Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Marc S op december 08, 2015, 19:11:36
We hebben voor Eredivisie begrippen een lage begroting, maar als we met deze begroting (7.1 miljoen) Jupiler speelde moesten we samen met NAC uit maken wie er kampioen wordt.
never nooit niet met deze selectie. Nac en sparta hebben meer kwaliteit

Lore

Citaat van: Marc S op december 08, 2015, 19:11:36
We hebben voor Eredivisie begrippen een lage begroting, maar als we met deze begroting (7.1 miljoen) Jupiler speelde moesten we samen met NAC uit maken wie er kampioen wordt.

Met deze begroting wel, maar Ype Smid heeft al aangegeven dat de begroting met 2.5 miljoen daalt bij degradatie!

moodygrunn

Citaat van: Vlampiep op december 08, 2015, 19:06:56
Nou zo gek is die Albers echt niet!!!!
Henk is een type trainer die echt bij de club past en hoort en ons al mooie jaren heeft gegeven met aantrekkelijk voetbal. Dit met een een begroting die past bij de Jupiler competitie.
Zie er niet van op dat na de nodige versterkingen in de winterstop hij ons in de eredivisie weet te behouden, zonder na competitie.
De financiële onderhandelingspositie van de club is een stuk beter dan dat wij nu op een 12e plaats hadden gestaan.

Ik moet er niet aan denken dat wij weer zo'n type als Arts, Menzo of ga maar door zullen krijgen.

Hoe bedoel je dit?
In Henk en Sandor we trust

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: moodygrunn op december 08, 2015, 14:13:41
Ik heb het idee dat HdJ het zelf niet echt meer ziet gebeuren.
Hierdoor bestaat de kans dat je in het Pygmalion/Golem effect terecht komt, wat er op neerkomt dat lage verwachtingen ook leiden tot slechte prestaties en hoge verwachtingen leiden tot goede prestaties. Als een soort van self-fulfilling prophecy.

Een piemelegoogem effect dat is het !!! Dat ik dat zelf niet zag. :_schater
Dit niveau gaat mij de pet te boven :?,srry.

Marc S

Citaat van: Lore op december 08, 2015, 20:02:31
Met deze begroting wel, maar Ype Smid heeft al aangegeven dat de begroting met 2.5 miljoen daalt bij degradatie!

Dat snap ik :P maar daarom zei ik dat er ook als we met een begroting van 7.1 in de jupiler league speelde. Aangezien Vlampiep zei dat we een Jupiler league begroting hebben.

Vlampiep

Citaat van: moodygrunn op december 08, 2015, 20:35:27
Hoe bedoel je dit?
De club heeft nu juist rust nodig en Henk kan zijn salaris wensen niet zo hoog invullen omdat de stand in de competitie dat niet rechtvaardigd.

denistel

voor mij was het een uitgemaakte zaak dat dit henk zijn laatste seizoen zou zijn bij cambuur
en dat denk ik nog steeds.hopen dat we een goede 2e seizoenshelft draaien en dat hij afscheid
kan nemen van een ere divisie club met een staande ovatie van 10.000 supporters.

D.H.Skolten

Henk is een prima kerel,maar het wordt hoog tijd dat ie vertrekt. We hebben iemand nodig die ze een schop onder hun kont geeft. En wat betreft het weggaan van Sandor: natuurlijk is er iets gebeurt dat men binnenkamers wil houden!

Vlampiep

Dou bits een echte hoor!!!
Dien visie is vast en zeker:"ut is nooit war weest en ut sil nooit wat wudde".
Ast ut mij vraagst, lijt dien liefde dertig kilometer veder op, want sukken hewwe wij hier niet.

zeewolde

 _O_
Citaat van: Vlampiep op december 09, 2015, 08:32:56
Dou bits een echte hoor!!!
Dien visie is vast en zeker:"ut is nooit war weest en ut sil nooit wat wudde".
Ast ut mij vraagst, lijt dien liefde dertig kilometer veder op, want sukken hewwe wij hier niet.
_O_

YellowBlue

Citaat van: D.H.Skolten op december 09, 2015, 01:18:59
Henk is een prima kerel,maar het wordt hoog tijd dat ie vertrekt. We hebben iemand nodig die ze een schop onder hun kont geeft. En wat betreft het weggaan van Sandor: natuurlijk is er iets gebeurt dat men binnenkamers wil houden!

Ja maar zo binnenkamers is het niet gebleven....
Hij heeft in zijn eerdere periode bij Cambuur en bij ONS ook dezelfde problemen gehad.

Tanjajeah

Citaat van: D.H.Skolten op december 09, 2015, 01:18:59
Henk is een prima kerel,maar het wordt hoog tijd dat ie vertrekt. We hebben iemand nodig die ze een schop onder hun kont geeft. En wat betreft het weggaan van Sandor: natuurlijk is er iets gebeurt dat men binnenkamers wil houden!

Jij denkt dus dat Henk iemand is die zijn spelers geen schop onder hun kont geeft? Hij komt naar buiten toe altijd voor zijn spelers op, maar dat zegt natuurlijk niets over hoe hij intern met spelers omgaat.

Lore

Citaat van: Marc S op december 08, 2015, 21:15:13
Dat snap ik :P maar daarom zei ik dat er ook als we met een begroting van 7.1 in de jupiler league speelde. Aangezien Vlampiep zei dat we een Jupiler league begroting hebben.

:_schater :_schater man wat breken er mooie tijden aan hè? Promoveren met een begroting va. 7.1 mln, dan komt er nog 2 1\2 extra bij in de eredivisie!

papier

Vasthouden aan een positieve wedstrijdinstelling is alleen maar te prijzen. Met dit materiaal de bus achterin parkeren levert misschien 1 of 2 punten meer op en veel minder plezier want hoewel het de laatste wedstrijden wellicht niet zo best was vond ik het tegen PEC en Feyenoord bijvoorbeeld wel prima.

De bus achterin parkeren heeft Willem II gedaan in het seizoen dat ze kansloos degradeerden.

YellowBlue

Citaat van: papier op december 09, 2015, 20:48:58
Vasthouden aan een positieve wedstrijdinstelling is alleen maar te prijzen. Met dit materiaal de bus achterin parkeren levert misschien 1 of 2 punten meer op en veel minder plezier want hoewel het de laatste wedstrijden wellicht niet zo best was vond ik het tegen PEC en Feyenoord bijvoorbeeld wel prima.

De bus achterin parkeren heeft Willem II gedaan in het seizoen dat ze kansloos degradeerden.

2 wedstrijden de bus parkeren voor een paar punten. dan  in de winterstop er wat bij, fit worden en knallen 2e seizoenshelft