Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Mooier "uithangbord" als Henk kan Cambuur niet wensen.
Mijn hoop is dat hij hier nog jaren wil en mag blijven.
Lekker in Portugal onder het genot van een koel biertje bindende afspraken maken, waarmee  er rust in de tent komt voor de komende periode.


Cor

Citaat van: Timmie op december 16, 2015, 10:04:58
Mee eens hoor, jammer dat ik dit soort dingen juist altijd op m'n bordje krijg.
Ook weet ik wel dat ik aardig kan zuigen.

Ik vond dei al een vies mannetsje

Timmie

Citaat van: sunderland op december 16, 2015, 12:34:25
Timmie dou must dien mening voor dei houe

Ok, duidelijke taal. Dank voor je inbreng:)

Timmie

Citaat van: Cor op december 16, 2015, 16:01:38
Ik vond dei al een vies mannetsje

Zal vanavond weer eens onder de douche springen, dank voor het meedenken:)

Timmie

Citaat van: El Ma-kri-niii op december 16, 2015, 12:23:38
Ik zou nooit een trainer een contract langer dan een jaar geven. Verkopen doe je hem toch niet, maar hij gaat wel weg als een grotere club interesse heeft.

Mooi dan nog 1 jaar geven inderdaad. Niet langer dan 1 a 2 jaar. Weg gaan ze toch wel. Of arbitrage, of de club zelf zwicht omdat ze met een ongemotiveerde trainer te maken hebben..

Bankzitter

Verlengen. Henk heeft ook zijn plussen en minnen maar je vind niet snel een trainer die beter bij de club past. Hij blijft in ieder geval zichzelf ook nu het moeilijk wordt en laat zich niet verleiden tot anti-voetbal. Als beslissingen niet goed uitpakken, zit er altijd wel een positieve/aanvallende gedachte achter.

Timmie

Citaat van: Bankzitter op december 16, 2015, 18:09:10
Verlengen. Henk heeft ook zijn plussen en minnen maar je vind niet snel een trainer die beter bij de club past. Hij blijft in ieder geval zichzelf ook nu het moeilijk wordt en laat zich niet verleiden tot anti-voetbal. Als beslissingen niet goed uitpakken, zit er altijd wel een positieve/aanvallende gedachte achter.

Zelf denk ik af en toe dat de chemie weg is, dat hij ze niet meer kan raken.
Dan kan het goed zijn om afscheid van elkaar te nemen..

moodygrunn

Citaat van: Timmie op december 16, 2015, 18:10:19
Zelf denk ik af en toe dat de chemie weg is, dat hij ze niet meer kan raken.
Dan kan het goed zijn om afscheid van elkaar te nemen..

Ik neem aan dat je dit zegt op basis van momenten die je opvallen in wedstrijden of trainingen? Kun je daar een voorbeeld van geven? Ikzelf heb namelijk het idee dat hij de goede trainer kan zijn voor onze club voor de komende 10 jaar.
In Henk en Sandor we trust

AliBombali

Eensch Moody; sowieso is die chemie er nog wel.. Ik baseer het op trainingen en wedstrijden die ik live zie.. Daarnaast zijn er veel nieuwe jongens, dus door die doorstroom ontstaat er een nieuwe groepsdynamiek en daar kunnen wel dingen verkeerd zitten (wat ik niet verwacht), maar een uitgewerkte chemie? Nee hoor..

Timmie

Citaat van: moodygrunn op december 16, 2015, 18:24:36
Ik neem aan dat je dit zegt op basis van momenten die je opvallen in wedstrijden of trainingen? Kun je daar een voorbeeld van geven? Ikzelf heb namelijk het idee dat hij de goede trainer kan zijn voor onze club voor de komende 10 jaar.

Naja, afgelopen jaren zag ik jongens met passie en beleving spelen. Met een lach, met durf. Dat zie ik al vanaf de eerste wedstrijd niet. Kan zijn dat ik mis zit hoor..

Vlampiep

Citaat van: Timmie op december 16, 2015, 18:30:25
Naja, afgelopen jaren zag ik jongens met passie en beleving spelen. Met een lach, met durf. Dat zie ik al vanaf de eerste wedstrijd niet. Kan zijn dat ik mis zit hoor..
Als ik de trainingen zie en met name deze week, dan wordt er lekker getraind, dit met veel plezier, lachen, maar ook scherp.
Het plezier straalt er af en ja, sommige spelers zijn wat meer ingetogen, maar je ziet ze als team dollen en elkaár af willen troeven.
In de wedstrijden van afgelopen periode was er na afloop weinig te lachen en dat werkt door in het gemoed.
Afgelopen zaterdag was de lach er weer en dat met alle reden.
Want als de spelers na een nederlaag slap van het lachen van het veld zouden zijn gegaan, zouden de rapen behoorlijk gaar zijn.

Timmie

Citaat van: Vlampiep op december 16, 2015, 19:09:23
Als ik de trainingen zie en met name deze week, dan wordt er lekker getraind, dit met veel plezier, lachen, maar ook scherp.
Het plezier straalt er af en ja, sommige spelers zijn wat meer ingetogen, maar je ziet ze als team dollen en elkaár af willen troeven.
In de wedstrijden van afgelopen periode was er na afloop weinig te lachen en dat werkt door in het gemoed.
Afgelopen zaterdag was de lach er weer en dat met alle reden.
Want als de spelers na een nederlaag slap van het lachen van het veld zouden zijn gegaan, zouden de rapen behoorlijk gaar zijn.

Eens hoor, logisch.
Maar ik heb het niet alleen over de lach!

Vlampiep

Nee dat begrijp ik wel.
Maar laten we hopen dat we de komende tijd vaak spelers mogen zien die bevlogen en met plezier het balletje in de goal van de tegenstanders schieten. :proost

Timmie

Citaat van: Vlampiep op december 16, 2015, 19:31:02
Nee dat begrijp ik wel.
Maar laten we hopen dat we de komende tijd vaak spelers mogen zien die bevlogen en met plezier het balletje in de goal van de tegenstanders schieten. :proost

Dat hopen we zeker weten allemaal. Aankomend weekend drie punten binnenhalen, dan gaan we alsnog lekker de winterstop in.. :thumbsup

Kuzmanovic-Apeldoorn

De grootste kwaliteit in mijn ogen van Henk is dat hij een nieuwe groep hecht kan maken en boven zichzelf uit kan laten stijgen. Omdat wij de komende jaren altijd de toppers kwijt zullen raken en elk seizoen een nieuwe groep krijgen en omdat we het moeten hebben van een hecht collectief dat (qua begroting) boven zichzelf moet stijgen om directe handhaving te bereiken blijft hij de komende jaren mijn favoriete kandidaat.

Dat het dit jaar wat later gebeurt komt door aanwijsbare zaken, maar ik heb er nog alle vertrouwen in. Ik heb liever Henk met deze kwaliteiten dan een paar extra puntjes door tactische genialiteit, want daar red je het een seizoen niet mee.
Henk, held, bedankt