Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 23:06:32
Jongens gewoon even naar je profiel gaan en dan zet je hem op een negeerlijst en ontvang je geen berichten meer van hem.
Kan je zeggen....heerlijk.

Eerlijk, je mist me..

okkele

Citaat van: poelie-lwd op augustus 30, 2015, 22:34:22
Poelie zegt, alles komt goed skatjes...

Wij hebben een prima selectie. Nog een goede keeper erbij en we draaien overall weer een topseizoen. Revelatie: Dammers.
|:)
helemaal eens!
in een bepaald scenario word ook berisha een revelatie.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 23:06:32
Jongens gewoon even naar je profiel gaan en dan zet je hem op een negeerlijst en ontvang je geen berichten meer van hem.
Kan je zeggen....heerlijk.
ik heb die sjappie in mn negeerlijst maar ik zie nog wel normale mensen zijn onzin quoten,dat zie ik dan ook.
aangezien hij hier zijn aandacht blijft zoeken hoop ik op een permanente oplossing.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Citaat van: okkele op augustus 30, 2015, 23:10:03
ik heb die sjappie in mn negeerlijst maar ik zie nog wel normale mensen zijn onzin quoten,dat zie ik dan ook.
aangezien hij hier zijn aandacht blijft zoeken hoop ik op een permanente oplossing.

Man, aanstellen is ook een vak hoor! Maak je niet zo druk. Je maakt je druk om mijn sarcasme.. Pittig leve heb je als je je daar al druk over maakt!

Geelblauwstiens

Misschien even een blokje lopen met de hond heren?
Gaat helemaal nergens over!
Beetje positief je club steunen ipv elkaar wat in 'e bek te hangen

Tukker

#2210
Citaat van: okkele op augustus 30, 2015, 23:10:03
ik heb die sjappie in mn negeerlijst maar ik zie nog wel normale mensen zijn onzin quoten,dat zie ik dan ook.
aangezien hij hier zijn aandacht blijft zoeken hoop ik op een permanente oplossing.
O heerlijk, ik ben er eindelijk achter hoe het werkt met die negeerlijst. Ik las altijd de laatste berichten, maar dat moet je dus niet doen, want daar komen die onzinberichten nog steeds gewoon wel in voor. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee en hopelijk zout ie binnenkort wel een keer op  :rodekaart
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

okkele

Citaat van: Tukker op augustus 31, 2015, 06:44:07
O heerlijk, ik ben er eindelijk achter hoe het werkt met die negeerlijst. Ik las altijd de laatste berichten, maar dat moet je dus niet doen, want daar komen die onzinberichten nog steeds gewoon wel in voor. Ik ben er in ieder geval helemaal klaar mee en hopelijk zout ie binnenkort wel een keer op  :rodekaart

als iedereen dat nou eens zou doen met al die boeren en grunningers dan is dat opgelost(behalve de moderators uiteraard,die zitten er contractueel aan vast.)
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Timmie

Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 08:20:52
als iedereen dat nou eens zou doen met al die boeren en grunningers dan is dat opgelost(behalve de moderators uiteraard,die zitten er contractueel aan vast.)

En nog steeds het sarcasme niet begrijpen.. Doe je dat bewust, of heb je het écht niet door?!

Dokkumer

Citaat van: okkele op augustus 31, 2015, 08:20:52
als iedereen dat nou eens zou doen met al die boeren en grunningers dan is dat opgelost(behalve de moderators uiteraard,die zitten er contractueel aan vast.)
Wat ben ik dan blij dat ik administrator ben, ik zit nergens contractueel aan vast :D

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 08:22:55
En nog steeds het sarcasme niet begrijpen.. Doe je dat bewust, of heb je het écht niet door?!
Begrijpen of niet, sommige mensen kunnen het ook niet "waarderen".

Dokkumer

En nu is het even klaar met het spelletje Timmie vs. de rest, of iedereen vs. Timmie.
De hamvraag is nu: Blijft Henk of gaat vd Belt vandaag nog toeslaan?

John Hiatt

Voor een trainer geldt de deadline niet, dus Twente kan nog paar dagen wachten.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 08:40:46
Begrijpen of niet, sommige mensen kunnen het ook niet "waarderen".

Zwaar leven!

Zal me d'r maar op aanpassen denk ik..

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 31, 2015, 08:41:29
En nu is het even klaar met het spelletje Timmie vs. de rest, of iedereen vs. Timmie.
De hamvraag is nu: Blijft Henk of gaat vd Belt vandaag nog toeslaan?

Henk kan volgende maand ook nog weg. Deadline geldt alleen voor spelers!
Is die Michel Jansen dan niet 'wederom' de eindverantwoordelijke?

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 31, 2015, 10:19:17
Henk kan volgende maand ook nog weg. Deadline geldt alleen voor spelers!
Is die Michel Jansen dan niet 'wederom' de eindverantwoordelijke?
Waarschijnlijk dan weer als interim. Vond het trouwens een vreemde zet om Schreuder te ontslaan, de onrust is niet op het veld ontstaan maar aan het bureau van Munsterman, daar kun je een trainer niet verantwoordelijk voor houden.