Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Timmie

#2190
Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2015, 20:52:07
Flikker jij ff op naar Groningen? Dank je wel.

Bin ik al juh! Mooi uutsicht op de Groene Kathedraal. Ken niet beter:)

Cor

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 22:12:07
Dan ben ik de eerste die zegt dat ik het verkeerd heb gezien..
Wees niet bang jochie:)

Gelet op jou taalgebruik en jou "populistische" joh en jochie en :) ben jij het jochie. Toen jij nog moest samensmelten tot een soort van timmie stond ik al bij Cambuur op de tribune.

poelie-lwd

Poelie zegt, alles komt goed skatjes...

Wij hebben een prima selectie. Nog een goede keeper erbij en we draaien overall weer een topseizoen. Revelatie: Dammers.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Utekleitrokken

Citaat van: OuweSkeve op augustus 30, 2015, 21:36:39
Oh ja en vaker schieten....vd streek bewijst maar weer eens dat het loont.

_O_

Dokkumer

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 22:17:55
Gelet op jou taalgebruik en jou "populistische" joh en jochie en :) ben jij het jochie. Toen jij nog moest samensmelten tot een soort van timmie stond ik al bij Cambuur op de tribune.

:_schater

Timmie


sccweestwel

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 22:14:38
Bin ik al jug! Mooi uutsicht op de Groene Kathedraal. Ken niet beter:)

Ik vind fc Groningen altijd zo mooi he,de trots van het noorden,de groene kathedraal, de Z-Side, bekerwinnaar... 3500 supporters in de JCS, 46 in Eindhoven , kleine 100 uitsupporters in Utrecht, nooit een uitverkocht stadion, en nu ook al op het mooiste forum van Nederland!!

Zoek een leven man, met dat kleine kut clubje van je

Timmie

Citaat van: sccweestwel op augustus 30, 2015, 23:00:47
Ik vind fc Groningen altijd zo mooi he,de trots van het noorden,de groene kathedraal, de Z-Side, bekerwinnaar... 3500 supporters in de JCS, 46 in Eindhoven , kleine 100 uitsupporters in Utrecht, nooit een uitverkocht stadion, en nu ook al op het mooiste forum van Nederland!!

Zoek een leven man, met dat kleine kut clubje van je

Kiek aan, weer iemand die niet weet dat er sarcasme in de wereld bestaat:)

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 22:57:46
Jou = jouw..
Over taal gesproken:)
Moet je wel de juiste quote nemen.

Overigens bevinden we ons niet op het forum van het Nederlands Taalgenootschap, dus enige imperfecties in spelling of stijl zijn hier eerder regel dan uitzondering.

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 22:17:55
Gelet op jou taalgebruik en jou "populistische" joh en jochie en :) ben jij het jochie. Toen jij nog moest samensmelten tot een soort van timmie stond ik al bij Cambuur op de tribune.

Jou = jouw!

Over taal gesproken..

Dokkumer

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 23:01:37
Kiek aan, weer iemand die niet weet dat er sarcasme in de wereld bestaat:)
Sarcasme in platte tekst kunnen ontdekken is niet iedereen voorbehouden.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 23:01:47
Moet je wel de juiste quote nemen.

Overigens bevinden we ons niet op het forum van het Nederlands Taalgenootschap, dus enige imperfecties in spelling of stijl zijn hier eerder regel dan uitzondering.

Oei, ja! Bedankt!

Ik merk het, helft kan amper normaal Nederlands schrijven!

okkele

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 23:03:53
Sarcasme in platte tekst kunnen ontdekken is niet iedereen voorbehouden.
kunnen quotes (citaten) ook verborgen worden?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

speculeter

Jongens gewoon even naar je profiel gaan en dan zet je hem op een negeerlijst en ontvang je geen berichten meer van hem.
Kan je zeggen....heerlijk.

Timmie

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 23:03:53
Sarcasme in platte tekst kunnen ontdekken is niet iedereen voorbehouden.

Is ook helemaal waar. Heb dat zelf ook al eens gezegd.
Als hij me een beetje kent begrijpt hij het.. Aan de andere kant, de rest heeft ook nog niet door dat dit sarcasme is..