Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

DayDreamer

Citaat van: Vlampiep op december 06, 2015, 18:40:49
Met deze spelersgroep is er voor geen trainer eer te behalen.
Situaties zoals corners  en vrije trappen van de tegenstander zijn trainbaar.
Maar als je als speler over weinig talent beschikt, of mentaal niet weerbaar bent, kun je dit niet verbeteren met trainen voor dit niveau.
Dat is er aan de hand bij Cambuur en zal er voor diverse posities spelers moeten worden aangetrokken. Een speler zoals Dammers loopt ook bij jong  Cambuur met rugnummer 33 als ik mij niet vergis.

Die Blackson is wel een aardig spelertje daar bij de talenten.

Verder zou ik mits dit spelen met deze achterhoede:

MacIntosch - Dammers - Peersman - Vytas.

Dan staan er kerels en lijkt met dat je met dode spelmomenten meer kopkracht en fysiek hebt.

zeewolde

Waar was barto?

als die wel op de bank zat snap ik het inbrengen van mietjes rosheuvel en houtkoop niet.

en verder monteiro en anderson kan echt niet. Steblecki verdient een basisplaats.
middenveld met byrne vd streek en steblecki kan best.

Destroyer

Citaat van: Vlampiep op december 06, 2015, 18:40:49
Met deze spelersgroep is er voor geen trainer eer te behalen.
Situaties zoals corners  en vrije trappen van de tegenstander zijn trainbaar.
Maar als je als speler over weinig talent beschikt, of mentaal niet weerbaar bent, kun je dit niet verbeteren met trainen voor dit niveau.
Dat is er aan de hand bij Cambuur en zal er voor diverse posities spelers moeten worden aangetrokken. Een speler zoals Dammers loopt ook bij jong  Cambuur met rugnummer 33 als ik mij niet vergis.

Excuses excuses excuses. Er wordt veel te veel gewisseld op het middenveld en spelers worden misbruikt voor andere posities. Elke keer dit soort excuses melden gaat er bij mijn niet meer in
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bill Shankly

Citaat van: Destroyer op december 06, 2015, 21:19:07
Excuses excuses excuses. Er wordt veel te veel gewisseld op het middenveld en spelers worden misbruikt voor andere posities. Elke keer dit soort excuses melden gaat er bij mijn niet meer in
Eens

Vlampiep

Citaat van: Destroyer op december 06, 2015, 21:19:07
Excuses excuses excuses. Er wordt veel te veel gewisseld op het middenveld en spelers worden misbruikt voor andere posities. Elke keer dit soort excuses melden gaat er bij mijn niet meer in
Het als trainer steeds weer geconfronteerd te worden met geblesseerde spelers of schorsingen is oorzaak van het "onbegrijpelijke" wissel beleid.
Het wegvallen van een basisspeler kan niet worden opgevangen door wissel speler voor de zelfde positie, dus komen spelers te staan op posities waar ze normaliter niet spelen.
Henk excuseert zich hiervoor, maar dat moet hij overlaten aan het bestuur, die heeft nagelaten om de posities van Reijnen, Makrini, Droste, Bijker, De Ridder  te vervangen met gelijkwaardige spelers.
Henk is en blijft een clubman die zijn bestuur niet afvalt, maar andersom laat het bestuur Henk mooi in de kou staan.


ruubmac

Citaat van: DayDreamer op december 06, 2015, 20:30:37
Die Blackson is wel een aardig spelertje daar bij de talenten.

Verder zou ik mits dit spelen met deze achterhoede:

MacIntosch - Dammers - Peersman - Vytas.

Dan staan er kerels en lijkt met dat je met dode spelmomenten meer kopkracht en fysiek hebt.

Droom maar verder, met deze achterhoede kom je er echt niet hoor. Is op 1 plek gewijzigd ten opzichte van wat er nu staat. En dat is knudde.
Zijn (minimaal) 2 verdedigers nodig met de nodige ervaring op het hoogste niveau! En met 2 a 3 gerichte versterkingen red je het ook nog niet eens. Moeten minimaal 4 a 5 eredivisie waardige spelers komen. En Henk gewoon laten zitten!

poelie-lwd

Deze selectie schreeuwt om 5-3-2.


-----------------Zeinstra/Nienhuis------------------

----------Dammers--vd Laan--Peersman----------

--Anderson--------------------------------Vytas---

------------------Bakker--Overgoor----------------

-----------------------Streek------------------------

----------------Ogbeche---Barto/Berisha----------

Iedereen heeft recht op mijn mening.

YellowBlue

Citaat van: poelie-lwd op december 07, 2015, 08:56:58
Deze selectie schreeuwt om 5-3-2.


-----------------Zeinstra/Nienhuis------------------

----------Dammers--vd Laan--Peersman----------

--Anderson--------------------------------Vytas---

------------------Bakker--Overgoor----------------

-----------------------Streek------------------------

----------------Ogbeche---Barto/Berisha----------

Zet dan Van de Streek of Bakker maar op de rechtsback/mid. Die Anderson kan er geen pepernoot van.




michello

Citaat van: poelie-lwd op december 07, 2015, 08:56:58
Deze selectie schreeuwt om 5-3-2.


-----------------Zeinstra/Nienhuis------------------

----------Dammers--vd Laan--Peersman----------

--Anderson--------------------------------Vytas---

------------------Bakker--Overgoor----------------

-----------------------Streek------------------------

----------------Ogbeche---Barto/Berisha----------


Narsingh moet altijd spelen!!!!  Kan mooi de rechterflank bestrijken, Anderson eruit.

sunderland

Is er vandaag trainen?  Zo ja hoelaat?

DayDreamer

Citaat van: ruubmac op december 07, 2015, 08:34:38
Droom maar verder, met deze achterhoede kom je er echt niet hoor. Is op 1 plek gewijzigd ten opzichte van wat er nu staat. En dat is knudde.
Zijn (minimaal) 2 verdedigers nodig met de nodige ervaring op het hoogste niveau! En met 2 a 3 gerichte versterkingen red je het ook nog niet eens. Moeten minimaal 4 a 5 eredivisie waardige spelers komen. En Henk gewoon laten zitten!

Spelers met ervaring komen er echt niet, geloof ik niks van. Er komen 2 a 3 spelers bij, of dat versterkingen gaan worden moet nog blijken. Als je kijkt wat er in de zomer gehaald is, heb ik daar heel weinig vertrouwen in. In de winterstop lopen bijna geen contracten af, dus moet je gaan huren, met huren krijg je alleen maar spelers die buiten de boot vallen, en dus ook weinig spelen, voordat die op ritme zijn is het seizoen over. Aanvallende talenten kun je nog wel halen in de winterstop, ook op huurbasis, zie Manu 2 jaar geleden, verdedigers is echt wel een ander verhaal, goede verdedigers lopen er amper rond in Nederland. ) Ik zie hier namen als v/d Hoorn en Heitinga voorbij komen, die zijn onhaalbaar als die uberhaupt verhuurd mogen worden, denk dat Ajax die jongens liever erbij wil houden. Waarschijnlijk worden het weer talenten van grotere clubs uit binnen of buitenland, talenten schieten we niks mee op, gaat een kansloze missie worden.

poelie-lwd

Citaat van: michello op december 07, 2015, 09:30:02

Narsingh moet altijd spelen!!!!  Kan mooi de rechterflank bestrijken, Anderson eruit.

Kan hij niet. Geen optie.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

sunderland


De Gast

Narsingh moet altijd spelen! Uitermate geschikt in 4-4-2

Ondanks dat het verdedigend allemaal wankel is moet er verd*mme toch wel een fatsoenlijke aanval op de mat kunnen worden gelegd? Het lijkt allemaal nergens op.. mede door het constante wisselen. Dan speelt Rosheuvel, dan weer niet, dan Houtkoop, dan weer niet, dan Byrne, dan weer niet, Monteiro etc etc. En altijd volgens het Cambuur recept met buitenspelers en een spits. Nou het is een aanfluiting! Deze man blijft stug volhouden zonder ook maar iets anders te proberen. Ga dan lekker in de eerste divisie voetballen waar je altijd maar de 4-3-3 speeltuin kunt hanteren. Dieptepunt gister weer in het interview met OF het benoemen van de lichtpuntjes en constateren dat het eigenlijks alleen aan de verdediging lag. Hij ziet het gewoon niet meer  :zucht

Henk is imo ongeschikt als trainer wanneer er degradatievoetbal moet worden gespeeld.

CamLeeuw

Citaat van: Destroyer op december 06, 2015, 21:19:07
Excuses excuses excuses. Er wordt veel te veel gewisseld op het middenveld en spelers worden misbruikt voor andere posities. Elke keer dit soort excuses melden gaat er bij mijn niet meer in
Continu wisselen van spelers op posities maakt spelers onzeker. Dit kun je alleen toepassen op trainingen, maar niet iedere keer in wedstrijden.
Voor Cambuur gaan wij als supporters door het vuur!