Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Of deze:andere mensen wachten 9 maanden op een baby.
Wij moesten bijna 9 maanden op een overwinning wachten.

Cor

De emotie van Henk is echt, die van het fossiel dkv geacteerd om sponsoren terug te winnen. Dat maakt Henk waardevol ook al heb ik hem de afgelopen weken ook wel vervloekt

Tanjajeah

Een beter uithangbord voor je club dan Henk de Jong kun je simpelweg niet hebben.

Timmie

Citaat van: Tanjajeah op december 13, 2015, 16:46:05
Een beter uithangbord voor je club dan Henk de Jong kun je simpelweg niet hebben.

Denk dat Henk samen met Foppe op dit moment het beste uithangbord is dat je kunt wensen!

Bill Shankly

Citaat van: Timmie op december 14, 2015, 13:15:39
Denk dat Henk samen met Foppe op dit moment het beste uithangbord is dat je kunt wensen!

Henk wel
Maar die ander die je nu noemt  :zucht :wall

Timmie

Citaat van: Bill Shankly op december 14, 2015, 13:51:51
Henk wel
Maar die ander die je nu noemt  :zucht :wall

Omdat het toevallig om Heerenveen gaat, is het niet goed. Zoals Henk een mooi uithangbord is voor Cambuur, is Foppe dat voor Heerenveen. In heel Nederland is men (weer) positief over Heerenveen. Komt door 1 man, en dat is Foppe!

SCC

Je hebt wel gelijk Timmie en dat begrijpen we ook allemaal. Maar om nu een uitroepteken erachter te zetten, is wel wat ongepast hier, vind je niet?

Timmie

Citaat van: SCC op december 14, 2015, 14:01:34
Je hebt wel gelijk Timmie en dat begrijpen we ook allemaal. Maar om nu een uitroepteken erachter te zetten, is wel wat ongepast hier, vind je niet?

Je struikelt over een uitroepteken?? Dit meen je ook nog echt he?!

Yellow Army

Citaat van: Timmie op december 14, 2015, 14:11:42
Je struikelt over een uitroepteken?? Dit meen je ook nog echt he?!

Nu doe je het weer!  :_schater
Area 58

Timmie

Citaat van: Yellow Army op december 14, 2015, 14:25:29
Nu doe je het weer!  :_schater

Klopt, ik zou ook niet weten waarom ik het niet zou doen!
Jij een suggestie?

Lobra

Cambuur moet Henk gewoon laten bijtekenen. Dat geeft rust en Henk past gewoon goed bij Cambuur.
Zie naar Willem II, ze degraderen en laten Streppel bijtekenen.
Rust bewaren is belangrijk.
:scc

Lore

Citaat van: Timmie op december 14, 2015, 14:26:49
Klopt, ik zou ook niet weten waarom ik het niet zou doen!
Jij een suggestie?

:devil Dan zou ik in Spanje gaan wonen dan mag je er ook voor elke zin eentje zetten!

Timmie

Citaat van: Lore op december 15, 2015, 13:40:23
:devil Dan zou ik in Spanje gaan wonen dan mag je er ook voor elke zin eentje zetten!

Erachter heeft mijn voorkeur...

!

SCC

Citaat van: Timmie op december 14, 2015, 14:11:42
Je struikelt over een uitroepteken?? Dit meen je ook nog echt he?!
Beste jongen, wordt jij nou nooit moe van jezelf? Geef ik je gelijk, maar probeer je duidelijk te maken in ABN waarom je irritatie opwekt, wil je wederom het laatste woord.
Gokje: vrijgezel? (ja, nu mag je reageren)

koosZevenaar

Vreselijk wat een zure miereneuker die TIMMIE, gauw oprotten naar DKV, kun je mischien de rollator duwen van dat bejaard mannetje.
Hij heeft 2 x gespeeld tegen een ploeg die boven hun stond en allebei verloren.
Voor mij is het uit pure armoe dat hij daar op het veld strompelt.
Nu maar hopen dat de klad erin komt en dat de zoektocht naar een sponsor helaas niet mag slagen.
Geen positiviteit over de oude meneeer Kukelekuu