Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

poelie-lwd

Punt naar voren, geniaal! Sjoerd komt meer aan voetballen toe, Jack heerst en Streek knokt, zwoegt en blijft 90 min gaan.

:0= Het lek is boven!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: poelie-lwd op september 23, 2015, 12:25:01
Punt naar voren, geniaal! Sjoerd komt meer aan voetballen toe, Jack heerst en Streek knokt, zwoegt en blijft 90 min gaan.

:0= Het lek is boven!!

Leg uit ik ben een leek!
Henk, held, bedankt

PePe

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2015, 12:39:03
Leg uit ik ben een leek!

Net als thuis, gewoon met de punt naar voren  :_schater

jeff

Citaat van: PePe op september 23, 2015, 13:20:52
Net als thuis, gewoon met de punt naar voren  :_schater
Sommige doen aan in de reet hangen thuis 8P

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op september 23, 2015, 12:25:01
Punt naar voren, geniaal! Sjoerd komt meer aan voetballen toe, Jack heerst en Streek knokt, zwoegt en blijft 90 min gaan.

:0= Het lek is boven!!

Lul niet zo dom vent na een nederlaag en een gelijkspelletje

poelie-lwd

Citaat van: De Gast op september 23, 2015, 14:40:11
Lul niet zo dom vent na een nederlaag en een gelijkspelletje

Wat doe jij hier nog?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Dat heet verstand van voetbal hebben.....
Meeste wedstrijden worden gewonnen op het middenveld.
Die staat nu goed met Overgoor. Streek en Byrne.

Grijskijkert

Citaat van: poelie-lwd op september 23, 2015, 16:50:21
Wat doe jij hier nog?
Die gast blijft wel erg lang he.... ;)
IN HENK WE TRUST!!!

sunderland

Citaat van: De Gast op september 23, 2015, 14:40:11
Lul niet zo dom vent na een nederlaag en een gelijkspelletje
de gast en Timmie zullen balen

Yellow Army

Citaat van: poelie-lwd op september 23, 2015, 12:25:01
Punt naar voren, geniaal! Sjoerd komt meer aan voetballen toe, Jack heerst en Streek knokt, zwoegt en blijft 90 min gaan.

:0= Het lek is boven!!

En toch zou ik liever Byrne op 10 willen zien in een 433 met de ount naar voren. Stel je eens voor, Byrne die zijn talent tentoonspreid op randje 16.
Area 58

sunderland

Citaat van: Yellow Army op september 23, 2015, 19:19:48
En toch zou ik liever Byrne op 10 willen zien in een 433 met de ount naar voren. Stel je eens voor, Byrne die zijn talent tentoonspreid op randje 16.
stel je voor. Maar daar komen wij helaas niet zo vaak. Ik vond juist dat het middenveld prima stond zo. Vd Streek nog iets beter en tis helemaal klaar. Vd Streek veroverde in de eerste helft maar liefst 6x de bal met zijn enorme inzet. 2 e helft brak hem dat wat op leek het wel

Yellow Army

Citaat van: sunderland op september 23, 2015, 20:42:41
stel je voor. Maar daar komen wij helaas niet zo vaak. Ik vond juist dat het middenveld prima stond zo. Vd Streek nog iets beter en tis helemaal klaar. Vd Streek veroverde in de eerste helft maar liefst 6x de bal met zijn enorme inzet. 2 e helft brak hem dat wat op leek het wel

Klopt, met middenveld van gister en de verdediging van vorige week gaan we nog veel punten pakken.
Area 58

sunderland

Het valt mij overduidelijk op dat Timmie en de Zeur nu niet steeds negatief geneuzel plaatsen hier .Waar zijn ze nu

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op september 27, 2015, 12:36:54
Het valt mij overduidelijk op dat Timmie en de Zeur nu niet steeds negatief geneuzel plaatsen hier .Waar zijn ze nu

Er valt ook weinig op het geheel aan te merken. Voorhoede en middenveld staat nu goed. Verdediging is redelijk maar persoonlijke fouten (gisteren Dammers, Pereira, Zeinstra) moeten eruit. En ze moeten leren in te dribbelen of de middenvelders in te spelen. Nienhuis terug onder de lat en klaar ist.
Iedereen heeft recht op mijn mening.