Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Er is een topic wat over die jarreneukers gaat, daar de mening graag verder verkondigen heren!

Bill Shankly

Citaat van: koosZevenaar op december 15, 2015, 15:02:15
Vreselijk wat een zure miereneuker die TIMMIE, gauw oprotten naar DKV, kun je mischien de rollator duwen van dat bejaard mannetje.
Hij heeft 2 x gespeeld tegen een ploeg die boven hun stond en allebei verloren.
Voor mij is het uit pure armoe dat hij daar op het veld strompelt.
Nu maar hopen dat de klad erin komt en dat de zoektocht naar een sponsor helaas niet mag slagen.
Geen positiviteit over de oude meneeer Kukelekuu

_O_ _O_

Timmie

Citaat van: SCC op december 15, 2015, 14:35:08
Beste jongen, wordt jij nou nooit moe van jezelf? Geef ik je gelijk, maar probeer je duidelijk te maken in ABN waarom je irritatie opwekt, wil je wederom het laatste woord.
Gokje: vrijgezel? (ja, nu mag je reageren)

Over ABN gesproken.. Word is zonder T:) '... word jij...' (Loop jij..). Zal hier ook wel weer een reactie op krijgen:)

On.
Ik snap gewoon niet waarom je struikelt over een uitroepteken. Vraag me af waarom.. Waarom?

Dokkumer

PleurT allemaal lekker even op met dat achterlijk gezwam over pietepeuterige zaken.

Minimalistisch gejank hier weer hoor. Om van te kotsen!

Timmie

Citaat van: koosZevenaar op december 15, 2015, 15:02:15
Vreselijk wat een zure miereneuker die TIMMIE, gauw oprotten naar DKV, kun je mischien de rollator duwen van dat bejaard mannetje.
Hij heeft 2 x gespeeld tegen een ploeg die boven hun stond en allebei verloren.
Voor mij is het uit pure armoe dat hij daar op het veld strompelt.
Nu maar hopen dat de klad erin komt en dat de zoektocht naar een sponsor helaas niet mag slagen.
Geen positiviteit over de oude meneeer Kukelekuu

Totaal geen mierenneuker. Iemand die struikelt over een uitroepteken, dat is een mierenneuker.

En omtrent meneer Kukelekuu, hij is gewoon een goed uithangbord. Ook ik hoop dat de zoektocht naar een hoofdsponsor mislukt, ook ik hoop dat de klad erin komt. Ik ook.. Ik zeg alleen dat het een goed uithangbord is. En daar moet je me, diep in je hart, toch gelijk in geven. Ook al ben ik Timmie, maar gelijk heb ik wel!

NRG

Citaat van: Timmie op december 15, 2015, 16:12:04
Over ABN gesproken.. Word is zonder T:) '... word jij...' (Loop jij..). Zal hier ook wel weer een reactie op krijgen:)

On.
Ik snap gewoon niet waarom je struikelt over een uitroepteken. Vraag me af waarom.. Waarom?

Ik snap het wel. Bijna iedereen op het forum snapt het..

Lore

Citaat van: Dokkumer op december 15, 2015, 16:16:27
PleurT allemaal lekker even op met dat achterlijk gezwam over pietepeuterige zaken.

Minimalistisch gejank hier weer hoor. Om van te kotsen!

Je hebt he-le-maal gelijk! Weer even over naar de niet pietepeuterige zaken: heeft iemand gezien dat de auto van Henk de Jong helemaal onder de modder zat? Denken jullie ook dat hij vandaag een sollicitatie heeft gehad bij DKV?  :devil

Dokkumer

Citaat van: Timmie op december 15, 2015, 16:16:38
Totaal geen mierenneuker. Iemand die struikelt over een uitroepteken, dat is een mierenneuker.

En omtrent meneer Kukelekuu, hij is gewoon een goed uithangbord. Ook ik hoop dat de zoektocht naar een hoofdsponsor mislukt, ook ik hoop dat de klad erin komt. Ik ook.. Ik zeg alleen dat het een goed uithangbord is. En daar moet je me, diep in je hart, toch gelijk in geven. Ook al ben ik Timmie, maar gelijk heb ik wel!
Wat mij betreft is Floppe de huilebalk het dartbord van de club. Dit heeft niks met Henk te maken en kan in het ondergang van dkv topic.

En nu kappen, anders gaat de misdragende jeugd hier even een tijdje op het strafbankje...

ps. Timmie, voordat je het vraagt.. Dit geldt voor IEDEREEN, dus niet alleen voor jou!

Dokkumer

Citaat van: Lore op december 15, 2015, 16:19:10
Je hebt he-le-maal gelijk! Weer even over naar de niet pietepeuterige zaken: heeft iemand gezien dat de auto van Henk de Jong helemaal onder de modder zat? Denken jullie ook dat hij vandaag een sollicitatie heeft gehad bij DKV?  :devil
Volgens mij is het een modderpoel achter Noord Lore 8P Als hij in dkv was geweest, wat het wel stront geweest wat aan de auto zat.

zeewolde

Citaat van: Timmie op december 15, 2015, 13:45:34
Erachter heeft mijn voorkeur...

!

:zweep :zweepik zeg verder niks

Vlampiep

Citaat van: Dokkumer op december 15, 2015, 16:21:38
Volgens mij is het een modderpoel achter Noord Lore 8P Als hij in dkv was geweest, wat het wel stront geweest wat aan de auto zat.

Henkie het geen trekhaak achter sien Opelsje.
Want al die jarrerieders hewwe dat wel voor de strontwagen.
Maar as ut bestuur ferstandig is, dan biede su Henkie geliek un kontakt foor 2 jaar.
Hewwe we rust in de tent en ken Henkie bouwen an un elftal wat oans in de eredivisie houdt.

AliBombali

Is Henk de Jong Neerlandicus waardoor we het hier over spelling gaan hebben? Timmie, volgens mij ben je een verstandige kerel, daarom zie/snap je zelf ook wel dat je uitspraken iets uitlokken, het hele forum weer op stang en lekker met zijn allen off topic... Zonde van mijn leesplezier en gewoon heel irritant...

On:
Wat een eindbaas die Henk; in goede en in slechte tijden... Geef die man een contract voor het leven, zo een krijgen we niet heel snel meer terug!

Dokkumer

Volgens VI gaan Henk en de club begin volgend jaar om tafel.
Zoek zo de link wel even.

jeff

Citaat van: Dokkumer op december 16, 2015, 09:33:32
Volgens VI gaan Henk en de club begin volgend jaar om tafel.
Zoek zo de link wel even.
http://bit.ly/1Jbb3L0

Dokkumer

  _O_ :thumbsup
Altijd handig zo'n snelle Jelle