Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Moira

Citaat van: Galdiano op december 06, 2015, 14:19:57
Welke spelers leveren strijd?

1.
2.
3.
4. Vytas
5.
6. Bakker
7.
8.
9. Ogbeche
10.
11.

3 v/d 11, dat is schandalig!  :zucht

Moira

Citaat van: Destroyer op december 06, 2015, 14:20:41
Wat zeg je dan vorig jaar na winterstop hou op man gewoon krediet verspeeld

Klopt, wie moet je daar dan neerzetten?

sunderland

Citaat van: Galdiano op december 06, 2015, 14:19:57
Welke spelers leveren strijd?

1.
2.
3.
4. Vytas
5.
6. Bakker
7.
8.
9. Ogbeche
10.
11.
volledig mee eens

Collingwood

Goede beslissing om Bakker achterin te zetten.

Maar: Waarom geen Berisha bij de selectie? En kan het echt niet beter worden neergezet bij standaardsituaties?
Kalmte alleen kan u redden.

hobbes

Zeinstra onzeker, maar toch een paar goede reddingen

Galdiano

Citaat van: hobbes op december 06, 2015, 14:25:46
Zeinstra onzeker, maar toch een paar goede reddingen

Leuke keeper voor Emmen maar voor eredivisie komt hij echt te kort.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bill Shankly

Ondanks dat ik niet zou weten wie het wel aan de praat krijgt denk ik dat het tijd voor wat anders is.
Ben altijd groot fan van Henk geweest maar Henkie weet het niet meer.
Elke week andere opstelling( soms noodzakelijk).
Maar spelers spelen ene week wel en dan weer niet.
Zo krijgt speler nooit vertrouwen.

moodygrunn

Citaat van: Bill Shankly op december 06, 2015, 14:27:55
Ondanks dat ik niet zou weten wie het wel aan de praat krijgt denk ik dat het tijd voor wat anders is.
Ben altijd groot fan van Henk geweest maar Henkie weet het niet meer.
Elke week andere opstelling( soms noodzakelijk).
Maar spelers spelen ene week wel en dan weer niet.
Zo krijgt speler nooit vertrouwen.

Was jij weer begonnen met Dammers dan?
In Henk en Sandor we trust

Bill Shankly

Je kan wel 1 wisselen.   Maar er stonden nu weer 3 andere ten opzichte van vorige week.

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op december 06, 2015, 14:28:27
Was jij weer begonnen met Dammers dan?

Doe dan Dammers en Bakker.
Die vd Laan kan echt niet. Die rolt over het veld.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

moodygrunn

Citaat van: Galdiano op december 06, 2015, 14:30:35
Doe dan Dammers en Bakker.
Die vd Laan kan echt niet. Die rolt over het veld.

Vytas Peersman Bakker Anderson
In Henk en Sandor we trust

Oosttribune

Ik verwacht dan Henk vandaag opstapt. Zijn lichaamstaal sprak boekdelen..
Van mij hoeft het niet hij ons prachtige tijden bezorgd!!

Timmie

Ik neem aan dat Henk nu wel eens de eer aan zichzelf houdt?!.. Dit kan echt niet meer..

Bascambuur

Standaardsituaties zijn toch gewoon trainbaar? Ik erger mij trouwens al maanden aan het feit dat iedereen zo'n beetje in de eigen 16 meter staat bij een corner/vrije trap tegen.

moodygrunn

Citaat van: Bascambuur op december 06, 2015, 14:51:33
Standaardsituaties zijn toch gewoon trainbaar? Ik erger mij trouwens al maanden aan het feit dat iedereen zo'n beetje in de eigen 16 meter staat bij een corner/vrije trap tegen.

Regelt Rene Grotenhuis die standaardsituaties niet bij Cambuur?
In Henk en Sandor we trust