Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: richard op september 13, 2015, 19:29:07
Wat was daar logisch aan?

Geef mij een logischere wissel?!

richard

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:30:26
Geef mij een logischere wissel?!

Jij zegt logisch....nou vertel het maar???

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 17:56:51
Loop toch fut juuh.. Iedereen speelde kut!
Vreemd he, een hele wedstrijd met tien man spelen tegen 11 van de landskampioen!

De gehele selectie, en de TS konden geen fuck doen aan gisteren! Wissel van Ogbeche was ook logisch!

Tuurlijk niet. De ballen die naar voren werden geschoten kwamen net zo hard weer terug. Na de wissel van Ogbeche zag ik Bruma en Moreno met strandstoelen lopen. Die hadden wel in de gaten dat ze geen fysieke hinder van Rosheuvel of Narsingh zouden ondervinden.

Domme wissel, punt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:30:26
Geef mij een logischere wissel?!

Rosheuvel Pimmie, ROSHEUVEL!!!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Timmie

Citaat van: richard op september 13, 2015, 19:31:24
Jij zegt logisch....nou vertel het maar???

Middenvelder gaat er met een rode kaart af, dus een man minder. Als je het laat staan overloopt PSV ons al helemaal.
Je weet wel dat we tegen de landskampioen speelde he?

Maar nu mijn vraag; Geef mij een logischere wissel..

richard

Citaat van: poelie-lwd op september 13, 2015, 19:32:52
Tuurlijk niet. De ballen die naar voren werden geschoten kwamen net zo hard weer terug. Na de wissel van Ogbeche zag ik Bruma en Moreno met strandstoelen lopen. Die hadden wel in de gaten dat ze geen fysieke hinder van Rosheuvel of Narsingh zouden ondervinden.

Domme wissel, punt.

_O_

Timmie


richard

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:33:54
Middenvelder gaat er met een rode kaart af, dus een man minder. Als je het laat staan overloopt PSV ons al helemaal.
Je weet wel dat we tegen de landskampioen speelde he?

Maar nu mijn vraag; Geef mij een logischere wissel..

Buitenspeler eraf en zie reactie Poelie!!

Timmie

Och och och! Timmie zegt weer wat en iedereen is weer tegen.. zielig!

Timmie

Citaat van: richard op september 13, 2015, 19:35:29
Buitenspeler eraf en zie reactie Poelie!!

Je zou zeggen dat je met rappe spitsen tot counteren kan komen, toch?!

richard

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:36:29
Je zou zeggen dat je met rappe spitsen tot counteren kan komen, toch?!

Nee!!!

Timmie


Dokkumer

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:35:40
Och och och! Timmie zegt weer wat en iedereen is weer tegen.. zielig!
Eierdop af Timmie, hier is een voor COL begrippen volkomen normale discussie gaande. En ja ik had Ogbeche ook laten staan en een van de vleugels eraf gehaald. B kan nog wat onrust veroorzaken in de achterhoede van PSV, dat kunnen mug 1 en 2 niet!

Dokkumer

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:39:12
Leg het me uit..
Balvastheid van een vierdeklasser en de fysiek van een C junior.

richard

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 19:39:12
Leg het me uit..

Zie uitleg Poelie, en voor de rest...fijne avond!!