Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: NRG op november 10, 2015, 16:53:05
Dan moet Henk zich daar maar snel overheen zetten..
Praat niet zo dom kerel.

NRG

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 16:54:21
Praat niet zo dom kerel.


Waarom dom? Henk de Jong is nog steeds hoofdtrainer, en we moeten wel verder.

kickandrush

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 16:54:21
Praat niet zo dom kerel.

Jij moet zelf even ophouden met dom lullen. Als ik de berichten van jou doorlees trappen ze iedereen eruit, alsof we daar wat aan hebben.

sunderland

Citaat van: NRG op november 10, 2015, 16:56:05

Waarom dom? Henk de Jong is nog steeds hoofdtrainer, en we moeten wel verder.
ja gaan we verder. Ik moet et nog zien

DayDreamer

Misschien heeft Henk het zelf ook wel aangegeven, in de krant stond dat Henk vorige week bij de RVC is geweest om te horen of de RVC nog achter hem staat, dat is het geval.
Misschien is daar al het 1 en ander besproken, misschien "onbewust". ?

scclwd

Citaat van: NRG op november 10, 2015, 16:56:05

Waarom dom? Henk de Jong is nog steeds hoofdtrainer, en we moeten wel verder.

Sfeer is verziekt. Henk is kwaad. Die blijft echt niet. Alleen maar onrust op deze manier

denistel

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 17:14:01
Sfeer is verziekt. Henk is kwaad. Die blijft echt niet. Alleen maar onrust op deze manier

denk je dat ie opstapt? lijkt mij dus niet.we hebben de laatste 25 wedstrijden nou niet
echt goeie cijfers.dat er iets moest gebeuren lijkt mij wel duidelijk misschien is dit de
makkelijkste stap. mij gaat het er om dat als 2 trainers het zelfde denken maar het
brengt je niet genoeg punten er toch iets moet gebeuren en er iemand bij komt
die ook andere dingen in wedstrijden kan brengen,

sunderland

Ze willen Dwight terug


Johan058...

Citaat van: scclwd op november 10, 2015, 17:14:01
Sfeer is verziekt. Henk is kwaad. Die blijft echt niet. Alleen maar onrust op deze manier
De wereld draait niet om Henk de jong. Dat het rommelt is nu wel duidelijk. Hoop dat iedereen snel weer de neuzen in dezelfde richting hebben. 

scclwd

Citaat van: denistel op november 10, 2015, 17:21:38
denk je dat ie opstapt? lijkt mij dus niet.we hebben de laatste 25 wedstrijden nou niet
echt goeie cijfers.dat er iets moest gebeuren lijkt mij wel duidelijk misschien is dit de
makkelijkste stap. mij gaat het er om dat als 2 trainers het zelfde denken maar het
brengt je niet genoeg punten er toch iets moet gebeuren en er iemand bij komt
die ook andere dingen in wedstrijden kan brengen,

En jij denkt dat dit de manier is? Je zegt eigenlijk dat een andere manier van spelen meer punten kan opleveren? Dan heb ik een vraag: waarom Sandor wegsturen en niet Henk? (wat ik heel erg zou vinden). Nee, dit is een hele rare beslissing van een laf bestuur met Ype voorop.

jeff

Citaat van: DayDreamer op november 10, 2015, 17:13:38
Misschien heeft Henk het zelf ook wel aangegeven, in de krant stond dat Henk vorige week bij de RVC is geweest om te horen of de RVC nog achter hem staat, dat is het geval.
Misschien is daar al het 1 en ander besproken, misschien "onbewust". ?
Zou zo maar kunnen, als je het stuk uit het ad pakt :
Citaat van: moodygrunn op november 10, 2015, 15:34:40
http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/4183148/2015/11/10/Van-der-Heide-direct-weg-als-assistent-van-SC-Cambuur.dhtml

  De laatste weken klonken er geluiden dat de invloed van Van der Heide bij de eerste selectie (te) groot zou zijn.

hobbes

Een goede onderbouwing van het waarom was toch beter geweest. Dit wekt idd onrust. En Henk stapt alleen op als hij ergens anders zeker aan de slag kan. En dat is op dit moment maar 1 club helaas. Maar ik weet niet of ze daar om hem zitten te springen.

scclwd

Dat zou me niks verbazen. Als ik Henk was zou ik niet eens meer in één kamer met dit bestuur willen zitten.

R-member

Op omroep friesland zowel met Henk als Sandor een telefonisch intervieuw .
No Guts, No Glory!

Stand Up For The Culture!!