Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Kunstgras

Inderdaad onleesbaar dit.. :X

Henk de Jong doet het prima bij Cambuur, maar het zou wel prettig zijn als hij er rekening mee houdt dat een groot deel van de achterban van de club waarvoor hij werkt geen fries spreekt.

Dokkumer

Ik lieuw dat ik derfoar oannaam bin :devil

Ik geloof dat ik daarvoor ben aangenomen.. Vertaling komt vandaag nog even, helaas nu geen tijd meer

Destroyer

Citaat van: Dokkumer op mei 11, 2013, 13:24:11
Ik lieuw dat ik derfoar oannaam bin :devil

Ik geloof dat ik daarvoor ben aangenomen.. Vertaling komt vandaag nog even, helaas nu geen tijd meer

Op zijn dokkumers  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Len Cantello

Gefeliciteerd, Henk!
:proost
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

SCCRulez

Citaat van: Kunstgras op mei 11, 2013, 13:18:52
Inderdaad onleesbaar dit.. :X

Henk de Jong doet het prima bij Cambuur, maar het zou wel prettig zijn als hij er rekening mee houdt dat een groot deel van de achterban van de club waarvoor hij werkt geen fries spreekt.


Al sprak hij chinees, Henk mag van mij spreken wat hij wil als hij ons komend jaar ook in de eredivisie houdt en DKV aan de kont geeft!!

Lwdscc

Henk is volgend seizoen toch geen trainer bij ONB. Hij kan het niet combineren met Cambuur en de cursus. Wel is hij donderdagavond bij de training van ONB.  Carlo Rietdijk (die bij Cambuur ook de videoanalyse gaat doen) wordt de nieuwe trainer bij ONB

Clint

Citaat van: Kunstgras op mei 11, 2013, 13:18:52
Inderdaad onleesbaar dit.. :X

Henk de Jong doet het prima bij Cambuur, maar het zou wel prettig zijn als hij er rekening mee houdt dat een groot deel van de achterban van de club waarvoor hij werkt geen fries spreekt.

Henk is afgelopen zaterdag met ons naar Aris geweest en heeft de hele avond gewoon Nederlands gesproken. Hij weet echt wel wanneer ie geen Vries kan (en mag) spreken.

:devil

denistel

heeft morgen en zaterdag de 1e 2 dagen van zijn cursus in zeist.

brambo3004

Citaat van: clint op mei 23, 2013, 11:32:42
Henk is afgelopen zaterdag met ons naar Aris geweest en heeft de hele avond gewoon Nederlands gesproken. Hij weet echt wel wanneer ie geen Vries kan (en mag) spreken.

:devil

Vries is een plekje in Drenthe, met een niet onnaardig openluchtzwembad :thumbsup

punkman

Citaat van: brambo3004 op mei 23, 2013, 13:45:55
Vries is een plekje in Drenthe, met een niet onnaardig openluchtzwembad :thumbsup

Ook een mooie optie voor Leeuwarden, nieuw Cambuur stadion en daarnaast  een mooi openluchtzwembad ... :y

piene hassus

Met un glydbaan over de tribunes....

PePe

En un ysbaan der om heen. (voetbal, zwembad, ysbaandome)

Lore

Citaat van: Lwdscc op mei 23, 2013, 10:42:21
Henk is volgend seizoen toch geen trainer bij ONB. Hij kan het niet combineren met Cambuur en de cursus. Wel is hij donderdagavond bij de training van ONB.  Carlo Rietdijk (die bij Cambuur ook de videoanalyse gaat doen) wordt de nieuwe trainer bij ONB

Dat lijkt mij verstandig!

Lore

Citaat van: punkman op mei 23, 2013, 14:33:00
Ook een mooie optie voor Leeuwarden, nieuw Cambuur stadion en daarnaast  een mooi openluchtzwembad ... :y

De gemeente Leeuwarden heeft al een mooi openluchtzwembad! In Stiens namelijk, want daar is net een referendum geweest en heeft de bevolking zich uitgesproken om bij leeuwarden te horen!

De Raaf

Henk de Jong. Man wat ben ik je dankbaar. Hoe de sfeer en prestaties binnen en buiten de club kon omslaan na vertrek Arts. 3 maanden geleden keek ik 25x per wedstrijd naar scorebord of het al was afgelopen en nu ken ik niet wachten op nieuwe seizoen.
TOT AAN JE PENSIOEN BIJ DE KAMPIOEN!!! |:) |:) |:) |:)