Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: Timmie op december 02, 2015, 14:29:31
Laatste antwoord.. Altijd zo makkelijke he.. Er zijn in dit soort situaties altijd ergere dingen. Daar kun je niks aan doen, Henk kan wel wat doen aan de situatie waar hij nu in zit. Het is je werk.

Als het in mijn werk niet lekker gaat zeg ik ook niet: 'Ja, wat Thijsje Oenema heeft is erger'.
Mijn baas zegt dan ook niet: 'Jongen, je hebt gelijk. Rommel lekker aan'!

Geen excuses meer Henk, je moet je werk doen. Niet zeuren en geen rol spelen!
als je dan graag gewichtig wil reageren doe het dan wel op iets wat er daadwerkelijk staat.

zeewolde

Citaat van: Timmie op december 02, 2015, 14:29:31
Laatste antwoord.. Altijd zo makkelijke he.. Er zijn in dit soort situaties altijd ergere dingen. Daar kun je niks aan doen, Henk kan wel wat doen aan de situatie waar hij nu in zit. Het is je werk.

Als het in mijn werk niet lekker gaat zeg ik ook niet: 'Ja, wat Thijsje Oenema heeft is erger'.
Mijn baas zegt dan ook niet: 'Jongen, je hebt gelijk. Rommel lekker aan'!

Geen excuses meer Henk, je moet je werk doen. Niet zeuren en geen rol spelen!
zou hans nijland echt zo op jou reageren? :devil

Cor

Citaat van: zeewolde op december 02, 2015, 20:57:01
zou hans nijland echt zo op jou reageren? :devil
Volgens mij is T nog scholier  :_schater  :O

Vlampiep

Citaat van: Timmie op december 02, 2015, 14:29:31
Laatste antwoord.. Altijd zo makkelijke he.. Er zijn in dit soort situaties altijd ergere dingen. Daar kun je niks aan doen, Henk kan wel wat doen aan de situatie waar hij nu in zit. Het is je werk.

Als het in mijn werk niet lekker gaat zeg ik ook niet: 'Ja, wat Thijsje Oenema heeft is erger'.
Mijn baas zegt dan ook niet: 'Jongen, je hebt gelijk. Rommel lekker aan'!

Geen excuses meer Henk, je moet je werk doen. Niet zeuren en geen rol spelen!

Het ontgaat je dat Henk een groot relativerend vermogen heeft en laat weten dat in de sport soms zaken zijn die onomkeerbaar zijn.
En als je van mening bent dat hij maar wat aanrommelt heb je er geen zak van begrepen.

De Gast

Geweldige tactiek voor vandaag weer uit de hoge hoed getoverd  :zucht

Het lijkt al het hele jaar nergens op!

Galdiano

Ik ben van mening dat Henk de beste trainer is voor Cambuur op dit moment.
Hij is opgezadeld met waardeloze spelers door vd Vegt.

Echter wat ik Henk wel kwalijk neem is dat eindeloze 4-3-3, een geen plan B.

Ik denk dan ook dat dit de laatste wedstrijd van Henk is geweest helaas.

De volgende twee wedstrijden moeten 6 punten zijn, anders is het over en uit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Ben bang dat de verkeerde er uit moet

Destroyer

Citaat van: Galdiano op december 06, 2015, 14:11:53
Ik ben van mening dat Henk de beste trainer is voor Cambuur op dit moment.
Hij is opgezadeld met waardeloze spelers door vd Vegt.

Echter wat ik Henk wel kwalijk neem is dat eindeloze 4-3-3, een geen plan B.

Ik denk dan ook dat dit de laatste wedstrijd van Henk is geweest helaas.

De volgende twee wedstrijden moeten 6 punten zijn, anders is het over en uit.

Ik denk ondanks henk en beste kerel is zijn kruit is verschoten. Helaas deze puzzel vandaag is niet goed opgezet. Henk het ga je goed je tijd is geweest na acht maanden geen overwinning
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Yellow Army

Citaat van: Galdiano op december 06, 2015, 14:11:53
Ik ben van mening dat Henk de beste trainer is voor Cambuur op dit moment.
Hij is opgezadeld met waardeloze spelers door vd Vegt.

Echter wat ik Henk wel kwalijk neem is dat eindeloze 4-3-3, een geen plan B.

Ik denk dan ook dat dit de laatste wedstrijd van Henk is geweest helaas.

De volgende twee wedstrijden moeten 6 punten zijn, anders is het over en uit.

Dan heb je niet goed opgelet want we spelen een verkapte 442
Area 58

Moira

Ondanks de slechte aankopen van vd Vegt presteert Henk het wel om iedere week weer een fantasie opstelling neer te zetten met jongens die totaal geen strijd leveren. Dat is Henk absoluut kwalijk te nemen.
Toch denk ik dat een eventueel vertrek van Henk niet veel goeds zal opleveren

Galdiano

Citaat van: Yellow Army op december 06, 2015, 14:17:39
Dan heb je niet goed opgelet want we spelen een verkapte 442

Byrne zakte inderdaad in als links buiten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

siepelsjeu

Ga eens een training geven

Collingwood

Ik geloof er niet in dat een andere trainer het met dit materiaal beter doet. Of het moet al iemand zijn die gespecialiseerd is in het trainen op verdedigende standaardsituaties.
Kalmte alleen kan u redden.

Galdiano

Citaat van: Moira op december 06, 2015, 14:18:31
Ondanks de slechte aankopen van vd Vegt presteert Henk het wel om iedere week weer een fantasie opstelling neer te zetten met jongens die totaal geen strijd leveren. Dat is Henk absoluut kwalijk te nemen.
Toch denk ik dat een eventueel vertrek van Henk niet veel goeds zal opleveren

Welke spelers leveren strijd?

1.
2.
3.
4. Vytas
5.
6. Bakker
7.
8.
9. Ogbeche
10.
11.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Citaat van: Moira op december 06, 2015, 14:18:31
Ondanks de slechte aankopen van vd Vegt presteert Henk het wel om iedere week weer een fantasie opstelling neer te zetten met jongens die totaal geen strijd leveren. Dat is Henk absoluut kwalijk te nemen.
Toch denk ik dat een eventueel vertrek van Henk niet veel goeds zal opleveren

Wat zeg je dan vorig jaar na winterstop hou op man gewoon krediet verspeeld
** Poolwinner 18/19 - 21/22