Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

#3045
Citaat van: Lore op december 06, 2015, 15:18:28
Dat hij na de wedstrijd aangeeft dat hij zaterdag van mening is verandert over van der streek. Als die op de back zou staan haalt hij namelijk een scorende middenvelder weg, aldus de jong. Ik denk dat een ieder hier hem dat ook wel voor zaterdag had kunnen vertellen

Dit ligt toch allemaal gewoon aan het feit dat hij momenteel geen normale rechtsback tot zijn beschikking heeft? Anders zou het überhaupt nooit in hem opkomen om Van de Streek daar neer te zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

Shar

Citaat van: Timmie op december 06, 2015, 15:14:53
Joh, hij kent de spelers beter dan wie dan ook?

Vreemd he, als hij hier al jaren werkt. Straks is bijv. Booy hier, die kent de spelers dan het beste..
Dat klopt, alleen zijn we dan wel een stuk verder en die tijd hebben we niet. Gaat me om nu, we zullen ooit wel een andere trainer krijgen maar voor nu acht ik Henk de Jong de beste trainer voor Cambuur.

moodygrunn

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 15:20:27
Dit ligt toch allemaal gewoon aan het feit dat hij momenteel geen normale rechtsback tot zijn beschikking heeft? Anders zou het überhaupt nooit in hem opkomen om Van de Streek daar neer te zetten.

Laten we hopen dan deze prestatie van Anderson het begin van een opgaande lijn is
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

#3048
Citaat van: moodygrunn op december 06, 2015, 15:24:57
Laten we hopen dan deze prestatie van Anderson het begin van een opgaande lijn is

Zijn wedstrijd van vandaag was inderdaad hoopgevend.

EDIT: Overigens zegt De Jong zelf (bij FOX) dat hij niet opstapt.
Kalmte alleen kan u redden.

Nightmarelwd

Vorig seizoen werden de trainers bij de Eagles, NAC, Dordt ontslagen. Seizoen daarvoor bij Roda en NEC. Allemaal degradeerden ze met een nieuwe trainer.
MI-Sider for Life

Lore

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 15:20:27
Dit ligt toch allemaal gewoon aan het feit dat hij momenteel geen normale rechtsback tot zijn beschikking heeft? Anders zou het überhaupt nooit in hem opkomen om Van de Streek daar neer te zetten.

Zeker, het gaat mij ook niet om de gedachte. Het gaat mij erom dat je op het laatste moment de speler weer verplaatst. Ik denk dat van der streek zich de hele week er mee bezig heeft gehouden ket die nieuwe positie en tegen wie hij zal spelen.

Hiermee schept hij onduidelijkheid en dat is het laatste wat wij nodig hebben. Ik vind niet dat de jong weg moet hoor. Zonde van het geld, want je hebt geen enkele garantie dat het daar beter van wordt. Dan kan je dat geld beter voor een nieuwe speler gebruiken. Maar Henk mag ook wel aar zijn eigen rol kijken.

Collingwood

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 15:39:44
Zeker, het gaat mij ook niet om de gedachte. Het gaat mij erom dat je op het laatste moment de speler weer verplaatst. Ik denk dat van der streek zich de hele week er mee bezig heeft gehouden ket die nieuwe positie en tegen wie hij zal spelen.

Hiermee schept hij onduidelijkheid en dat is het laatste wat wij nodig hebben. Ik vind niet dat de jong weg moet hoor. Zonde van het geld, want je hebt geen enkele garantie dat het daar beter van wordt. Dan kan je dat geld beter voor een nieuwe speler gebruiken. Maar Henk mag ook wel aar zijn eigen rol kijken.

Op zo'n manier. Daar heb je zeker een punt.
Kalmte alleen kan u redden.

legeips

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 14:54:01
Waar ging die laatste wissel over? Daarna speelden wij weer met Houtkoop, narsingh en rosheuvel! Laat spelers zoveel mogelijk speler waar ze horen, iedereen is al onzeker genoeg

Eens...

De wanhoop is in de opstelling te lezen... 3 echte buitenspelers in het veld :?

Wissel Byrne... Ok, de man was ook niet lekker aan het ballen maar Streek en Overgoor waren nog veel dramatischer... Ik denk dat Byrne meer woest was om de wissel dan om de tussenstand op dat moment. Maar Henkie weet zijn talenten te prikkelen ;(

Denk dat manchester city ook uit verhuurd is, als de club zo met haar talenten omgaat, dan is het een verloren jaar voor zo'n speler. Nee lekker het vlieggewicht monteiro opstellen..  Technisch een leuke speler, maar geen mouwen op stroper..

Houd de euros maar in de beurs, want directe degradatie gaan we uitvechten met de superboeren, die ons vorige week een ontzettende gevoelige tik heeft gegeven.

Er zit geen idee meer achter het spel... Er is geen visie, geen weg, geen vertrouwen.. En hoe spijtig ook voor de mens Henk de Jong, hij is toch voor een groot deel verantwoordelijk voor deze koersloze missie..


NRG

Deze selectie komt gewoon kwaliteit te kort voor de eredivisie. Dat verander je niet door een andere trainer voor de groep te zetten.

Timmie

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 15:26:32
Zijn wedstrijd van vandaag was inderdaad hoopgevend.

EDIT: Overigens zegt De Jong zelf (bij FOX) dat hij niet opstapt.

Tourlijk, heeft kinderen, hypotheek etc..

diekhuzen

Citaat van: Collingwood op december 06, 2015, 14:19:48
Ik geloof er niet in dat een andere trainer het met dit materiaal beter doet. Of het moet al iemand zijn die gespecialiseerd is in het trainen op verdedigende standaardsituaties.
gengoals

Bijna 50% van tegengoals standaardsituaties. Dat is echt wel trainbaar!

De Gast

Naast het voorkomen van tegengoals zul je zelf ook eens wat moeten laten zien. En dat laatste probleem is niet minder.

Henk gaat dit niet meer rechtzetten. Hij rommelt elke week maar wat aan met zn 4-3-3 obsessie en het wordt er alleen maar minder op. Spelers weten het inmiddels ook niet meer. Dan moet je gewoon toegeven dat je dit niet meer gaat omkeren en een regeling treffen.

Johan058...

41 tegendoelpunten  :_spank 8P ;(

Vlampiep

Citaat van: De Gast op december 06, 2015, 16:26:20
Naast het voorkomen van tegengoals zul je zelf ook eens wat moeten laten zien. En dat laatste probleem is niet minder.

Henk gaat dit niet meer rechtzetten. Hij rommelt elke week maar wat aan met zn 4-3-3 obsessie en het wordt er alleen maar minder op. Spelers weten het inmiddels ook niet meer. Dan moet je gewoon toegeven dat je dit niet meer gaat omkeren en een regeling treffen.

Met deze spelersgroep is er voor geen trainer eer te behalen.
Situaties zoals corners  en vrije trappen van de tegenstander zijn trainbaar.
Maar als je als speler over weinig talent beschikt, of mentaal niet weerbaar bent, kun je dit niet verbeteren met trainen voor dit niveau.
Dat is er aan de hand bij Cambuur en zal er voor diverse posities spelers moeten worden aangetrokken. Een speler zoals Dammers loopt ook bij jong  Cambuur met rugnummer 33 als ik mij niet vergis.

DayDreamer

Henk ziet er trouwens heel slecht uit, paar dikke wallen onder de ogen.

Maar:

- Waarom alleen maar dwergen opstellen, daar gaan we het echt niet mee redden.
- Waarom altijd met spelers schuiven / geen vaste opstellingen waar dat kan.
- Waarom van die rare wissels.
- Waarom altijd Barto opstellen als die fit is.
- Wat heb jij tegen Berisha.
- Waarom wel met dwerg Monteiro spelen en niet met Masek.
- Is Heerings echt zo slecht dat de te dikke / ongeïnteresseerde v/d Laan, die gehuurd is nog voor hem staat in de pikorde.