Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Yellow Army

Heb begrepen dat alle aanwezigen het grapje van henk konden waarderen op 1 iemand na. Juist ja... v G(a)al. Henkie for president!!!
Area 58

Andre-Lwd

Henk veel succes morgen  :thumbsup

veroen

Mooi dat hij ook dolgraag echt hoofdtrainer van onze mooie club wil worden!
Man met veel voetbalverstand die veel goede keuzes maakt en daarnaast enorm veel waardering heeft voor ons als supporters!

Kijk A.A uit Emmen zo kan het dus ook  :zweep

Sampdoria

"Cambuur speelt met nieuw stadion mee om Europa"

Leeuwarden staat sinds de promotie van SC Cambuur volledig op zijn kop. Nog nooit was de populariteit van de stadsclub zo groot en daarom moet er nu doorgepakt worden met de bouw van een nieuw stadion, zegt interim-trainer Henk de Jong.

"De afgelopen jaren hebben we vaak gezegd dat  Cambuur een slapende reus is. Dat blijkt nu wel. De reus is helemaal wakker", aldus De Jong tegenover VoetbalPrimeur. "Ik kan niet meer normaal over straat. Normaal blijf ik vrij nuchter, maar dit is wel heel bizar."

Cambuur werd maandagavond voor zo'n 15.000 uitzinnige fans gehuldigd. "Sinds maandagochtend staan de fans al in de rij voor een seizoenkaart. Iedereen wil de terugkeer in de Eredivisie meemaken", vervolgt De Jong.

"Iedereen heeft sympathie voor Cambuur"
Potentiƫle sponsoren dienen zich ook massaal aan. "De telefoon staat roodgloeiend. Het is ongekend. De stad Leeuwarden heeft hier zo lang op moeten wachten. Je merkt dat de ontlading bij alles en iedereen enorm is", zegt De Jong, die vanuit het hele land positieve reacties kreeg op de promotie van zijn club. "De gunfactor is enorm. Cambuur is een volksclub waar mensen door het hele land sympathie voor hebben."

Cambuur steggelt al jaren met de gemeente over de bouw van een nieuw stadion. Het huidige Engels aandoende Cambuur Stadion is sfeervol, maar tegelijkertijd flink verouderd. "Een nieuw stadion hebben we echt nodig", zegt De Jong. "We hopen dat deze promotie misschien het beslissende zetje kan geven aan de gemeente. Er zijn goede gesprekken gaande."

"Met nieuw stadion Europa in"
"Met onze huidige faciliteiten moeten we ons de komende seizoenen zien te handhaven in de Eredivisie. Meer is er niet mogelijk, maar als er over een paar jaar een nieuw stadion staat kunnen we structureel in de Eredivisie uitkomen en af en toe meespelen om Europees voetbal", spreekt De Jong zijn ambities uit.

Bron: VoetbalPrimeur

Waarom nou weer meteen dit?

moodygrunn

Citaat van: Sampdoria op mei 07, 2013, 16:42:22


Waarom nou weer meteen dit?

Waarschijnlijk omdat hij naar een club als Heracles, NEC of NAC kijkt, die spelen rondom de plaatsen voor europees voetbal. Dit zou voor Cambuur ook best haalbaar zijn binnen een jaar of 5 met een vergelijkbare werkwijze in een nieuwe tempel. Voor de duidelijkheid, dit is een lange termijn plan (binnen 7-10 jaar)
In Henk en Sandor we trust

Bernardo

Word Henk de Jong nu komend seizoen nog trainer van ONB?

Zal vast niet doorgaan, aangezien wij nu ook regelmatig op zondag spelen?

kgscc

Henk moest vandaag toch naar de knvb om te praten over toelating tot de cursus?

Yellow Army

Area 58

vialli

Citaat van: kgscc op mei 08, 2013, 23:27:21
Henk moest vandaag toch naar de knvb om te praten over toelating tot de cursus?

Henk had een voor zijn gevoel goed gesprek en krijgt a.s. vrijdag de uitslag of hij
zal worden toegelaten.

Na het kampioenschap zal dat toch geen probleem zijn!!!!!

brambo3004

Ach...het zal niet de eerste keer zijn dat de knvb een besluit neemt dat het voetbal niet ten goede neemt. Maar dit keer kunnen ze er niet onderuit.

ForzaCambuur1

Citaat van: Yellow Army op mei 08, 2013, 23:39:21
hier het interview van omrop abe:

http://www.omropfryslan.nl/nijs/optimisme-henk-de-jong

Wat een ontzettende poppenkast zeg! Worden daar als kleine kinderen beoordeeld. Henk heeft me dunkt toch genoeg laten zien om op het hoogste niveau te mogen trainen, maar ze worden langs een of ander vaag puntensysteem getoetst.  :zucht

Destroyer

Let maar op over vijf jaar de Europa cup.  Makje  :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

PePe

De week kan helemaal goed worden, als Henk ook nog tot de cursus wordt toegelaten.

Yellow Army

Henk krijgt vandaag waarschijnlijk de uitslag
Area 58

Goudvinger

Citaat van: Yellow Army op mei 10, 2013, 07:12:10
Henk krijgt vandaag waarschijnlijk de uitslag

Dat wordt krabben