Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Mooi gaan verlengen met Henk. Bij een overwinning kan hij maar 10 biertjes op. (lekker goedkoop) :_schater

piene hassus

gelukkig hewwe gien toppers meer

denistel

voor dat het seizoen begon dacht ik dit wordt henk zijn laatste seizoen als trainer hier en dat denk ik nog steeds.

hoger dan zijn 1e 2 jaar zullen we niet eindigen en als ie ons dit seizoen in de ere divisie houdt
zou dat geweldig zijn.maar hij weet dat ie hier altijd op de top van zijn kunnen zal moeten presteren
en zelfs dat kan nog niet genoeg zijn.
als ie de kans krijgt om naar een stabiele middenmoter te gaan of zelf nog iets hoger dan zal
ie dat wel doen neem ik aan.
zal zeker voor ons niet makkelijk worden om een vervanger aan te trekken maar misschien zou
een duo Hulshof/Slot wel een goed koppel zijn wie weet.Jammer dat Dijkhuizen al naar NAC IS
gegaan.

Yellow Army

Citaat van: denistel op december 17, 2015, 16:53:31
voor dat het seizoen begon dacht ik dit wordt henk zijn laatste seizoen als trainer hier en dat denk ik nog steeds.

hoger dan zijn 1e 2 jaar zullen we niet eindigen en als ie ons dit seizoen in de ere divisie houdt
zou dat geweldig zijn.maar hij weet dat ie hier altijd op de top van zijn kunnen zal moeten presteren
en zelfs dat kan nog niet genoeg zijn.
als ie de kans krijgt om naar een stabiele middenmoter te gaan of zelf nog iets hoger dan zal
ie dat wel doen neem ik aan.
zal zeker voor ons niet makkelijk worden om een vervanger aan te trekken maar misschien zou
een duo Hulshof/Slot wel een goed koppel zijn wie weet.Jammer dat Dijkhuizen al naar NAC IS
gegaan.

Guardiola zijn verlengt niet bij bayern...
Area 58

Timmie

Citaat van: denistel op december 17, 2015, 16:53:31
voor dat het seizoen begon dacht ik dit wordt henk zijn laatste seizoen als trainer hier en dat denk ik nog steeds.

hoger dan zijn 1e 2 jaar zullen we niet eindigen en als ie ons dit seizoen in de ere divisie houdt
zou dat geweldig zijn.maar hij weet dat ie hier altijd op de top van zijn kunnen zal moeten presteren
en zelfs dat kan nog niet genoeg zijn.
als ie de kans krijgt om naar een stabiele middenmoter te gaan of zelf nog iets hoger dan zal
ie dat wel doen neem ik aan.
zal zeker voor ons niet makkelijk worden om een vervanger aan te trekken maar misschien zou
een duo Hulshof/Slot wel een goed koppel zijn wie weet.Jammer dat Dijkhuizen al naar NAC IS
gegaan.

Dit denk ik dus ook. Hij kan het team en de club niet verder helpen in mijn ogen.

Vlampiep

Citaat van: Timmie op december 18, 2015, 08:19:41
Dit denk ik dus ook. Hij kan het team en de club niet verder helpen in mijn ogen.

Nee dit team zal Henk niet veel beter kunnen maken.
Maar dat kan geen enkele trainer.
Met een paar sterkmakers in de winterstop zie ik hem ons in de eredivisie houden.
Mooi het contract verlengen, want betere trainer/ coach kan Cambuur zich niet wensen.

De Gast

Henk is een prachtig uithangbord maar in deze tijden zal blijken hoe goed hij daadwerkelijk is. Je kunt wel telkens het materiaal de schuld geven maar dat is te makkelijk.

Als Dijkhuizen niet promoveert met NAC dan mooi binnen proberen te hengelen voor volgend seizoen.

Timmie

Citaat van: De Gast op december 18, 2015, 09:01:09
Henk is een prachtig uithangbord maar in deze tijden zal blijken hoe goed hij daadwerkelijk is. Je kunt wel telkens het materiaal de schuld geven maar dat is te makkelijk.

Als Dijkhuizen niet promoveert met NAC dan mooi binnen proberen te hengelen voor volgend seizoen.

Precies! Hoe leuk een vent ook is, je kan hem niet continu de hand boven het hoofd houden en het team de schuld geven. Dan maakt de clubleiding zich ook enorm ongeloofwaardig. Hij wist waar hij aan begon toen hij als hoofdtrainer voor tekende. Daar is ook niks mis mee..

Tanjajeah

Citaat van: De Gast op december 18, 2015, 09:01:09
Henk is een prachtig uithangbord maar in deze tijden zal blijken hoe goed hij daadwerkelijk is. Je kunt wel telkens het materiaal de schuld geven maar dat is te makkelijk.

Als Dijkhuizen niet promoveert met NAC dan mooi binnen proberen te hengelen voor volgend seizoen.

Het materiaal de schuld geven te makkelijk? Niet als dat het werkelijke probleem is, samen met de ontelbare blessures. Zo simpel is het. Je moet geen dingen zoeken die er niet zijn. Heel veel clubs wensen zich een trainer en ambassadeur van de club als de Jong. En wij hebben 'm. Behouden dus!

Collingwood

Ik ben wel benieuwd waarom De Gast en Timmie vinden dat het huidige team, en dan met name de verdediging, goed genoeg is.
Kalmte alleen kan u redden.

Shar

Citaat van: Tanjajeah op december 18, 2015, 10:16:48
Het materiaal de schuld geven te makkelijk? Niet als dat het werkelijke probleem is, samen met de ontelbare blessures. Zo simpel is het. Je moet geen dingen zoeken die er niet zijn. Heel veel clubs wensen zich een trainer en ambassadeur van de club als de Jong. En wij hebben 'm. Behouden dus!

Spijker op zijn kop.

diekhuzen

Citaat van: Tanjajeah op december 18, 2015, 10:16:48
Het materiaal de schuld geven te makkelijk? Niet als dat het werkelijke probleem is, samen met de ontelbare blessures. Zo simpel is het. Je moet geen dingen zoeken die er niet zijn. Heel veel clubs wensen zich een trainer en ambassadeur van de club als de Jong. En wij hebben 'm. Behouden dus!

Cambuur had al sinds april vorig jaar niet gewonnen.....Toen was het materiaal wel redelijk, toch ? Hoe verklaar je dat dan?

Yellow Army

Citaat van: diekhuzen op december 18, 2015, 11:46:24
Cambuur had al sinds april vorig jaar niet gewonnen.....Toen was het materiaal wel redelijk, toch ? Hoe verklaar je dat dan?

De laatste 4 wedstrijden van het seizoen niet gewonnen. Waar hebben we het over.
Area 58

sunderland

Citaat van: Timmie op december 18, 2015, 10:11:42
Precies! Hoe leuk een vent ook is, je kan hem niet continu de hand boven het hoofd houden en het team de schuld geven. Dan maakt de clubleiding zich ook enorm ongeloofwaardig. Hij wist waar hij aan begon toen hij als hoofdtrainer voor tekende. Daar is ook niks mis mee..
hest stront in dien ogen. Dou siest toch zelf hoe en wat

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.