Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Grijskijkert

Citaat van: JurjenS7 op augustus 30, 2015, 18:50:23
Bestaat er nog een weg tussen positiviteit en negativiteit? Gewoon accepteren dat cambuur degradatie kandidaat is en 3 wedstrijden van grotere clubs heeft verloren. En daarbij ook nog eens pech heeft gehad met blessures/een late transfer/ongelukkige individuele fouten. Ik leef uit naar Twente thuis en naar Roda uit. Pak je bij beide 3 punten doe je het gewoon goed. Sprokkel je in utrecht nog een punt, doe je het fantastisch. Ik sta volgende week niet tussen degenen die het team uitfluiten na weer een nederlaag tegen een club met een 9x hogere begroting. Afgelopen twee seizoenen hebben we ver boven ons kunnen gepresteerd, beetje triest dat je bij een lastige competitiestart iedereen de laan uit wilt sturen
Is dat niet wat vroeg om te zeggen, we zijn pas 4 wedstrijden onderweg..
IN HENK WE TRUST!!!

Dokkumer

Ik geloof niet dat er iemand gesproken heeft die Henk weg wíl hebben, maar eerder dat een vertrek naar Twente een serieuze optie is. Iets wat overigens nog niet eens een gerucht is, maar een optie die gezien de financiële situatie in Enschede en de banden tussen GvdB en HdJ zomaar een serieuze zou kunnen zijn.

JurjenS7

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 18:52:38
Is dat niet wat vroeg om te zeggen, we zijn pas 4 wedstrijden onderweg..
Qua begroting

Dokkumer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 18:52:38
Is dat niet wat vroeg om te zeggen, we zijn pas 4 wedstrijden onderweg..
Op voorhand waren we dit altijd al. We hebben nu een lastige start en later zullen we de puntjes wel gaan sprokkelen met een beter ingespeelde en fitter team. Maar fluitend handhaven zie ik nu nog niet zitten.

Bascambuur

Citaat van: JurjenS7 op augustus 30, 2015, 18:50:23
Bestaat er nog een weg tussen positiviteit en negativiteit?  Gewoon accepteren dat cambuur degradatie kandidaat is en 3 wedstrijden van grotere clubs heeft verloren. En daarbij ook nog eens pech heeft gehad met blessures/een late transfer/ongelukkige individuele fouten. Ik leef uit naar Twente thuis en naar Roda uit. Pak je bij beide 3 punten doe je het gewoon goed. Sprokkel je in utrecht nog een punt, doe je het fantastisch. Ik sta volgende week niet tussen degenen die het team uitfluiten na weer een nederlaag tegen een club met een 9x hogere begroting. Afgelopen twee seizoenen hebben we ver boven ons kunnen gepresteerd, beetje triest dat je bij een lastige competitiestart iedereen de laan uit wilt sturen
Als je er volgende week staat ben je denk ik de enige.  ;) Verder is Cambuur inderdaad een degradatiekandidaat, maar ik denk dat er met een andere tactiek meer in zit.

Timmie


Galdiano

Ik zie Henk niet in een lopend seizoen te vertrekken.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 18:56:06
Vast wel..
Vast een keer inderdaad.. Er worden veel namen genoemd maar die van Henk wordt alleen hier genoemd, omdat een of ander daap het hier geroepen heeft...
IN HENK WE TRUST!!!

Tanjajeah

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 18:53:25
Ik geloof niet dat er iemand gesproken heeft die Henk weg wíl hebben, maar eerder dat een vertrek naar Twente een serieuze optie is. Iets wat overigens nog niet eens een gerucht is, maar een optie die gezien de financiële situatie in Enschede en de banden tussen GvdB en HdJ zomaar een serieuze zou kunnen zijn.

Het ligt voor de hand dan Fred Rutten kandidaat nr. 1 is.

Grijskijkert

Citaat van: Tanjajeah op augustus 30, 2015, 18:59:33
Het ligt voor de hand dan Fred Rutten kandidaat nr. 1 is.
Langeler,Verbeek,Janssen,Been en zo nog een paar, maar geen Henk..
IN HENK WE TRUST!!!

Harry L.

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 18:54:32
Op voorhand waren we dit altijd al. We hebben nu een lastige start en later zullen we de puntjes wel gaan sprokkelen met een beter ingespeelde en fitter team. Maar fluitend handhaven zie ik nu nog niet zitten.

Kan ik me helemaal in vinden. We moeten allemaal weer even wennen aan het feit dat we maar "gewoon Cambuur zijn", zoals Henk dat altijd roept. En dat we niet ieder seizoen een vliegende start kennen. Ik verwacht ook een heel moeizaam seizoen en hoop maar dat we boven de bekende streep eindigen.

Timmie

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 19:01:46
Langeler,Verbeek,Janssen,Been en zo nog een paar, maar geen Henk..

Verbeek??

Staat eerste in Duitsland 2.

Grijskijkert

Citaat van: Timmie op augustus 30, 2015, 19:07:43
Verbeek??

Staat eerste in Duitsland 2.
Ja wordt genoemd...
IN HENK WE TRUST!!!

Geelblauwstiens

Verwende lui hier. Kom op man!
Over paar weken dan loopt het heus wel!

Lore

Citaat van: Grijskijkert op augustus 30, 2015, 18:46:16
Gaat Henk weg dan?

Moet ik er echt speciaal voor jou bijzetten dat het sarcastisch bedoelt is?