Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

piene hassus

Tis lekker feilig om tikje breed te speulen. Dat krije as de fleugels un paar keer foor niks lope omdat se de bal niet krije. Om de trener ut gefoel te geven dat se sich toch insette trekke se naar binnen, lope anderen dan inne weg en fut anspeulpunt oppe buten

Bill Shankly

ADO eerste helft compleet weg gespeeld vind ik overdreven. 
Tot aan de goal speelden we prima daarna al iets minder.
ADO deed echt niks eerste helft. 
Neemt niet weg dat je dan de trekker vaker moet overhalen.
In mijn ogen wordt er teveel gebreid.
Ik hoorde in de rust van alle kanten dat we het eerste kwartier moeten oppassen in tweede helft.
Logische gedachten want zo gaat het altijd, waarom kunnen spelers en ts dat dan niet??

carlo de leeuw

een trainer hoort volgens mij beoordeeld te worden op min of meer aantrekkelijk voetbal en stand op de ranglijst t.o.v. de begroting.
1e twee seizoenen meer dan prima en op dit moment naar verwachting, of net iets daaronder wat mij betreft.
Ook kleurrijk voor de camera en lijkt nog steeds goed te liggen bij het grootste deel van de aanhang.
Ik verwacht dat over pak em beet 10 jaar veel supporters met weemoed terugdenken aan deze trainer.
kortom.....mag van mij blijven :D :0=

wiekie1969

Citaat van: sunderland op januari 25, 2016, 09:10:04
dat is gewoon fysieke kwaliteit. Moet je iets omzetten terwijl het zo goed gaat. De ruimtes lagen compleet open... Dat is toch niet henk zijn schuld. Zijn fout is om rosheuvel op te stellen


Henk maakte gistermiddag wel meer fouten. Hij heeft mijns inziens moeite de wedstrijd te lezen  als de tegenstander een tactische ingreep doet. Daarom deed Sandor ook de wissels omdat hij beter zag wat de tegenstander ging doen.

Maar goed , dat is mijn mening. Een wedstrijd lezen hoort ook bij het trainersvak. Denk dat Henk hierin nog de ervaring mist.

De vervanger van Bakker was Overgoor in mijn ogen en niet Hiariej. Die liep te zwemmen op het middenveld. Pas in de laatste 20 minuten ging hij rechtsback spelen wat ook zijn plaats is. Maar toen was het al te laat.




wiekie1969

Citaat van: Destroyer op januari 25, 2016, 09:10:57
Waarom wordt er zo vaag gedaan over het verlengen van het contract van Henk? Man, een beetje duidelijkheid NU zou meer van pas komen. Indien er over twee maanden pas wordt beslist hoe en wat pies je weer nasst de pot. Competitie bijna afgelopen en dan nog op zoek naar een trainer? Wordt niks. Als het nu al duidelijk is kun je vast gaan kijken naar volgend jaar met spelerslijstjes etc...

Maar ja, ik zal het wel niet begrijpen...


Helemaal mee eens. Gesprek geweest in Portugal over verlenging. Wordt in Maart weer voortgezet omdat men eerst wil kijken of er resultaten komen.

Wat een lulkoek. Bijtekenen of niet ongeacht de resultaten.

Tanjajeah

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2016, 20:12:41

Henk maakte gistermiddag wel meer fouten. Hij heeft mijns inziens moeite de wedstrijd te lezen  als de tegenstander een tactische ingreep doet. Daarom deed Sandor ook de wissels omdat hij beter zag wat de tegenstander ging doen.

Maar we hebben dit seizoen met Sandor als assistent geen wedstrijd gewonnen, hoe verklaar je dat dan?

Citaat van: wiekie1969 op januari 25, 2016, 20:12:41
De vervanger van Bakker was Overgoor in mijn ogen en niet Hiariej. Die liep te zwemmen op het middenveld. Pas in de laatste 20 minuten ging hij rechtsback spelen wat ook zijn plaats is. Maar toen was het al te laat.

De logische vervanger van Bakker was júist Hiariej. Hij is namelijk van origine een verdedigende middenvelder. En op basis waarvan zou Overgoor het beter hebben gedaan? Met Overgoor in het elftal hebben we dit jaar óók nog niet gewonnen.

wiekie1969

Citaat van: Tanjajeah op januari 25, 2016, 20:23:38
Maar we hebben dit seizoen met Sandor als assistent geen wedstrijd gewonnen, hoe verklaar je dat dan?

De logische vervanger van Bakker was júist Hiariej. Hij is namelijk van origine een verdedigende middenvelder. En op basis waarvan zou Overgoor het beter hebben gedaan? Met Overgoor in het elftal hebben we dit jaar óók nog niet gewonnen.


Volgens mij is Hiariej voor de rechtsback plaats gehaald en niet voor het middenveld. En Bakker stond als rechtspoot links op het middenveld terwijl Overgoor juist linksbenig is.

En dat we met Sandor niet een pot gewonnen hebben dat klopt. Maar dat lag hem ook aan de scheidsrechterlijke dwalingen en de tegenstanders.

R-member

Foppe is meegereden met Henk naar peptalk  :R
Dan maar op de ketelbrug uit de auto trappen  l0l
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

Vedetski

Citaat van: R-member op januari 25, 2016, 21:00:44
Foppe is meegereden met Henk naar peptalk  :R
Dan maar op de ketelbrug uit de auto trappen  l0l

Hoorde dat zijn trekker een lekke band had dus vind het wel sympathiek van Henkie
:koffie

El Ma-kri-niii

Citaat van: R-member op januari 25, 2016, 21:00:44
Foppe is meegereden met Henk naar peptalk  :R
Dan maar op de ketelbrug uit de auto trappen  l0l
Wat kan dat schelen. Rivaliteit is iets van de supporters. Ik vind het altijd wat triestigs hebben als spelers en trainers hierin mee willen gaan. Op het veld wel, daarbuiten is het voor de supporters.

DayDreamer

Het is in dat programma wel duidelijk geworden dat binnen nu en enkele jaren Henk daar hoofdtrainer is.

Johan058...

Ik vind dat henk nu wel wat doorslaat met zijn charme enz enz.

Harry L.

Citaat van: Johan058... op januari 26, 2016, 13:30:42
Ik vind dat henk nu wel wat doorslaat met zijn charme enz enz.

Tuurlijk niet, lekker carpoolen. Henk heeft wel vijf mondjes (incl. vrouw) te voeden.  :zweep
Volgens mij heb ik hem dat wel meer dan een paar keer horen zeggen.

Vlampiep

We kunnen van alles willen en schrijven, maar we moeten ons wel realiseren dat onze trainer de beschikking heeft over een "kringloop elftal". Als het Henk de Jong lukt om ons in de eredivisie te houden is dat een top prestatie wat te vergelijken is met als De Boer met Ajax de Europacup zal winnen.

Johan058...

Citaat van: Vlampiep op januari 26, 2016, 19:22:06
We kunnen van alles willen en schrijven, maar we moeten ons wel realiseren dat onze trainer de beschikking heeft over een "kringloop elftal". Als het Henk de Jong lukt om ons in de eredivisie te houden is dat een top prestatie wat te vergelijken is met als De Boer met Ajax de Europacup zal winnen.
ik krijg niet echt het idee dat de dames in de eredivisie willen blijven. Hoe kan je nu zo weg geven na rust.. en ik wil zoals iedereen hier nooit meer naar Almere of jong Ajax uit. :_schater. Maargoed als vanouds geeft cambuur niet thuis als je kan inlopen op concurrenten.