Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

We mutte weer verder. Er moet weer wat positiefs gebeuren. Tegen ajakkes hoef je niks te verwachten. Daarna weer vol er tegen aan.

Timmie

Citaat van: sunderland op november 20, 2015, 12:20:24
We mutte weer verder. Er moet weer wat positiefs gebeuren. Tegen ajakkes hoef je niks te verwachten. Daarna weer vol er tegen aan.

Hoeven we niks te verwachten, klopt.
Maar het zou lekker zijn voor het zelfvertrouwen wanneer er strijd, passie, beleving is en gewoon een puntje mee terug nemen. Kleine nederlaag wordt ook nog wel geoorloofd;)

zeewolde

Wat weer een heerlijk intervieuw op fox. HELD!

moodygrunn

Citaat van: zeewolde op november 21, 2015, 19:20:04
Wat weer een heerlijk intervieuw op fox. HELD!
Maakte een wat geïrriteerde indruk. 
In Henk en Sandor we trust

Destroyer

Citaat van: moodygrunn op november 21, 2015, 19:23:46
Maakte een wat geïrriteerde indruk.

terecht toch als spelers te laten komen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

piene hassus

logisch toch, de speulers hadden gien enkele inspiratie, lieten sich as makke skapen naar de slachtbank leiden

Harry L.

Citaat van: zeewolde op november 21, 2015, 19:20:04
Wat weer een heerlijk intervieuw op fox. HELD!

Waar heb ik dan weer naar zitten kijken 8P. Hij kreeg volgens mij om zijn oren geslingerd dat het op een amateur verdediging leek. hij wilde daar niet op ingaan (dus stem je er mee in). Hij had beter kunnen zeggen dat door de vele wisselingen de automatismen en het zelfvertrouwen ontbreken maar dat het stuk voor stuk prima voetballers zijn. Komt op de spelers ook wat vreemd over lijkt mij. Dan was hij een HELD geweest, nu niet.

Collingwood

Citaat van: Harry L. op november 23, 2015, 18:10:44
Waar heb ik dan weer naar zitten kijken 8P. Hij kreeg volgens mij om zijn oren geslingerd dat het op een amateur verdediging leek. hij wilde daar niet op ingaan (dus stem je er mee in). Hij had beter kunnen zeggen dat door de vele wisselingen de automatismen en het zelfvertrouwen ontbreken maar dat het stuk voor stuk prima voetballers zijn. Komt op de spelers ook wat vreemd over lijkt mij. Dan was hij een HELD geweest, nu niet.

Als je kijkt naar het tijdstip van zeewoldes bericht dan heeft hij het waarschijnlijk over een interview met De Jong van voor de wedstrijd.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo


Lore

Citaat van: Bernardo op november 23, 2015, 18:40:26
Dat is deze ja.

http://www.foxsports.nl/video/jong-heb-zelfs-cnn-gehad/

Ik had hem nog niet gehoord. Maar leuk interview. En zonder zijn gebruikelijke clichés

vialli

LEEUWARDEN/KAMPEN - Hans van Dijkhuizen gaat per direct aan de slag in de scouting bij SC Cambuur. De Kampenaar (48) was vorig seizoen trainer van SC Genemuiden en had daarvoor diverse regionale clubs onder zijn hoede. In Leeuwarden gaat Van Dijkhuizen de coördinatie van de scouting op zich nemen, terwijl hij zelf ook als scout actief zal zijn.

zeewolde

Citaat van: Collingwood op november 23, 2015, 18:17:23
Als je kijkt naar het tijdstip van zeewoldes bericht dan heeft hij het waarschijnlijk over een interview met De Jong van voor de wedstrijd.
klopt

scc-aaron


sunderland

Henk waar bist met bezig. Waarom geen byrne. Nu steblecki????

Destroyer

Steblecki doet het redelijk in het tweede hoor
** Poolwinner 18/19 - 21/22