Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Waar ging die laatste wissel over? Daarna speelden wij weer met Houtkoop, narsingh en rosheuvel! Laat spelers zoveel mogelijk speler waar ze horen, iedereen is al onzeker genoeg

Goudvinger

Citaat van: Timmie op december 06, 2015, 14:41:08
Ik neem aan dat Henk nu wel eens de eer aan zichzelf houdt?!.. Dit kan echt niet meer..

En dan?

Lore

Citaat van: Goudvinger op december 06, 2015, 14:54:17
En dan?

Tsjah, wat zijn de alternatieven die goedkoop zijn, foeke booij

Timmie

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 14:55:50
Tsjah, wat zijn de alternatieven die goedkoop zijn, foeke booij

Stam, Slot?

Been zal het niet doen gok ik..

Bascambuur

Citaat van: moodygrunn op december 06, 2015, 14:53:42
Regelt Rene Grotenhuis die standaardsituaties niet bij Cambuur?
Zou goed kunnen, maar ik weet wel dat het zo niet goed gaat. Zelfs Mario Been noemde het na de wedstrijd.

moodygrunn

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 14:55:50
Tsjah, wat zijn de alternatieven die goedkoop zijn, foeke booij

pfff, die heeft eagles in 1,5 seizoenen naar de gallemiezen geholpen
In Henk en Sandor we trust

Shar

Citaat van: Oosttribune op december 06, 2015, 14:33:39
Ik verwacht dan Henk vandaag opstapt. Zijn lichaamstaal sprak boekdelen..
Van mij hoeft het niet hij ons prachtige tijden bezorgd!!
Ben er ook bang voor. Hoop dat ie blijft. Ben nog steeds van mening dat hij voor ons de meest geschikte trainer is, ook al gaat het nog zo klote momenteel.

Timmie

Citaat van: Shar op december 06, 2015, 14:57:56
Ben er ook bang voor. Hoop dat ie blijft. Ben nog steeds van mening dat hij voor ons de meest geschikte trainer is, ook al gaat het nog zo klote momenteel.

Waarom is hij dan de meest geschikte trainer?

Shar

Citaat van: Timmie op december 06, 2015, 15:00:25
Waarom is hij dan de meest geschikte trainer?
Denk dat hij een erg goede trainer is. Niet alleen op basis van wat hij bij Cambuur in de vorige seizoenen heeft laten zien, ook wat ik zo zijdelings meegekregen heb van zijn amateur periode. Daarnaast is hij volgens mij erg slim ( bedoel met name en hoog eq).

Hij kent de club, de cultuur en spelers beter dan (waarschijnlijk) elke andere trainer. Dat vind ik een voordeel. Daarnaast heb ik het idee dat hij zich veel meer verbonden voelt met Cambuur dan een andere trainer dat zou doen.

Hij heeft nog steeds een grote gunfactor waardoor het (vooralsnog) redelijk rustig is binnen de club. Met een andere trainer hadden we waarschijnlijk al meer trammelant gehad.


moodygrunn

Citaat van: Shar op december 06, 2015, 15:08:52
Denk dat hij een erg goede trainer is. Niet alleen op basis van wat hij bij Cambuur in de vorige seizoenen heeft laten zien, ook wat ik zo zijdelings meegekregen heb van zijn amateur periode. Daarnaast is hij volgens mij erg slim ( bedoel met name en hoog eq).

Hij kent de club, de cultuur en spelers beter dan (waarschijnlijk) elke andere trainer. Dat vind ik een voordeel. Daarnaast heb ik het idee dat hij zich veel meer verbonden voelt met Cambuur dan een andere trainer dat zou doen.

Hij heeft nog steeds een grote gunfactor waardoor het (vooralsnog) redelijk rustig is binnen de club. Met een andere trainer hadden we waarschijnlijk al meer trammelant gehad.

_O_
In Henk en Sandor we trust

Lore

Citaat van: Shar op december 06, 2015, 15:08:52
Denk dat hij een erg goede trainer is. Niet alleen op basis van wat hij bij Cambuur in de vorige seizoenen heeft laten zien, ook wat ik zo zijdelings meegekregen heb van zijn amateur periode. Daarnaast is hij volgens mij erg slim ( bedoel met name en hoog eq).

Hij kent de club, de cultuur en spelers beter dan (waarschijnlijk) elke andere trainer. Dat vind ik een voordeel. Daarnaast heb ik het idee dat hij zich veel meer verbonden voelt met Cambuur dan een andere trainer dat zou doen.

Hij heeft nog steeds een grote gunfactor waardoor het (vooralsnog) redelijk rustig is binnen de club. Met een andere trainer hadden we waarschijnlijk al meer trammelant gehad.

Maar hij maakt zeker de laatste periode wel rare beslissingen, die hem ook erg aan te rekenen zijn. Een paar voorbeelden:

- wissel Nienhuis, die man was al tijden van het pad. Hij heeft hem lang de hand boven het hoofd gehouden om het vervolgens keihard te laten vallen
- de wissels waarbij wij met drie buitenspelers moesten spelen
- het continu vasthouden aan het systeem, zonder enige vorm van Back-up

Timmie

Citaat van: Shar op december 06, 2015, 15:08:52
Denk dat hij een erg goede trainer is. Niet alleen op basis van wat hij bij Cambuur in de vorige seizoenen heeft laten zien, ook wat ik zo zijdelings meegekregen heb van zijn amateur periode. Daarnaast is hij volgens mij erg slim ( bedoel met name en hoog eq).

Hij kent de club, de cultuur en spelers beter dan (waarschijnlijk) elke andere trainer. Dat vind ik een voordeel. Daarnaast heb ik het idee dat hij zich veel meer verbonden voelt met Cambuur dan een andere trainer dat zou doen.

Hij heeft nog steeds een grote gunfactor waardoor het (vooralsnog) redelijk rustig is binnen de club. Met een andere trainer hadden we waarschijnlijk al meer trammelant gehad.

Joh, hij kent de spelers beter dan wie dan ook?

Vreemd he, als hij hier al jaren werkt. Straks is bijv. Booy hier, die kent de spelers dan het beste..

Bascambuur

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 15:12:14
Maar hij maakt zeker de laatste periode wel rare beslissingen, die hem ook erg aan te rekenen zijn. Een paar voorbeelden:

- wissel Nienhuis, die man was al tijden van het pad. Hij heeft hem lang de hand boven het hoofd gehouden om het vervolgens keihard te laten vallen
- de wissels waarbij wij met drie buitenspelers moesten spelen
- het continu vasthouden aan het systeem, zonder enige vorm van Back-up
- het constante gewissel op het middenveld, terwijl die meestal allemaal wel fit zijn.

Shar

Citaat van: Lore op december 06, 2015, 15:12:14
Maar hij maakt zeker de laatste periode wel rare beslissingen, die hem ook erg aan te rekenen zijn. Een paar voorbeelden:

- wissel Nienhuis, die man was al tijden van het pad. Hij heeft hem lang de hand boven het hoofd gehouden om het vervolgens keihard te laten vallen
- de wissels waarbij wij met drie buitenspelers moesten spelen
- het continu vasthouden aan het systeem, zonder enige vorm van Back-up
Ben ik ook wel (deels) met je eens. Vaak begrijp ik zijn keuzes echter wel als hij ze toelicht. En dat hij af en toe wat probeert snap ik ergens ook wel weer. We zitten in een klote periode en dan hoop je dat bepaalde keuzes positief kunnen uitpakken. Helaas is dat niet het geval.


Lore

Citaat van: Bascambuur op december 06, 2015, 15:14:59
- het constante gewissel op het middenveld, terwijl die meestal allemaal wel fit zijn.

Dat hij na de wedstrijd aangeeft dat hij zaterdag van mening is verandert over van der streek. Als die op de back zou staan haalt hij namelijk een scorende middenvelder weg, aldus de jong. Ik denk dat een ieder hier hem dat ook wel voor zaterdag had kunnen vertellen