Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

poelie-lwd

Afkoopsommetje van 2 mil.  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast

Niet te filmen nee.. dat zijn bedragen die normaliter alleen bij topclubs in het buitenland voorkomen. Wat een zootje daar.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 10:42:19
Waarschijnlijk dan weer als interim. Vond het trouwens een vreemde zet om Schreuder te ontslaan, de onrust is niet op het veld ontstaan maar aan het bureau van Munsterman, daar kun je een trainer niet verantwoordelijk voor houden.

Prima trainer hoor, die Schreuder. Snap er ook niks van.
Wat een onrust is daar op kantoor!

Galdiano

Citaat van: De Gast op augustus 31, 2015, 10:48:12
Niet te filmen nee.. dat zijn bedragen die normaliter alleen bij topclubs in het buitenland voorkomen. Wat een zootje daar.

Corona gaat wellicht voor 15 miljoen naar Porto en houdt daar zelf maar 4.5 miljoen aan over.
De overige 10,5 miljoen gaat naar de Doyen groep en Munsterman.

Een hele grote puinhoop daar!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2015, 11:30:39
Corona gaat wellicht voor 15 miljoen naar Porto en houdt daar zelf maar 4.5 miljoen aan over.
De overige 10,5 miljoen gaat naar de Doyen groep en Munsterman.

Een hele grote puinhoop daar!

Maar dat is eigenlijk toch niet veel anders dan (een vergrote versie van) het spelersfonds bij ons?

Galdiano

Citaat van: Lore op augustus 31, 2015, 11:38:43
Maar dat is eigenlijk toch niet veel anders dan (een vergrote versie van) het spelersfonds bij ons?

Als ik me niet vergis wel degelijk.
Spelersfonds heeft geen winst oogmerk.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Timmie

Citaat van: Lore op augustus 31, 2015, 11:38:43
Maar dat is eigenlijk toch niet veel anders dan (een vergrote versie van) het spelersfonds bij ons?

Geld van Twente gaat nog naar de schuldeisers toch?

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op augustus 31, 2015, 11:47:12
Als ik me niet vergis wel degelijk.
Spelersfonds heeft geen winst oogmerk.
Ik geloof dat het spelersfonds hetzelfde werkte als de aloude Riedstra constructie. Bij verkoop (deel van) de transfersom in de pot en het fonds krijgt een acceptabele rentevergoeding.

Cor

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 12:17:51
Ik geloof dat het spelersfonds hetzelfde werkte als de aloude Riedstra constructie. Bij verkoop (deel van) de transfersom in de pot en het fonds krijgt een acceptabele rentevergoeding.

De voetbalwereld zoals hij is. Zwaar overspannen markt, belachelijke salarissen zorgen er voor dat elke club een constructie bedenkt om toch iets te kunnen doen. Een soort van bubble, en we weten allemaal wat er gebeurt als de bubble knapt.

TopperM

Is Bakker het nieuwe lievelingetje van Henk?

Cor


TopperM

Citaat van: Cor op augustus 31, 2015, 12:41:47
??
Dat die jongen voetbalt als een krant maar Henk hem gewoon blijft opstellen.

Marc S

Citaat van: poelie-lwd op augustus 31, 2015, 10:43:58
Afkoopsommetje van 2 mil.  :_schater

Zo wil ik ook wel ontslagen worden ;)

Cor

Citaat van: TopperM op augustus 31, 2015, 12:53:08
Dat die jongen voetbalt als een krant maar Henk hem gewoon blijft opstellen.

Dat kun je nu al beoordelen?

poelie-lwd

Bakker was 1 van de weinigen die in de 2e helft wel een voldoende haalde. Overgoor, die was pas slecht.
Iedereen heeft recht op mijn mening.