Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: AliBombali op december 16, 2015, 09:03:30
Is Henk de Jong Neerlandicus waardoor we het hier over spelling gaan hebben? Timmie, volgens mij ben je een verstandige kerel, daarom zie/snap je zelf ook wel dat je uitspraken iets uitlokken, het hele forum weer op stang en lekker met zijn allen off topic... Zonde van mijn leesplezier en gewoon heel irritant...

On:
Wat een eindbaas die Henk; in goede en in slechte tijden... Geef die man een contract voor het leven, zo een krijgen we niet heel snel meer terug!

Ho ho ho! Ik word altijd weggezet als degene die begint, maar kijk ook eens waar ik op reageer.
Ik typ iets, en daar achter zet ik een uitroepteken. Iets dat ik wel vaker doe. Daar wordt over gestruikeld.
Diegene zegt iets over ABN praten, terwijl hij zelf iets typt dat gewoon fout is. Daar mag ik best op reageren toch?
Als je iemand verbetert, dan moet dat wel goed zijn.

Nogmaals, lees ook eens waar ik op reager. Dan zullen jullie zien dat ik juist niet degene ben die het uitlokt.

Dokkumer

Nou stelletje kommaneukers (of in dit geval uitroeptekenpijpers), die discussie daarover is nu maar eens afgelopen. Laten we het nu over relevante zaken hebben. In dit topic bij voorkeur over Henk de Jong!

Voor de liefhebbers, klik hier

Collingwood

Ik vind Henk nog altijd de ideale trainer voor Cambuur. De enige andere die ik hier ook graag wel eens zou willen zien is Marinus Dijkhuizen, maar die is voorlopig bezet.
Kalmte alleen kan u redden.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 10:01:33
Nou stelletje kommaneukers (of in dit geval uitroeptekenpijpers), die discussie daarover is nu maar eens afgelopen. Laten we het nu over relevante zaken hebben. In dit topic bij voorkeur over Henk de Jong!

Voor de liefhebbers, klik hier

Mee eens hoor, jammer dat ik dit soort dingen juist altijd op m'n bordje krijg.
Ook weet ik wel dat ik aardig kan zuigen, en dat kunnen we allemaal wel als ik alles zo lees.

Maar Henk dus, enig idee wat hijzelf wil? Blijven bij degradatie/ontlopen degradatie?

Timmie

Citaat van: Collingwood op december 16, 2015, 10:03:17
Ik vind Henk nog altijd de ideale trainer voor Cambuur. De enige andere die ik hier ook graag wel eens zou willen zien is Marinus Dijkhuizen, maar die is voorlopig bezet.

Eens, of anders die Pastoor. Doet het nu ook uitstekend bij Sparta.
Mario Been zou het ook leuk doen hier gok ik.

Marinus zal nog wel aantal jaar bij NAC willen blijven.

Dokkumer

Citaat van: Timmie op december 16, 2015, 10:04:58
Mee eens hoor, jammer dat ik dit soort dingen juist altijd op m'n bordje krijg.
Ook weet ik wel dat ik aardig kan zuigen, en dat kunnen we allemaal wel als ik alles zo lees.

Maar Henk dus, enig idee wat hijzelf wil? Blijven bij degradatie/ontlopen degradatie?
In dit geval spreek ik iedereen aan op zijn gedrag, het moet maar eens afgelopen zijn.
Henk mag wmb. blijven, mits hij goede assistenten om zich heen heeft/houdt, die hem scherp houden.

Wat hij zelf wil? Ik kan me voorstellen dat hij zijn blik op een gegeven moment wel wil verruimen.

SCC

Citaat van: Timmie op december 16, 2015, 09:50:03
Ho ho ho! Ik word altijd weggezet als degene die begint, maar kijk ook eens waar ik op reageer.
Ik typ iets, en daar achter zet ik een uitroepteken. Iets dat ik wel vaker doe. Daar wordt over gestruikeld.
Diegene zegt iets over ABN praten, terwijl hij zelf iets typt dat gewoon fout is. Daar mag ik best op reageren toch?
Als je iemand verbetert, dan moet dat wel goed zijn.

Nogmaals, lees ook eens waar ik op reager. Dan zullen jullie zien dat ik juist niet degene ben die het uitlokt.
Wat ik al zei: vrijgezel dus.

ABN: reageer is met dubbel ee. (wie de bal kaatst...)

Dokkummer heeft gelijk: streep eronder, we stoppen met haantjes gedrag (ik ook).

Wat mij betreft Henk's contract verlengen. We hebben de sympathie door deze man enorm teruggekregen binnen heel Nederland (dus ook potentiĆ«le sponsoren). 

poelie-lwd

Verlengen. Samen uit, samen thuis. Ja, hij maakt fouten en ja ik volg hem ook niet altijd qua opstellingen maar feit is wel dat hij traint en het elftal leidt met zijn hart. Een betere kunnen we ons denk ik niet wensen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Gasgeve

Plus een perfect boegbeeld. 1 jaar verlengen met een optie.

moodygrunn

#3189
 :0= Verlengen! Als het even kan met een jaar of 3, totdat we in het nieuwe stadion speule. Dan zien we daarna wel weer. Ik denk eerlijk gezegd dat de clubs nu ook niet voor HdJ in de rij staan.

http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-praat-begin-2016-met-de-jong.htm
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: moodygrunn op december 16, 2015, 11:54:32
:0= Verlengen! Als het even kan met een jaar of 3, totdat we in het nieuwe stadion speule. Dan zien we daarna wel weer. Ik denk eerlijk gezegd dat de clubs nu ook niet voor HdJ in de rij staan.

http://www.vi.nl/nieuws/cambuur-praat-begin-2016-met-de-jong.htm

3 jaar lijkt mij wat te veel voor een trainer! Mocht er iets mis gaan dan zit je aan enorme afkoopsommen vast.

moodygrunn

Citaat van: Lore op december 16, 2015, 12:07:08
3 jaar lijkt mij wat te veel voor een trainer! Mocht er iets mis gaan dan zit je aan enorme afkoopsommen vast.

Wat kan er misgaan dan? Hij heeft aangetoond een selectie in ieder geval niet onder de mogelijkheden te laten spelen en in sommige jaren zelfs ruim boven hun mogelijkheden. Dat vind ik een mooi begin. Daarnaast weten we wat we in huis hebben. Hij komt ook nog eens uit de regio. Man, ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken dat we weer een Rob McDonald achtig figuur hier hebben, of een bijna-fit-Wesseling.
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Ik zou nooit een trainer een contract langer dan een jaar geven. Verkopen doe je hem toch niet, maar hij gaat wel weg als een grotere club interesse heeft.

sunderland

Timmie dou must dien mening voor dei houe

speculeter

Mooi in de winterstop om tafel als ze in Portugal zitten.
Jaar verlengen met optie nog een jaar.
En op die manier fris aan tweede seizoenshelft beginnen.