Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

papier

Monteiro zal toch wel doorhebben dat zijn wissel niet te maken had met zijn spel? Barto zal z'n koppie er wel bij houden, die maak je volgens mij niet zo snel gek. Al had hij natuurlijk in de basis moeten staan, maar goed ik ben wel een Barto fan.

zeewolde

Citaat van: legeips op november 01, 2015, 18:01:21
Overgoor en streek spelen echt slecht..

Wat mij betreft zitten die volgende week op de bank..

Volgende week maar de eerste overwinning tegen Groningen halen. Net als in het eerste eredivisie seizoen.

Henk ik hev de opstelling al voor die deen:

Vd laan   Peersman  dammers  Anderson

Narsingh    masek  Byrne      bakker

           Ogbeche    Berischa

Zat nog even te twijfel om heerings voor Anderson te doen, maar heel eerlijk heerings is de van Boxtel van nu..
narsingh en vd laan aan dezelfde kant?  Leg eens uit?

diekhuzen

Citaat van: zeewolde op november 01, 2015, 20:44:41
narsingh en vd laan aan dezelfde kant?  Leg eens uit?

Gelukkig bepaal jij de basiself niet! Overgoor en Streek hebben net als de rest vormcrisis. Beide horen standaard in de basiself vind ik.

DayDreamer

Het is op zich al een schande dat we in het uitvak al massaal om Barto moeten roepen.

Dat gelul over Berisha ben ik ook wel zat, geblesseerd, niet wedstrijdfit etc, zag hem zaterdag gewoon voluit gaan op training, Berisha is zonder wedstrijdfit te zijn al 4 klassen beter dan Barto met alle respect, start dan ook met Berisha, een ECHTE spits, en geen middenvelder of een houtjetouwtje spits als Barto, is hij na 70 minuten op, jammer, dan wissel je hem voor Barto of de spits uit de beloften. Barto ook nooit meer op het middenveld opstellen, een linksbuiten op de linksbuiten, een linker centrale verdediger op de plek waar dat hoort. Kappen met dat eeuwige gebrei achterin, stap eens af van die tactiek, die jongens die er nu staan kunnen dat niet uitvoeren en de tegenstanders lachen zich helemaal slap op onze opbouw, tenenkrommend zo slecht.
Middenvelders moeten eens ophouden om voor postbode te gaan spelen, en Narsingh moet je op zijn kwaliteiten benutten, diep spelen en niet in de bal laten komen.

En kappen met die aai over de bol mentaliteit, je mag die jongkjes, wat dat zijn het ook best eens even best op hun flikker geven. Ik verwacht tegen Groningen een heel andere mentaliteit en een NORMALE opstelling.

denistel

wat barto betreft idd want ook hij had niks in te brengen de 2e helft.

zeewolde

Citaat van: diekhuzen op november 01, 2015, 20:55:44


Gelukkig bepaal jij de basiself niet! Overgoor en Streek hebben net als de rest vormcrisis. Beide horen standaard in de basiself vind ik.
volgens mij stel ik een vraag. Ofwel jij leest niet goed. Volgens die opstelling lijken vd laan en narsingh allebei op rechts te spelen en dat vind ik wat apart.

RotterdamLeeuwarden

Henk kan mooi lullen voor de microfoon maar het wordt de hoogste tijd dat ie het op het veld voor elkaar krijgt !
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

denistel

hele team draaide gewoon niet.anderson zei van dkv speelde anders dan we verwachten?
cavlan kwam steeds vrij.komt volgens mij omdat onze 3 middenvelders allemaal in de as
spelen wij hebben geen halven waar door die anderson steeds tegen over 2 man stond.
die spelers snappen toch zelf wel dat er 1 op de rechter kant bij moet.

OuweSkeve

Citaat van: legeips op november 01, 2015, 18:01:21
Overgoor en streek spelen echt slecht..

Wat mij betreft zitten die volgende week op de bank..

Volgende week maar de eerste overwinning tegen Groningen halen. Net als in het eerste eredivisie seizoen.

Henk ik hev de opstelling al voor die deen:

Vd laan   Peersman  dammers  Anderson

Narsingh    masek  Byrne      bakker

           Ogbeche    Berischa

Zat nog even te twijfel om heerings voor Anderson te doen, maar heel eerlijk heerings is de van Boxtel van nu..

_O_

Misschien met Houtkoop naast ogbeche beginnen. Een sterke en een snelle jongen voorin

legeips

Citaat van: zeewolde op november 01, 2015, 20:44:41
narsingh en vd laan aan dezelfde kant?  Leg eens uit?

Hest geliek ouwe reus... Narsingh mu natuurlijk op rechts..
Had teveel tranen in mien ogen op dat moment, bakker en narsingh even omdraaien en klaar is kees..

En diekhuzen, ik snap wast stou seist over streek en overgoor, maar heel eerlijk dit seizoen verkeren die 2 in een grotere vorm crisis dan de rest. Disse 2 kenne veel beter, maar momenteel ontbeert het complete middenveld in snelheid, creativiteit en omschakeling.

dus streek het krachthonk in en overgoor even tot bezinning komen.. Wat hevve we momenteel te verliezen..

Maar los van alles mis ik het voetbal idee dit seizoen, waar we eerder met opkomende verdedigers speelden om meer ruimte en aanspeelmogelijkheden te creeren, heb ik nu vaak het gevoel dat er maar wat gedaan wordt, natuurlijk Zal het niet zo zijn, maar su ziet het er wel ut.

666

Citaat van: DayDreamer op november 01, 2015, 21:06:03
Het is op zich al een schande dat we in het uitvak al massaal om Barto moeten roepen.

Dat gelul over Berisha ben ik ook wel zat, geblesseerd, niet wedstrijdfit etc, zag hem zaterdag gewoon voluit gaan op training, Berisha is zonder wedstrijdfit te zijn al 4 klassen beter dan Barto met alle respect, start dan ook met Berisha, een ECHTE spits, en geen middenvelder of een houtjetouwtje spits als Barto, is hij na 70 minuten op, jammer, dan wissel je hem voor Barto of de spits uit de beloften. Barto ook nooit meer op het middenveld opstellen, een linksbuiten op de linksbuiten, een linker centrale verdediger op de plek waar dat hoort. Kappen met dat eeuwige gebrei achterin, stap eens af van die tactiek, die jongens die er nu staan kunnen dat niet uitvoeren en de tegenstanders lachen zich helemaal slap op onze opbouw, tenenkrommend zo slecht.
Middenvelders moeten eens ophouden om voor postbode te gaan spelen, en Narsingh moet je op zijn kwaliteiten benutten, diep spelen en niet in de bal laten komen.

En kappen met die aai over de bol mentaliteit, je mag die jongkjes, wat dat zijn het ook best eens even best op hun flikker geven. Ik verwacht tegen Groningen een heel andere mentaliteit en een NORMALE opstelling.
Goed verwoord...  Vooral het ontbreken van voetballend vermogen achterin om op te bouwen, om te janken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gasgeve

Henk heeft gefaald in de wedstrijd tegen dkv. Je weet toch dat die stink boeren vol druk gaan zetten in de eerste minuten. Wij zijn niet goed genoeg om daar onderuit te voetballen, dus moet de bal elke keer lang. Daar stond vd Streek en die wint geen kopduel, oftewel je komt nooit in de wedstrijd. Daarnaast is het onbegrijpelijk dat Bakker en Monteiro speelden. Bakker heeft de laatste 5 wedstrijden niet gespeeld en nu opeens weer in de basis. Monteiro is veel te licht en een klasse minder dan Byrne. Tevens is Byrne meer iemand die zijn mannetje staat dan lichtgewicht Monteiro. En dan Rosheuvel op linksbuiten, terwijl Houtkoop afgelopen wedstrijd nog de vervanger was van Ogbeche. Onbegrijpelijke onlogische keuzes Henk. Niet in jezelf gaan geloven, want dan gaat het fout. Je bent ook gewoon een trainer die zo goed is als je spelersmateriaal.

666

Citaat van: Gasgeve op november 02, 2015, 08:48:14
Henk heeft gefaald in de wedstrijd tegen dkv. Je weet toch dat die stink boeren vol druk gaan zetten in de eerste minuten. Wij zijn niet goed genoeg om daar onderuit te voetballen, dus moet de bal elke keer lang. Daar stond vd Streek en die wint geen kopduel, oftewel je komt nooit in de wedstrijd. Daarnaast is het onbegrijpelijk dat Bakker en Monteiro speelden. Bakker heeft de laatste 5 wedstrijden niet gespeeld en nu opeens weer in de basis. Monteiro is veel te licht en een klasse minder dan Byrne. Tevens is Byrne meer iemand die zijn mannetje staat dan lichtgewicht Monteiro. En dan Rosheuvel op linksbuiten, terwijl Houtkoop afgelopen wedstrijd nog de vervanger was van Ogbeche. Onbegrijpelijke onlogische keuzes Henk. Niet in jezelf gaan geloven, want dan gaat het fout. Je bent ook gewoon een trainer die zo goed is als je spelersmateriaal.

Spijker op zijn kop... Ps ik vind hem nog steeds de beste trainer voor ons, maar niet meer van die gekke dingen doen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

okkele

Citaat van: denistel op november 01, 2015, 21:56:46
hele team draaide gewoon niet.anderson zei van dkv speelde anders dan we verwachten?
cavlan kwam steeds vrij.komt volgens mij omdat onze 3 middenvelders allemaal in de as
spelen wij hebben geen halven waar door die anderson steeds tegen over 2 man stond.
die spelers snappen toch zelf wel dat er 1 op de rechter kant bij moet.
anderson wat mij betreft een 2!
onvoorstelbaar dat de jong hem staat te verdedigen,henk wurd wat ongeloofwaardig suh.
cavlan leit nog te lachen in sien bedsje....sun ruumte het ie nog nooit had!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Gasgeve

Citaat van: okkele op november 02, 2015, 08:56:37
anderson wat mij betreft een 2!
onvoorstelbaar dat de jong hem staat te verdedigen,henk wurd wat ongeloofwaardig suh.
cavlan leit nog te lachen in sien bedsje....sun ruumte het ie nog nooit had!
Larsson was toch Anderson zijn man?