Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Straftraining en een schop onder hun kont in plaats van aai over de bol
** Poolwinner 18/19 - 21/22

666

Weet je wat ik het ergste vind aan de opstelling van Henk (die ik hoog heb zitten), er zit het hele seizoen al geen voetbal in het team en dan laat je je spits buiten de basis  :?
Ons spelletje is de tegenstander laten komen om er dan voetballende doorheen te komen. Dat lukt dit seizoen niet en krijgen we nog meer lange ballen. Dan moet je met een spits spelen om de ballen door te koppen of vast te houden.  Dan komt deze man met Van der Streek, onbegrijpelijk.

Henk het is tijd voor verandering, voetballers (ook al zijn ze licht) laten voetballen. Met deze dames wordt het niets.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

EdsjeSCC

Ons spelletje is de tegenstander laten komen!? Juist in tegendeel.. en lange ballen??? Ze proberen altijd van achteren op te bouwen, maar dat ging te traag en zij zetten het goed vast door 2 aanvallers in het centrum te zetten

Bankzitter

Tegenstander speelt 4-4-2 met 2 fysiek sterke middenvelders centraal. Dan kom je dus op deze manier toe nooit aan het voetballen van achterruit en hebben lange ballen (op vd Streek / Monteirro??) ook geen zin. Alles stond muurvast. Waarom niet Bakker / Overgoor niet laten uitzakken naar de zijkant om de bal te halen? Streek laten terugvallen op het middenveld en snelle buitenspelers binnendoor laten komen.

Zij hadden vooraf ook weinig vertrouwen maar je helpt ze gewoon de wedstrijd in door een half uur lang geen moment de bal in ploeg te houden.

EdsjeSCC

Citaat van: legeips op november 01, 2015, 18:13:32
Weet waar ik nou geen reet van snap.. Dat we de meest voetballende en bewegende middenvelder aan de kant houden.. Byrne mut de eerste minuut spelen.. Die jonge beweegt en geeft fatsoenlijke pases..

Hij biedt zich constant aan en eist de bal op. Zo'n speler moet je hebben als de opbouw van achter uit niet lukt

EdsjeSCC

Citaat van: Bankzitter op november 01, 2015, 19:35:57
Tegenstander speelt 4-4-2 met 2 fysiek sterke middenvelders centraal. Dan kom je dus op deze manier toe nooit aan het voetballen van achterruit en hebben lange ballen (op vd Streek / Monteirro??) ook geen zin. Alles stond muurvast. Waarom niet Bakker / Overgoor niet laten uitzakken naar de zijkant om de bal te halen? Streek laten terugvallen op het middenveld en snelle buitenspelers binnendoor laten komen.

Zij hadden vooraf ook weinig vertrouwen maar je helpt ze gewoon de wedstrijd in door een half uur lang geen moment de bal in ploeg te houden.

Eens

PePe

#2556
Naast de pech en blessures hebben we geen bravoure meer. We missen de rust en de opbouw achterin die er met Leeuwin en Reijnen wel was. Trainer Arne Slot a.u.b. weer terug.

De Gast

Net het interview van Henk met OF beluisterd. Vind het verontrustend dat ie denkt dat het aan de inzet van de spelers lag. Ben er van overtuigd dat de spelers met de juiste mentaliteit het veld op zijn gegaan, al hebben er wel te weinig de Peersman mentaliteit in zich..

Zeg gewoon dat het wegvallen van een aantal belangrijke spelers teveel van het goede is en dat je eigen tactiek hopeloos faalde.. maar kom niet hiermee aanzetten.

Vlampiep

Nou Gast, behalve bij Nienhuis en Peersman heb ik weinig fanatieke inzet kunnen bespeuren en speelden plichtmatig.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat Henk dat ook constateerde, want dit is de eerste wedstrijd dat er bij de meesten de strijdlust ontbrak.
Dus geen mentaliteit van "over mijn lijk" aanwezig.
Henk heeft dit dus in mijn optie dit goed verwoord, want de spelers hebben de trainer en supporters voor lul gezet.



PePe

(onder de indruk van de 5000 man op de training)

michello

Leuk en aardig dat Henk twijfelt over de inzet van de spelers, maar laat hem dan zelf ook een vent wezen en zn foute keuzes toegeven. Ik hoop dat we nog wat punten gaan pakken de komende weken want anders gaat ook Henk het hier lastig krijgen, zeker als er ook nog rare keuzes gemaakt gaan worden in de opstelling.

papier

Henk heeft in zekere zin al zijn fout toegegeven door Barto er al in de eerste helft in te zetten. Zat trainers die zich te "groot" voelen om in de eerste helft een fout in de opstelling aan te passen. Goede zaak. Hulde.

papier

Citaat van: legeips op november 01, 2015, 18:01:21
Overgoor en streek spelen echt slecht..

Wat mij betreft zitten die volgende week op de bank..

Volgende week maar de eerste overwinning tegen Groningen halen. Net als in het eerste eredivisie seizoen.

Henk ik hev de opstelling al voor die deen:

Vd laan   Peersman  dammers  Anderson

Narsingh    masek  Byrne      bakker

           Ogbeche    Berischa

Zat nog even te twijfel om heerings voor Anderson te doen, maar heel eerlijk heerings is de van Boxtel van nu..

In welke mate is hij de Van Boxel van nu? Anders mooi doorschuiven naar de positie van verdedigende middenvelder, daar was Van Boxel wél goed.

De Gast

Citaat van: Vlampiep op november 01, 2015, 19:56:24
Nou Gast, behalve bij Nienhuis en Peersman heb ik weinig fanatieke inzet kunnen bespeuren en speelden plichtmatig.
Het is dan ook niet verwonderlijk dat Henk dat ook constateerde, want dit is de eerste wedstrijd dat er bij de meesten de strijdlust ontbrak.
Dus geen mentaliteit van "over mijn lijk" aanwezig.
Henk heeft dit dus in mijn optie dit goed verwoord, want de spelers hebben de trainer en supporters voor lul gezet.

Zo zie jij het.. mijn mening is dat dit elftal veel te zwak was om mee te kunnen komen. Henk heeft het over een bepaalde manier van spelen wat ie mistte.. hij zag teveel het tikkie breed.. nou met Monteiro Bakker en vd Streek in de spits en later Barto kun je geen wonderen verwachten. Nauwelijks meer dan niveau eerste divisie.

Oh ja en papier: hulde inderdaad maar je geeft hiermee Barto en Monteiro wel een dreun.. en ook de wedstrijd geef je ermee weg.

Harry L.

Citaat van: papier op november 01, 2015, 20:10:55
Henk heeft in zekere zin al zijn fout toegegeven door Barto er al in de eerste helft in te zetten. Zat trainers die zich te "groot" voelen om in de eerste helft een fout in de opstelling aan te passen. Goede zaak. Hulde.

Hij draait hierdoor wel Monteiro de nek om. En voor de samenvatting heeft hij het noch even over zijn kunstje die naar de 1-3 moest leiden. Hij geloofde er zelf ook nog echt in....weltrusten