 2016, 20:17:28
Gaat mij niet om degradatie, maar om het faillissement met teveel uitgeven...

Degradatie kan altijd nog fataal zijn. Daar is al vaak genoeg bewezen dat een paar ton schuld genoeg kan zijn om voor eeuwig op te mogen rotten.. In de Eredivisie maakt het kennelijk niks uit. Daarom maakt degradatie echt wel uit.
:koffie

Sakas

Citaat van: Harry L. op februari 08, 2016, 20:19:21
We hebben spelers met langdurige contracten die werkelijk niets presteren (houtkoop, streek en de eagle van het jaar).

En wat waren wij met z'n allen blij toen ze gehaald werden. Het was zelfs nog beter dat er lange contracten waren afgesloten.
En nu zie je wat hier het risico hier van is.
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Harry L.

Citaat van: Sakas op februari 08, 2016, 20:17:28
Gaat mij niet om degradatie, maar om het faillissement met teveel uitgeven...

:clint angst is een slechte raadgever.
:clint wie niet waagt, wie niet wint.

Maakt ook niet uit, iedereen heeft er zijn eigen kijk op maar wanbeleid blijft het :zweep :koffie

Dokkumer

Dat er mensen zijn die denken dat we tot het nieuwe stadion in de Eredivisie konden overleven...