Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen

Citaat van: Yellow Army op december 18, 2015, 12:30:28
De laatste 4 wedstrijden van het seizoen niet gewonnen. Waar hebben we het over.

De laatste 5 wedstrijden van het afgelopen seizoen niet gewonnen onder andere tegen Excelsior, Dordrecht en Willem II. Ieder z'n mening, maar ik vind het wel erg veel. Daarom denk ik dat het niet alleen de tegenvallers van dit seizoen betreft. Een reeks van 20 wedstrijden zonder overwinning is extreem. Er waren genoeg wedstrijden dat er gewoon een goede basiself stond.

Laten we hopen dat de slechte serie  verleden tijd is!


EdsjeSCC

Citaat van: diekhuzen op december 18, 2015, 13:00:12
De laatste 5 wedstrijden van het afgelopen seizoen niet gewonnen onder andere tegen Excelsior, Dordrecht en Willem II. Ieder z'n mening, maar ik vind het wel erg veel. Daarom denk ik dat het niet alleen de tegenvallers van dit seizoen betreft. Een reeks van 20 wedstrijden zonder overwinning is extreem. Er waren genoeg wedstrijden dat er gewoon een goede basiself stond.

Laten we hopen dat de slechte serie  verleden tijd is!

Stond voor Cambuur ook niet zoveel meer op het spel, dat sluipt er toch wel een beetje in denk ik

denistel

zit wat in maar tegen dkv de graafschap en willem 2 stond er wel wat op het spel en toen gaven we
3 x niet thuis.
als je dan net zo scherp als tegen nec had gespeeld had je gewoon meer pt gehad.

EdsjeSCC

Citaat van: denistel op december 18, 2015, 13:24:49
zit wat in maar tegen dkv de graafschap en willem 2 stond er wel wat op het spel en toen gaven we
3 x niet thuis.
als je dan net zo scherp als tegen nec had gespeeld had je gewoon meer pt gehad.

Klopt maar dat ging dus over eind van vorig seizoen. Toen hadden we zeker weten meer kwaliteit dan nu, maar toen won je je potjes ook niet als er geen 100 procent werd gegeven dus laat staan met minder kwaliteit en geen volle bak spelen

diekhuzen

Citaat van: EdsjeOgbeche op december 18, 2015, 13:31:18
Klopt maar dat ging dus over eind van vorig seizoen. Toen hadden we zeker weten meer kwaliteit dan nu, maar toen won je je potjes ook niet als er geen 100 procent werd gegeven dus laat staan met minder kwaliteit en geen volle bak spelen

Klopt, zo denk ik er precies over. Een aantal wedstrijden is er geen 100 % gegeven en dat mag je de spelers en ook de trainer kwalijk nemen, want zodra het goed gaat  is het ook Henk z'n kunstje. Cambuur is niet in de positie om het op halve kracht te gaan doen. Volgens mij stond er vorig jaar nog wel wat op het spel, namelijk play- offs en een klassering in het linker rijtje.

Zelfs met de huidige selectie is Cambuur niet kansloos tegen bijvoorbeeld Roda, De Graafschap of Fc Twente.  Wel als er niet 100% wordt gegeven.

Timmie

Citaat van: Collingwood op december 18, 2015, 10:22:49
Ik ben wel benieuwd waarom De Gast en Timmie vinden dat het huidige team, en dan met name de verdediging, goed genoeg is.

Wie zegt dat ik dat vind?

Timmie

Citaat van: diekhuzen op december 18, 2015, 13:00:12
De laatste 5 wedstrijden van het afgelopen seizoen niet gewonnen onder andere tegen Excelsior, Dordrecht en Willem II. Ieder z'n mening, maar ik vind het wel erg veel. Daarom denk ik dat het niet alleen de tegenvallers van dit seizoen betreft. Een reeks van 20 wedstrijden zonder overwinning is extreem. Er waren genoeg wedstrijden dat er gewoon een goede basiself stond.

Laten we hopen dat de slechte serie  verleden tijd is!

Spijker op het koppie:)

Timmie

Citaat van: EdsjeOgbeche op december 18, 2015, 13:31:18
Klopt maar dat ging dus over eind van vorig seizoen. Toen hadden we zeker weten meer kwaliteit dan nu, maar toen won je je potjes ook niet als er geen 100 procent werd gegeven dus laat staan met minder kwaliteit en geen volle bak spelen

Dat is dus ook de spijker op z'n kop:)

moodygrunn

Citaat van: diekhuzen op december 18, 2015, 13:00:12
De laatste 5 wedstrijden van het afgelopen seizoen niet gewonnen onder andere tegen Excelsior, Dordrecht en Willem II. Ieder z'n mening, maar ik vind het wel erg veel. Daarom denk ik dat het niet alleen de tegenvallers van dit seizoen betreft. Een reeks van 20 wedstrijden zonder overwinning is extreem. Er waren genoeg wedstrijden dat er gewoon een goede basiself stond.

Laten we hopen dat de slechte serie  verleden tijd is!

Toen waren we allang veilig man, de druk was volledig van de ketel. Iedereen zat in gedachten al op Mallorca/Ibiza
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: Timmie op december 18, 2015, 14:29:35
Wie zegt dat ik dat vind?

Als je dat niet vindt is je kritiek op Henk nogal vreemd. Je zegt namelijk dat hij zich 'verschuilt' achter het feit dat we dit jaar (ook mede door blessures) een minder elftal hebben. Als het team inderdaad niet goed genoeg is, dan kun je dit toch moeilijk verschuilen noemen? Dan is het toch eerder terecht dat dit aangehaald wordt? (Overigens heb ik dit Henk zelf nog nooit horen doen, dit wordt volgens mij alleen ter verdediging opgevoerd door anderen.)
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Sommigen zien in Dijkhuizen de ideale trainer voor Cambuur, maar het succes van vorig jaar kan hij nu ook niet evenaren bij NAC.
Dijkhuizen heeft in tegenstelling tot Henk meer financiele ruimte en toch kan hij NAC niet laten overtuigen met mooi voetbal en punten.
Dus Henkie mooi houden want hij is de ambassadeur van onze mooie club, die hij verrassend naar de eredivisie heeft gebracht. Als we Henk kwijt raken, is het maar weer afwachten wat er voor terug komt.

Yellow Army

Citaat van: Vlampiep op december 18, 2015, 14:50:31
Sommigen zien in Dijkhuizen de ideale trainer voor Cambuur, maar het succes van vorig jaar kan hij nu ook niet evenaren bij NAC.
Dijkhuizen heeft in tegenstelling tot Henk meer financiele ruimte en toch kan hij NAC niet laten overtuigen met mooi voetbal en punten.
Dus Henkie mooi houden want hij is de ambassadeur van onze mooie club, die hij verrassend naar de eredivisie heeft gebracht. Als we Henk kwijt raken, is het maar weer afwachten wat er voor terug komt.

Dijkhuizen zit er net een maand juh....
Area 58

Daddy T.

Citaat van: Vlampiep op december 18, 2015, 14:50:31
Dus Henkie mooi houden want hij is de ambassadeur van onze mooie club, die hij verrassend naar de eredivisie heeft gebracht. Als we Henk kwijt raken, is het maar weer afwachten wat er voor terug komt.

Het is de vraag of Henk wel voldoende steun krijgt en vertrouwen heeft in ons zittende bestuur. Ga maar uit van een vertrek van Henk.
Zeiken om het zeiken? Verd*mme, wat is het toch een mooie kutclub!

moodygrunn

Citaat van: Daddy T. op december 18, 2015, 16:31:04
Het is de vraag of Henk wel voldoende steun krijgt en vertrouwen heeft in ons zittende bestuur. Ga maar uit van een vertrek van Henk.

Het zal afhangen van de situatie met Sandor. Wat is binnenskamers besproken, welk scenario is uitgedokterd etc... Ik zie het bestuur er ook nog wel voor aan om de 'kritiek' op te eisen om zo andere betrokkenen uit de wind te houden. Als HdJ hier van te voren in is gekend en gewoon het toneelspel mee heeft gespeeld...ach ja beetje complotdenken misschien.... 8P
In Henk en Sandor we trust

Dokkumer

Citaat van: Yellow Army op december 18, 2015, 15:25:33
Dijkhuizen zit er net een maand juh....
Plus dat dit ook niet Marinus zijn selectie is ;)