Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

John Hiatt

Zaterdag minuut 12, goed idee om dan als echte supporters achter Henk, de ts en de club te gaan staan!

John Hiatt

Citaat van: PePe op september 16, 2015, 14:07:37
Het moet toch wel mogelijk zijn om er achter te kunnen komen, waar ongewenste mail vandaan komt.

Tuurlijk, ip adres.

SCC-J

Citaat van: John Hiatt op september 16, 2015, 14:12:07
Zaterdag minuut 12, goed idee om dan als echte supporters achter Henk, de ts en de club te gaan staan!

Slaan we niet een beetje door?nagenoeg iedereen staat wel achter de TS. Die paar mensen die haat mails sturen krijgen nu al veel te veel aandacht.

Collingwood

Citaat van: SCC-J op september 16, 2015, 14:36:58
Slaan we niet een beetje door?nagenoeg iedereen staat wel achter de TS. Die paar mensen die haat mails sturen krijgen nu al veel te veel aandacht.

Objectief gezien heb je waarschijnlijk gelijk, maar voor Henk zou het natuurlijk wel leuk zijn. Hij zeg niet voor niets dat hij het er lastig mee heeft.
Kalmte alleen kan u redden.

John Hiatt

Citaat van: SCC-J op september 16, 2015, 14:36:58
Slaan we niet een beetje door?nagenoeg iedereen staat wel achter de TS. Die paar mensen die haat mails sturen krijgen nu al veel te veel aandacht.

Daarom ook achter Henk, de ts en de club! Twente moet vanaf minuut 1 het idee hebben dat er niets te winnen is in Leeuwarden.

Cor

Citaat van: SCC-J op september 16, 2015, 14:36:58
Slaan we niet een beetje door?nagenoeg iedereen staat wel achter de TS. Die paar mensen die haat mails sturen krijgen nu al veel te veel aandacht.

We slaan helemaal niet door. De laffe honden die veilig vanachter hun PC menen zich zo te moeten gedragen die slaan door. Om te kotsen

Bascambuur

Meestal zijn die mensen niet heel intelligent, dus de gegevens zijn vrij gemakkelijk te achterhalen.

Moira


Lore

Citaat van: Cor op september 16, 2015, 15:39:01
We slaan helemaal niet door. De laffe honden die veilig vanachter hun PC menen zich zo te moeten gedragen die slaan door. Om te kotsen

Zonder gelijk in complottheorieën te gaan denken. Wie zegt dat dat Cambuur supporters zijn? Ik hoor opmerkelijk weinig kritiek op Henk gezien de resultaten en het is toch lekker om te stoken

Cor

Citaat van: Lore op september 16, 2015, 17:07:29
Zonder gelijk in complottheorieën te gaan denken. Wie zegt dat dat Cambuur supporters zijn? Ik hoor opmerkelijk weinig kritiek op Henk gezien de resultaten en het is toch lekker om te stoken

Als je het stuk leest zegt Henk het zelf. Ook lekker makkelijk om weg te kijken en het bij anderen neer te leggen

pvanbuijtene

Citaat van: Cor op september 16, 2015, 17:11:20
Als je het stuk leest zegt Henk het zelf. Ook lekker makkelijk om weg te kijken en het bij anderen neer te leggen

Hoe weet henk dat het scc supporters zijn dan? iedereen kan een email aanmaken met cambuur erin..

Maar goed, van complotten ben ik ook niet.. afkeuren en steunen is meer dan genoeg..

De Gast

Kan me ook niet voorstellen dat het bij ons wegkomt.. bestaat gewoon niet. Bovendien.. wat valt hem kwalijk te nemen. Niks.. iedereen heeft wel zn mening maar daarvoor ga je geen dreigmails sturen. Zou me echt niks verbazen als het bij dkv wegkomt.. hetzij bij de supporters, hetzij bij de club zelf.


Timmie

Je zou toch makkelijk achter kunnen komen van waar de mails vandaag komen?
Opeens wel heel toevallig die mails nu.

Diep triest dat dit gebeurt. Oneens met zijn opstellingen, wissels etc; Ok! Maar daar moet het ook mee ophouden.
Zeer sneu!

Zaterdag drie punten, klaar!

Dokkumer

Ik heb al 2 verdachten op het oog, beide komen hier wel op het forum :devil

Nee zonder gekheid, ik geloof niet dat deze acties van Cambuursupporters komen, mochten het haatmails richting Sarah zijn dan uiteraard wel ;)

sccambuurlwdd

Ik vind een statement, in de 12e minuut achter HdJ staan, een prima idee. Van een extra steuntje in de rug is nooit iemand minder geworden.