Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Bill Shankly

Citaat van: michello op december 10, 2015, 12:15:26
Misschien moet Henk maar eens contact zoeken met deze man  :_schater :_schater :_schater


Ik zeg doen!!   Als we dan nog niet gaan winnen.  :wall

Dokkumer

Citaat van: Bill Shankly op december 10, 2015, 23:18:43
Ik zeg doen!!   Als we dan nog niet gaan winnen.  :wall
Heb vannacht nog met vd Vegt geappt. Wordt em niet, zelfs het budget voor de consumptiebonnen is op.

De Gast

Ik weet niet of het heel zinvol is om met deze man te praten maar toch heeft ie enigzins wel gelijk. We zitten op een dood spoor en we komen er op deze manier niet vanaf. Henk straalt weinig meer uit en heeft de spelersgroep nog wel vertrouwen in hem? Ik betwijfel het..

Vlampiep

Citaat van: De Gast op december 11, 2015, 07:45:01
Henk straalt weinig meer uit en heeft de spelersgroep nog wel vertrouwen in hem? Ik betwijfel het..
Nou, ik denk dat het meer en deel van de spelers ernstig te kort komt en dat Henk ernstig mag twijfelen aan het vertrouwen in zijn spelers.
Nu Henk bekend maakt dat er minimaal op 3 posities versterking moet komen met de winterstop, vertonen spelers onbeduidende blessures aan omdat hun positie in geding komt.
Overgoor, Berisha, Dammers, Byrne.

Collingwood

Citaat van: De Gast op december 11, 2015, 07:45:01
Ik weet niet of het heel zinvol is om met deze man te praten maar toch heeft ie enigzins wel gelijk. We zitten op een dood spoor en we komen er op deze manier niet vanaf. Henk straalt weinig meer uit en heeft de spelersgroep nog wel vertrouwen in hem? Ik betwijfel het..

Waarom?
Kalmte alleen kan u redden.

Vlampiep

Nico Dijkshoorn heeft nu ook plotseling een menig over Henk.
Nou als er een zijn bek moet houden dan is het Dijkshoorn wel, die wekelijks als opportunist de DWDD verziekt met zijn gallige teksten.
Waarom mag Henk niet eens zeggen tegen een droplul van een journalist van "flikker toch eens op" vanwege het stellen van vragen die nergens toe doen.
Nee, als lul de behanger Dijkshoorn maar alles kan zeggen en roepen, mag een trainer Henk de Jong niet op een onnozele vraag hem van repliek dienen.
Menig sportjournalist is er op uit om iemand onder uit te halen in plaats van het stellen van relevante vragen.

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op december 11, 2015, 10:29:12
Nico Dijkshoorn heeft nu ook plotseling een menig over Henk.
Nou als er een zijn bek moet houden dan is het Dijkshoorn wel, die wekelijks als opportunist de DWDD verziekt met zijn gallige teksten.
Waarom mag Henk niet eens zeggen tegen een droplul van een journalist van "flikker toch eens op" vanwege het stellen van vragen die nergens toe doen.
Nee, als lul de behanger Dijkshoorn maar alles kan zeggen en roepen, mag een trainer Henk de Jong niet op een onnozele vraag hem van repliek dienen.
Menig sportjournalist is er op uit om iemand onder uit te halen in plaats van het stellen van relevante vragen.

Er zijn een aantal riolisten die hem maar al te graag van het knuffelimago af willen helpen en daar is die zwartgallige plofkip eentje van. Als ik die chagrijnige kop van hem zie vergelijk ik die met de staat van het Nederlands voetbal. Om zwaar depressief van te worden.

Henk is niet iemand die de "mediaregeltjes" volgt, als het een leuk verhaal is vindt iedereen het prachtig, maar oh wee als hij een keer uit zijn slof schiet... Dan rollen de "heren journalisten" over elkaar heen om steen en been te klagen.

Blijkbaar mag alleen Herr Von Gahl uit zijn slof schieten. Want daar schijt 95% van het hoernaille voor in zijn broek


De Gast

#3142
Citaat van: Collingwood op december 11, 2015, 10:14:48
Waarom?

Jantje speelt, Jantje speelt niet.. En zo gaat het wekelijks. Er valt geen touw meer aan vast te knopen. Nienhuis heeft al eens geopperd behoudender te spelen, vooral in uitwedstrijden. Maar we gaan nog steeds uit van eigen kracht en het levert nauwelijks punten op. Vond Willem II uit weer een nieuw dieptepunt. En men moet eens ophouden met alles op de verdediging af te geven. Zodra die staat gaan we namelijk nog steeds geen punten pakken.

R-member

Het zijn een stel mietjes bij elkaar!
De één nog erger dan de ander.

Er is veel te weinig trainingsbintensiteit.

Stel wedstrijd is op zondag.

Maandag uitloop training.
Dinsdag 2x: Ochtend veld, middag kracht.
Woensdag 2x: ochtend veld, middag conditionele training.
Donderdag: vrij
Vrijdag: Ochtend wedstrijd bespreking. Middag veld training gericht op wedstrijd.
Zaterdag: Ochtend partijvorm op veld met basis 11. Aansluitend na evaluatie.

Zondags geheid 3 punten!

Hoe meer je je spieren belast hoe beter rendament en herstel.
Engeland, Duitsland niet of nauwelijks dit soort ellende als bij Cambuur.

En wie er niet mee kan leven, die rot maar op naar Lutjelollum 3, waar je dinsdag en donderdag uurtje traint.

Het wordt tijd dat Cambuur een inspanningsfysioloog aan gaat nemen.
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!

runner 1

Ik geef je helemaal gelijk is een helder verhaal  .

De Gast

Realistisch spelen Henkie! Wordt tijd dat je beseft dat het om de punten gaat. Counteren, anti-voetbal. Zal mij een worst wezen. Het is al een heel jaar lijden onder de huidige speelwijze. Exit ermee. Het is allang geen amateurvoetbal meer.

Overgoor overmoeid, Dammers oververmoeid. Kan het idee niet helemaal loslaten dat het naieve voetbal dit seizoen er mede debet aan is.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op december 12, 2015, 08:05:45
Realistisch spelen Henkie! Wordt tijd dat je beseft dat het om de punten gaat. Counteren, anti-voetbal. Zal mij een worst wezen. Het is al een heel jaar lijden onder de huidige speelwijze. Exit ermee. Het is allang geen amateurvoetbal meer.

Overgoor overmoeid, Dammers oververmoeid. Kan het idee niet helemaal loslaten dat het naieve voetbal dit seizoen er mede debet aan is.

Misschien ben je zelf niet realistisch genoeg om te beseffen dat met deze doorgaande blessure golf en kwaliteits gebrek geen goed voetbal kan worden gespeeld.
Het ligt niet aan de trainer, maar aan het gebrek aan kwaliteit. :0=

Collingwood

Sinds wanneer is Dammers oververmoeid? Die speelde slecht vanwege de druk, dat is toch heel iets anders dan wat Overgoor heeft?
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

het team stond er gister dus ook de trainer mag er trots op zijn.

Collingwood

Henk de Jong tegen OF: "Ik heb wel eens gedacht: als ze me er wel uit gooien word ik gewoon supporter".

Vind het toch een mooie uitspraak.
Kalmte alleen kan u redden.