Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Scc01

Ik blijf het hypocriet vinden van sommige mensen. Er wordt moord en brand geschreeuwd over dat er iets moet gebeuren. Dan gebeurd er wat en dan is het niet goed. Iedereen maar zeuren over dat er spelers gehaald moeten worden. Het enige waar we even vergeten is dat er ook andere dingen fout gaat. Er wordt bijvoorbeeld weinig getraind en ik vind de tactiek vannde heren met al die probeersels en spelers op posities waar ze niet horen af en toe ook wel wat apart. maar nee stel je voor als er iemand commentaar heeft op onze twee heilige mensen van de ts. Dan is het inderdaad makkelijker om vd Vegt af te zeiken......
Een frisse wind naast Henk is volgens mij niets mis mee.

De Gast

Het jammere van dit alles is wellicht dat voor Henk de lol er ook wel af is.. assistent weg en je eigen capaciteiten worden indirect ook in twijfel getrokken. Sfeer verziekt voor de rest van het seizoen? Zou zomaar kunnen.

Je weet natuurlijk niet wat er allemaal op de achtergrond speelde.. waren de spelers niet tevreden over Sandor? Niet tevreden over de manier van spelen? Dan zou het een goede zet kunnen zijn.. of doet de directie maar wat? Je weet het niet..

Op een moment dat nog niemand echt aan het morren grijpt de directie hard in.. het is maar afwachten of het iets zal uithalen.

Vlampiep

Citaat van: Scc01 op november 13, 2015, 13:25:30
Ik blijf het hypocriet vinden van sommige mensen. Er wordt moord en brand geschreeuwd over dat er iets moet gebeuren. Dan gebeurd er wat en dan is het niet goed. Iedereen maar zeuren over dat er spelers gehaald moeten worden. Het enige waar we even vergeten is dat er ook andere dingen fout gaat. Er wordt bijvoorbeeld weinig getraind en ik vind de tactiek vannde heren met al die probeersels en spelers op posities waar ze niet horen af en toe ook wel wat apart. maar nee stel je voor als er iemand commentaar heeft op onze twee heilige mensen van de ts. Dan is het inderdaad makkelijker om vd Vegt af te zeiken......
Een frisse wind naast Henk is volgens mij niets mis mee.
Als je als TS met zoveel blessures wordt geconfronteerd, ben je gedwongen vanwege de smalle selectie spelers op posities te zetten waar ze weinig hebben gespeeld, waarbij je geplande tactiek ook gewijzigd moet worden.
Heilig is de TS absoluut niet en dat er op grond van resultaten en blessures wijzigen worden doorgevoerd is heel begrijpelijk.
Alleen de wijze waarop er nu wordt gereageerd door het bestuur lijkt mij veel te kort door de bocht.
Het bestuur en technische staf zijn allemaal verantwoordelijk voor de aankopen en resultaten.
Met een goede communicatie tussen bestuur en TS had het zelfde kunnen worden gerealiseerd zonder beschadiging van personen.
Van bestuursleden worden toch verwacht dat zij de rust kunnen bewaren en helder communiceren binnen de club.
En Vd Vegt moet het inderdaad nog bewijzen of hij als technisch directeur zal slagen, dit tegenstelling tot Henk, Jan Sandor en Arne, deze hebben al aansprekende resultaten behaalt.


Scc01

Klopt helemaal Vlampiep maar vd Vegt kan ook niets aan die blessures doen. Dat bedoel ik dan meer

Vlampiep

Citaat van: Scc01 op november 13, 2015, 23:27:40
Klopt helemaal Vlampiep maar vd Vegt kan ook niets aan die blessures doen. Dat bedoel ik dan meer
Daar heb je natuurlijk gelijk in, dat Vd Vegt niet aansprakelijk kan worden gesteld voor de blessure golf.

denistel

vd streek in de spits tegen dkv en geen barto die verder wel elke week speelt kun je de
ts wel aanrekenen toch. die dag was ons spel een totale aanfluiting.ook tegen groningen
hadden we in de rust moeten reageren op wat groningen ging doen.
we moeten dit seizoen gaan leren dat we niet zo goed zijn als de voorgaande jaren
en daar ons voetbal op aanpassen.
dus zoals zondag 45 min vol gas en dan de 2e helft je middenveld versterken en
snelle mannen voorop en vandaar uit de wedstrijd binnen slepen.zo zie ik het.

mindra

Helemaal mee eens otto, en met de nieuwe ts zal dat sneller gebeuren dan met van der heide.
Niks tegen van der heide hoor.

Dokkumer

Citaat van: Vlampiep op november 14, 2015, 08:53:23
Daar heb je natuurlijk gelijk in, dat Vd Vegt niet aansprakelijk kan worden gesteld voor de blessure golf.
Vele blessures kunnen ook een oorzaak hebben die kwaliteit heet. Sommige jongens lopen al 2 jaar op de toppen van hun tenen, die kunnen fysiek niet meer aan en dan gaat er wel eens wat stuk.

Je rijdt ook geen F1 in een Lada toch=

PePe

Citaat van: Dokkumer op november 16, 2015, 13:55:06
Vele blessures kunnen ook een oorzaak hebben die kwaliteit heet. Sommige jongens lopen al 2 jaar op de toppen van hun tenen, die kunnen fysiek niet meer aan en dan gaat er wel eens wat stuk.

Je rijdt ook geen F1 in een Lada toch=

Hebben we een F1 gekocht, wat nu een Lada blijkt te zijn?

Yellow Army

Citaat van: PePe op november 16, 2015, 20:05:04
Hebben we een F1 gekocht, wat nu een Lada blijkt te zijn?

Nee het is nog erger, het is een Renault.
Area 58


speculeter

Ook in de telegraaf een heel verhaal...
Strekking daarvan is dat hij blij is met Arne en Sipke.
Echte veldtrainers zodat ik me weer meer op het managen kan richten....
MS had Henk dit eerder bij directie aan moeten geven?

oostside

Ik snap het allemaal niet zo van de directie.... Zoveel druk was er toch ook niet uit de achterban op de functie van Henk en Sandor??? Ja natuurlijk was het tegen DKV dramatisch en worden er soms vreemde keuzes gemaakt, maar er zijn hier en daar wat verzachtende omstandigheden.

Henk dacht na over opstappen.... dacht zelf dat hij er uit zou worden gezet.... Sandor moet opeens weg... vanwaar dat paniekvoetbal???? Meestal gaat een bestuur rommelen als de achterban in paniek raakt, maar is het nu niet andersom? Dat er nu juist meer onrust is vanwege het handelen van het bestuur?

Op deze manier staat er nog meer druk op en is de stap voor Henk om zelf de handdoek in de ring te gooien alleen maar dichterbij....

wiekie1969

Schijnheilige bende bij cambuur, met die arrogante dweil Vd Vegt voorop aan het front. Die vent het in 5 MAANDEN TIJD DE HELE CLUB KAPOT MAAKT :R :(

wiekie1969

Citaat van: denistel op november 14, 2015, 23:01:20
vd streek in de spits tegen dkv en geen barto die verder wel elke week speelt kun je de
ts wel aanrekenen toch. die dag was ons spel een totale aanfluiting.ook tegen groningen
hadden we in de rust moeten reageren op wat groningen ging doen.
we moeten dit seizoen gaan leren dat we niet zo goed zijn als de voorgaande jaren
en daar ons voetbal op aanpassen.
dus zoals zondag 45 min vol gas en dan de 2e helft je middenveld versterken en
snelle mannen voorop en vandaar uit de wedstrijd binnen slepen.zo zie ik het.


Heel veel spelers hewwe totaal geen binding met de club, die gaan liever het uitgaansleven in na de wedstrijd. Conditie bij de meesten is ook om te janken. Op de bank zitten spelers die niks toevoegen.