Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Cor

Vreemde opmerkingen hier altijd over Henk en z'n vermeende vriendjes

AL

Wordt wel genoemd als opvolger Schreuder.
Mag toch hopen dat dit niet zal gebeuren.

AL

Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 12:53:08
Dat die jongen voetbalt als een krant maar Henk hem gewoon blijft opstellen.

Is tot nu toe anders onze beste middenvelder.

Bernardo

Zou me ook vies tegenvallen van Henk, mocht hij op dit moment nog vertrekken. Maar verwacht dat hij gewoon dit seizoen hier blijft.

PePe

Afkoopsom 5 ton voor Henk (als het moet dan het liefst vandaag nog) dan kan Cambuur Fischer vandaag nog halen.
Liever Henk behouden, en Fischer halen.

Timmie

Citaat van: Bernardo op augustus 31, 2015, 13:37:04
Zou me ook vies tegenvallen van Henk, mocht hij op dit moment nog vertrekken. Maar verwacht dat hij gewoon dit seizoen hier blijft.

Mag aannemen dat hij dat niet zal doen!

pvanbuijtene

Co Adriaanse roept zoiets en het wordt gelijk door alle media overgenomen... hij zeicdat ie henk wel geschikt vond.

het lijkt mij dat ze nu ff een ervaren trainer willen hebben die de klappen van de zweep al kent en de boel rustig kan maken/houden

TopperM

Citaat van: Cor op augustus 31, 2015, 13:26:41
Dat kun je nu al beoordelen?
ja naar 3 wedstrijden achter elkaar wel ja, overigens is vd streek ook drama en die blijft hij ook gewoon opstellen.

moodygrunn

Citaat van: PePe op augustus 31, 2015, 14:07:55
Afkoopsom 5 ton voor Henk (als het moet dan het liefst vandaag nog) dan kan Cambuur Fischer vandaag nog halen.
Liever Henk behouden, en Fischer halen.

Het type voetbal wat we onder HdJ zien, is uniek in Nederland. Wat mij betreft kan daar geen geld tegenop.
Bij balbezit voor de centrumverdedigers zakken de backs uit. In tegenstelling tot wat de rest van de wereld doet, waar de backs juist opschuiven.
Centrumverdedigers schuiven hier in, elders moeten ze uitzakken (waardoor de passlijn naar de keeper niet meer mogelijk is)
Wij spelen met een diepgaande '10' om ruimte te creëren voor de '7' en '11'.
We zetten geen druk op de verdediging van de tegenstander door de '10' op hun centrum te zetten, maar kantelen de voorwaartsen. Dit heeft ons naast complimenten ook goed voetbal en 2x een 12e plaats opgeleverd.

Wij hebben ver boven onze kunnen gepresteerd. Dat we vorig seizoen een betere start hadden dan dit seizoen heeft te maken met de voorbereiding. Die is dit seizoen verstoord door blessures en transfers. Het is m.i. niet reëel om te eisen dat we meer dan 3 punten hadden moeten halen uit de afgelopen wedstrijden.

Laten we HdJ gewoon even de tijd gunnen om er wat van te maken. Vorig seizoen stonden we na 5 wedstrijden ook hoog op de ranglijst. Dat is daarna ook bijgetrokken door een moeilijke serie. Nu hetzelfde verhaal maar dan omgekeerd.

Enneh, 5 ton voor HdJ?  :0= veel te weinig. Zo'n trainer en speelwijze krijgen we niet snel weer. Geniet ervan zolang het nog kan.
In Henk en Sandor we trust

Len Cantello

Citaat van: moodygrunn op augustus 31, 2015, 14:49:22
Het type voetbal wat we onder HdJ zien, is uniek in Nederland. Wat mij betreft kan daar geen geld tegenop.
Bij balbezit voor de centrumverdedigers zakken de backs uit. In tegenstelling tot wat de rest van de wereld doet, waar de backs juist opschuiven.
Centrumverdedigers schuiven hier in, elders moeten ze uitzakken (waardoor de passlijn naar de keeper niet meer mogelijk is)
Wij spelen met een diepgaande '10' om ruimte te creëren voor de '7' en '11'.
We zetten geen druk op de verdediging van de tegenstander door de '10' op hun centrum te zetten, maar kantelen de voorwaartsen. Dit heeft ons naast complimenten ook goed voetbal en 2x een 12e plaats opgeleverd.

Wij hebben ver boven onze kunnen gepresteerd. Dat we vorig seizoen een betere start hadden dan dit seizoen heeft te maken met de voorbereiding. Die is dit seizoen verstoord door blessures en transfers. Het is m.i. niet reëel om te eisen dat we meer dan 3 punten hadden moeten halen uit de afgelopen wedstrijden.

Laten we HdJ gewoon even de tijd gunnen om er wat van te maken. Vorig seizoen stonden we na 5 wedstrijden ook hoog op de ranglijst. Dat is daarna ook bijgetrokken door een moeilijke serie. Nu hetzelfde verhaal maar dan omgekeerd.

Enneh, 5 ton voor HdJ?  :0= veel te weinig. Zo'n trainer en speelwijze krijgen we niet snel weer. Geniet ervan zolang het nog kan.

Meest verstandige tekst (inclusief mijn eigen pennevruchten  :koffie ) die ik hier het afgelopen half jaar heb gelezen. Hulde. Hulde.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Timmie

Citaat van: moodygrunn op augustus 31, 2015, 14:49:22
Het type voetbal wat we onder HdJ zien, is uniek in Nederland. Wat mij betreft kan daar geen geld tegenop.
Bij balbezit voor de centrumverdedigers zakken de backs uit. In tegenstelling tot wat de rest van de wereld doet, waar de backs juist opschuiven.
Centrumverdedigers schuiven hier in, elders moeten ze uitzakken (waardoor de passlijn naar de keeper niet meer mogelijk is)
Wij spelen met een diepgaande '10' om ruimte te creëren voor de '7' en '11'.
We zetten geen druk op de verdediging van de tegenstander door de '10' op hun centrum te zetten, maar kantelen de voorwaartsen. Dit heeft ons naast complimenten ook goed voetbal en 2x een 12e plaats opgeleverd.

Wij hebben ver boven onze kunnen gepresteerd. Dat we vorig seizoen een betere start hadden dan dit seizoen heeft te maken met de voorbereiding. Die is dit seizoen verstoord door blessures en transfers. Het is m.i. niet reëel om te eisen dat we meer dan 3 punten hadden moeten halen uit de afgelopen wedstrijden.

Laten we HdJ gewoon even de tijd gunnen om er wat van te maken. Vorig seizoen stonden we na 5 wedstrijden ook hoog op de ranglijst. Dat is daarna ook bijgetrokken door een moeilijke serie. Nu hetzelfde verhaal maar dan omgekeerd.

Enneh, 5 ton voor HdJ?  :0= veel te weinig. Zo'n trainer en speelwijze krijgen we niet snel weer. Geniet ervan zolang het nog kan.

Kan ik in mee gaan hoor. Goed verwoord.
Wat je zegt over dat we geen drie punten meer hadden kunnen hebben, ben ik het niet met je eens. Denk dat iedereen had gedacht dat we zouden winnen van Heracles. Had ook gemoeten als je alle posities naast elkaar legt..

AL

#2246
Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 15:35:15
Kan ik in mee gaan hoor. Goed verwoord.
Wat je zegt over dat we geen drie punten meer hadden kunnen hebben, ben ik het niet met je eens. Denk dat iedereen had gedacht dat we zouden winnen van Heracles. Had ook gemoeten als je alle posities naast elkaar legt..

Heracles heeft op bijna elke positie een betere voetballer dan ons hoor.

Timmie

Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 15:47:14
Heracles heeft op elke positie een betere voetballer dan ons hoor.

Mwah, ben ik niet mee eens. Hoeft gelukkig ook niet:)
Verder snap ik best dat je verliezen incalculeert tegen Feyenoord en Vitesse. Puntje tegen PEC zie ik als winst.
Gaat er mij meer om hoe het tot stand kwam. Geen passie, geen strijd, geen beleving.

Cor

Citaat van: AL op augustus 31, 2015, 15:47:14
Heracles heeft op bijna elke positie een betere voetballer dan ons hoor.

Volgens mij had Twente ook niet gedacht te verliezen van Heracles

hobbes

Citaat van: Cor op augustus 31, 2015, 16:18:46
Volgens mij had Twente ook niet gedacht te verliezen van Heracles

Als Heracles net zo scherp was als bij ons had Twente ook dik aan de broek gekregen.