Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Dokkumer

Mooi, nu de zagen en messen maar weer opruimen en vooruit kijken! Achteraf lullen kunnen we als de beste.
Plakband op de geblesseerde spelers, wedstrijdfit krijgen en dan op jacht naar de eerste zege.

Cor

Citaat van: scclwd op augustus 30, 2015, 21:01:45
[/b]

Anders was ie niet gekomen.

Duh, alsof ik dat niet snap. Wil Timmie en de Gast ff wat voer geven

Len Cantello

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 20:55:51
De TS moet roeien met de riemen die ze hebben en daar moeten we maar aan wennen.
Dat is het verhaal. Qua spelers zijn we er een stapje op achteruit gegaan. Met een beetje mazzel heeft Henk het rondom de winterstop op de rit.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 21:03:56
Mooi, nu de zagen en messen maar weer opruimen en vooruit kijken! Achteraf lullen kunnen we als de beste.
Plakband op de geblesseerde spelers, wedstrijdfit krijgen en dan op jacht naar de eerste zege.

  |:)
(het valt me trouwens wel op dat na een verloren wedstrijd menigeen hier ruzie krijgt)  ;)

scclwd

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 21:04:37
Duh, alsof ik dat niet snap. Wil Timmie en de Gast ff wat voer geven

Zeg dat dan meteen ju  :D :D

Len Cantello

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 21:04:37
Wil Timmie en de Gast ff wat voer geven
Alsjeblieft zeg. Heb liever dat die gasten nooit weer vreten  ;)
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Delfzijl/Cambuur

Het gezelligste forum van Nederland..... :zweep
Als je het reeel bekijkt zouden we met de wedstrijden zwo fey her vit psv 3 punten kunnen hebben.
We hebben er 1.
Er kunnen er nog 3 bijkomen, zeer waarschijnlijk is dit niet.
We hebben ook wel een zwaar programma he, en dan die wisselingen in de achterhoede... en dat verklaard waar we nu zijn.
Om nu ineens te roepen dat de TS er niks van bakt is heel makkelijk koekjes bakken.
Ik zeg het komt wel  weer op de rails, maar het wordt knokken om 3 onder ons te krijgen dit jaar.
Hup Cambuur |:)

Cor

Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2015, 21:07:24
Alsjeblieft zeg. Heb liever dat die gasten nooit weer vreten  ;)

:devil  :devil

Destroyer

Citaat van: Destroyer op augustus 30, 2015, 13:41:40
Henk is een prima gast met een goede uitstraling en persoonlijkheid, echter twijfel ik wel eens over zijn beslissingen qua wissels. Dat terzijde. Ik hoop dat hij het ook dit jaar weer op de rails krijgt met de TS want dit is denk ik wel het jaar van de waarheid. Samen met de TS heeft Henk nu zijn eigen spelers bepaald en we zulle moeten zien hoe dit uitpakt. Ik vind echter wel dat er ook een ander systeem naast het 443 systeem voor bijv. uitwedstrijden moet worden ingeslepen. Zodat we minder voorspelbaar zijn en ook in uitwedstrijden meer punten kunnen pakken.

:clint
** Poolwinner 18/19 - 21/22

OuweSkeve

Misschien in uitwedstrijden maar niet eens de wedstrijd willen maken. Lekker gaan counteren. Mooi voetballen doen we thuis wel voor eigen publiek....Oh ja en vaker schieten....vd streek bewijst maar weer eens dat het loont.

De Gast

Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2015, 21:05:26
Dat is het verhaal. Qua spelers zijn we er een stapje op achteruit gegaan. Met een beetje mazzel heeft Henk het rondom de winterstop op de rit.

Een stapje er op achteruit.. toe ff. Er valt best wel wat van te maken.

Het voetbal bedoel je, dat is achteruit gegaan ja. Of eigenlijks er niet op vooruit gegaan..

Cor

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2015, 21:42:42
Een stapje er op achteruit.. toe ff. Er valt best wel wat van te maken.

Het voetbal bedoel je, dat is achteruit gegaan ja. Of eigenlijks er niet op vooruit gegaan..

Volgens mij proberen ze er ook wat van te maken maar het voortdurend wijzen naar Henk door mensen zoals jou zal daar niet mee helpen

Timmie

Citaat van: Cor op augustus 30, 2015, 20:55:51
Dat komt omdat jij Henk ook zat bent zoals uit de meeste van je postings wel blijkt. Ben benieuwd wat de Gast en jij hier posten wanneer het straks weer beter gaat. De TS moet roeien met de riemen die ze hebben en daar moeten we maar aan wennen. Wel slecht van Henk dat hij akkoord is gegaan met een clausule van Reijnen vorig jaar.

Dan ben ik de eerste die zegt dat ik het verkeerd heb gezien..
Wees niet bang jochie:)

Timmie

Citaat van: Len Cantello op augustus 30, 2015, 21:07:24
Alsjeblieft zeg. Heb liever dat die gasten nooit weer vreten  ;)

Sorry, was even offline!
Even bij de snackbar wat gegeten..