Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Ome Loeks

Grijskijkert is tenminste iemand met realistische voetbal kennis  :thumbsup

wiekie1969

Citaat van: Dokkumer op september 12, 2015, 23:39:51
Het grootste lichtpunt was de 12e man. Wederom grote klasse!


Klappen voor drama Rosheuvel die gewisseld wordt?:_schater

wiekie1969

Inpakken en wegwezen vriend, tis mooi weest na 3 jaar. Frisse wind voor de groep. Succes bij Twente.

okkele

wiekie jonge,
af en toe ...
rosheuvel speelde prima en een trainer afserveren omdat we een loodzwaar programma hebben + een niet-ingespeelde selectie?
nee toch.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

wiekie1969

Hou toch op man. Hest ut doelsaldo gezien? 4-20 na 5 potjes.

John Hiatt

Voorlopig kappen met dat aanvallende voetbal, eerst defensieve zekerheden inbouwen. 5-3-2. Liever lelijk voetbal en punten dan mooi aanvallend voetbal en geen punten.

Vlampiep

Ja hoor daarbuiten we weer.
Als trainer sta je machteloos tegen de KNVB maffia.
Het stel leeghoofden wat nu roept dat de trainer onbekwaam is, kan wat mij betreft ook opzouten.
Het spandoek op Noord sprak wat mij betreft boekdelen, zo sta je achter je club en Ts
Er is niets mis met oans Henkie, maar er zijn altijd wel "deskundigen" waarbij je het nooit goed zal kunnen doen.
Hoort misschien wel bij de liwwaders, ut is nooit wat weest en ut Sil nooit wat wudde.
Maar Henkie en de Ts mut blieve en dat werd gisteravond ook duidelijk kenbaar gemaakt op Noord.
Respect voor deze echte supporters en laat dat andere stel azijnzeikers hier een voorbeeld aan nemen.
Nogmaals genoten van de supporters om Noord die de hele wedstrijd achter de ploeg beleven staan. Cambuur heeft wat dat betreft misschien wel niet het beste team van de eredivisie, maar wel het beste publiek.

Cambuur Groningen

Ik vind Henk op dit moment nog steeds een prima trainer voor ons. Hij kan er ook werkelijk niets aan doen dat Blom een rode kaart trekt waardoor de organisatie even volledig zoek is. De manier waarop hij probeert de meubelen te redden door Zeinstra opdracht te geven een blessure te simuleren was geniaal. Maar pure pech dat je net tegen PSV met 10 man komt, die weten wel om te gaan met ruimtes. De komende wedstrijden zullen we zien of Hebk jet wel of niet op de rit krijgt, ik ga ervan uit dat met Byrne ipv vd. Streek en Berisha in plaats van B. de resultaten gaan komen.

De Gast

Voor de goal en de penalty stond de deur al wagenwijd open. Onbegrijpelijk. Op deze manier gaat onze 'huisstijl' ons rechtstreeks naar de Jupiler League brengen. De Graafschap heeft al laten zien dat zij daar ook wel mee om weten te gaan.

AL

Alle vertrouwen in Henk!
Dat vertrouwen heb ik niet in de verdediging. Die is van topklasse niveau en dan met name Anderson en vd Laan. Helaas brak de paniek uit en zijn er snel verdedigers binnen gehaald die niets toevoegen. Dammers vond ik een prima debuut maken, maar als hij al wissel staat?
Natuurlijk zie ik ook het liefst dat het straks prima gaat en goed komt, maar met deze selectie speel je volgend seizoen jupiler league.We kunnen straks een goed middenveld en aanval opstellen, maar de zwakke verdediging blijft.
Degenen die nog steeds beweren dat we er beter op zijn geworden.......................

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op september 13, 2015, 07:35:06
Voorlopig kappen met dat aanvallende voetbal, eerst defensieve zekerheden inbouwen. 5-3-2. Liever lelijk voetbal en punten dan mooi aanvallend voetbal en geen punten.

Ik hoop dat Henk dat nu ook gaat inzien
** Poolwinner 18/19 - 21/22

siepelsjeu

Ik verwacht dat hij nog steeds na het oosten vertrekt

Destroyer

Hij moet straks (indien iedereen aardig fit is) meer vaste patronen in het elftal slijpen en niet contuni spelers op posities wisselen. Tegen Feyenoord thuis ztond ons elftal aardig op de been, met pereira en vytas op de backs. Neem het laatste halfuur tegen zwolle uit met B op links, Berisha in de punt en Rosheuvel of Narsingh aan de andere zijde. Toen was er aardig druk naar voren. Maar ja ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Timmie

Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2015, 02:42:15

Klappen voor drama Rosheuvel die gewisseld wordt?:_schater

Loop toch fut juuh.. Iedereen speelde kut!
Vreemd he, een hele wedstrijd met tien man spelen tegen 11 van de landskampioen!

De gehele selectie, en de TS konden geen fuck doen aan gisteren! Wissel van Ogbeche was ook logisch!

richard

Citaat van: Timmie op september 13, 2015, 17:56:51
Loop toch fut juuh.. Iedereen speelde kut!
Vreemd he, een hele wedstrijd met tien man spelen tegen 11 van de landskampioen!

De gehele selectie, en de TS konden geen fuck doen aan gisteren! Wissel van Ogbeche was ook logisch!

Wat was daar logisch aan?