Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

denistel

nac deed dat vorig seizoen oek en leverde niks op ja publiek weg jagen.

we mutte juist meer voor uit spelen en de tegenstander dwingen tot fouten
als we behoudener gaan spelen dan roep je het over he zelf af

Johan058...

Citaat van: denistel op december 09, 2015, 22:59:57
nac deed dat vorig seizoen oek en leverde niks op ja publiek weg jagen.

we mutte juist meer voor uit spelen en de tegenstander dwingen tot fouten
als we behoudener gaan spelen dan roep je het over he zelf af
Daar ben ik het zeker mee eens. Cambuur mag van mij ook wel een tandje hoger schakelen met de passing. we moeten het de tegenstander moeilijk maken niet makkelijker.

Bankzitter

Alleen zit het elftal nu helemaal op dood spoor. Twee wedstrijden voor de winter compact spelen en op de counter is nu beter dan twee keer wanhopig aanvallen en geen punten meer. De omslag zal na de winterstop moeten komen. Dan natuurlijk wel weer het eigen spel spelen.

Yellow Army

Ja laten we vooral gaan leunen op onze verdediging. Dat is de linie die uitblinkt idd  :zucht
Area 58

Timmie

Citaat van: Yellow Army op december 10, 2015, 10:26:43
Ja laten we vooral gaan leunen op onze verdediging. Dat is de linie die uitblinkt idd  :zucht

*

YellowBlue

Citaat van: Yellow Army op december 10, 2015, 10:26:43
Ja laten we vooral gaan leunen op onze verdediging. Dat is de linie die uitblinkt idd  :zucht

Niet leunen, meer zekerheid inbouwen. voor 2 potjes welteverstaan

Timmie

Citaat van: YellowBlue op december 10, 2015, 10:51:53
Niet leunen, meer zekerheid inbouwen. voor 2 potjes welteverstaan

Zes verdedigers neerzetten dus?!..

PePe

De goal dicht spijkeren, en allemaal aanvallers in zetten.

Moira

'Het zou een wereldprestatie zijn als wij in de Eredivisie blijven' Aldus Henk de Jong in de vi..


michello

Citaat van: Moira op december 10, 2015, 11:59:41
'Het zou een wereldprestatie zijn als wij in de Eredivisie blijven' Aldus Henk de Jong in de vi..

Dat roept Henk elk jaar, niks nieuws. Hij zegt ook dat als we er nog 3 spelers bij krijgen we erin blijven.

michello

Misschien moet Henk maar eens contact zoeken met deze man  :_schater :_schater :_schater


moodygrunn

Citaat van: michello op december 10, 2015, 12:15:26
Misschien moet Henk maar eens contact zoeken met deze man  :_schater :_schater :_schater


Laten we het er maar op houden dat hij het goed bedoelt  :proost
In Henk en Sandor we trust

El Ma-kri-niii

Citaat van: michello op december 10, 2015, 12:15:26
Misschien moet Henk maar eens contact zoeken met deze man  :_schater :_schater :_schater
Verdorie! Wat een briljante man. Kijken naar hoe Cambuur een wedstrijd zou kunnen winnen. Dat wij daar nooit op gekomen zijn. Wat een visionair!

denistel

die doet aan blaas voetbal zeker