Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

MI 81-96

Citaat van: AL op augustus 30, 2015, 16:29:40
Aub eerst Berisha op 9. Anders Barto.
Ogbeche is al een half haar de zwakste schakel.

Een andere spits lost lost deze malaise echt niet op.

AL

Citaat van: MI 81-96 op augustus 30, 2015, 16:36:26
Een andere spits lost lost deze malaise echt niet op.

Weet ik, maar ook nu waren er een aantal situaties waarbij hij erg onrustig was en een grote kans ging verloren.

De Gast

Andere spits, wat aangepaste speelstijl en je kunt al een heel eind komen, ben ik van overtuigd.

Wat er nu in de punt van de aanval staat heeft niks met een spits te maken.

speculeter

Wat is er waar van het gerucht dat er bij twente interesse voor de jong is??

Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 16:25:19
0 punten en 2-14 qua doelsaldo in de laatste twee wedstrijden. Dat moet beter kunnen, misschien een andere tactiek?

Hebben wij vorige week met 1-10 verloren dan? Als je scorebordjournalistiek wilt bedrijven, die het dan goed.

1 uit 4, 4 voor 14 tegen. Ja het is teveel tegen en te weinig gescoord.
Ik zie geen opmerkingen over een steeds wisselende defensie die nog niet op elkaar ingespeeld is. Of is het staan en knallen?

Dokkumer

Citaat van: De Gast op augustus 30, 2015, 16:41:57
Andere spits, wat aangepaste speelstijl en je kunt al een heel eind komen, ben ik van overtuigd.

Wat er nu in de punt van de aanval staat heeft niks met een spits te maken.
Met een iets aangepaste speelstijl komt de spits ook beter tot zijn recht.

siepelsjeu

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 16:42:10
Wat is er waar van het gerucht dat er bij twente interesse voor de jong is??
Alles

Dokkumer

Citaat van: speculeter op augustus 30, 2015, 16:42:10
Wat is er waar van het gerucht dat er bij twente interesse voor de jong is??
Geen geld voor een dure trainer + vd Belt...

siepelsjeu

Citaat van: AL op augustus 30, 2015, 16:29:40
Aub eerst Berisha op 9. Anders Barto.
Ogbeche is al een half haar de zwakste schakel.
Berisha heeft nog maar 1 van de 3 keer goed gespeeld. En barto hebben we het maar niet over

Timmie

Henk wilde wisselen, deed ie toch maar niet omdat Cambuur niet goed voetbalde.. Wel logisch!

Bascambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 16:44:38
Hebben wij vorige week met 1-10 verloren dan? Als je scorebordjournalistiek wilt bedrijven, die het dan goed.

1 uit 4, 4 voor 14 tegen. Ja het is teveel tegen en te weinig gescoord.
Ik zie geen opmerkingen over een steeds wisselende defensie die nog niet op elkaar ingespeeld is. Of is het staan en knallen?
Is inderdaad ons totaal aantal tegengoals.

Wisselt die defensie al sinds de winterstop dan? Sindsdien is het al niet goed genoeg.

Dokkumer

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 16:57:19
Is inderdaad ons totaal aantal tegengoals.

Wisselt die defensie al sinds de winterstop dan? Sindsdien is het al niet goed genoeg.
Je draait het om... Je begint over de laatste 2 wedstrijden en dan pak je ineens een half vorig seizoen erbij.
Vorig seizoen miste je na de winterstop aanvalskracht, vooral door het vertrek van Rusnák. Daardoor komt er ook meer druk op de verdediging te staan. Dat hoop je dit seizoen op te vangen door de huur van Byrne.
Je raakt Reijnen laat kwijt, zodat het moeilijk is om adequaat en betaalbare vervanging te halen en in de eerste thuiswedstrijd raak je meteen je basis backs kwijt. Ja dan verlies je driekwart van je defensie in hele korte tijd. Plus dan nog een keeper die na twee behoorlijke wedstrijden nog harder door het ijs zakt dan vorig seizoen.

Bascambuur

Citaat van: Dokkumer op augustus 30, 2015, 17:06:18
Je draait het om... Je begint over de laatste 2 wedstrijden en dan pak je ineens een half vorig seizoen erbij.
Vorig seizoen miste je na de winterstop aanvalskracht, vooral door het vertrek van Rusnák. Daardoor komt er ook meer druk op de verdediging te staan. Dat hoop je dit seizoen op te vangen door de huur van Byrne.
Je raakt Reijnen laat kwijt, zodat het moeilijk is om adequaat en betaalbare vervanging te halen en in de eerste thuiswedstrijd raak je meteen je basis backs kwijt. Ja dan verlies je driekwart van je defensie in hele korte tijd. Plus dan nog een keeper die na twee behoorlijke wedstrijden nog harder door het ijs zakt dan vorig seizoen.
Ik heb hier op het forum al meerdere keren aangegeven dat het sinds de winterstop niet goed genoeg meer is. Kijk de statistieken  er maar op na. Daarom word ik ook zo moe van de mensen die excuses zoeken, zoals een wisselende verdediging. Feit is dat we met deze speelwijze al maanden presteren als een degradatiekandidaat.

Verder is die keeper ook al sinds dat hij bij ons speelt te klein, dus daar had je ook een betere voor kunnen halen.

Grijskijkert

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:09:22
Ik heb hier op het forum al meerdere keren aangegeven dat het sinds de winterstop niet goed genoeg meer is. Kijk de statistieken  er maar op na. Daarom word ik ook zo moe van de mensen die excuses zoeken, zoals een wisselende verdediging. Feit is dat we met deze speelwijze al maanden presteren als een degradatiekandidaat.

Verder is die keeper ook al sinds dat hij bij ons speelt te klein, dus daar had je ook een betere voor kunnen halen.
Grapjas  :_schater :_schater :_schater.. Misschien kan je een duo worden met Kieft ,duo moe en moe... Ik zou zeggen ga lekker slapen, want je bent onzin aan het praten.
IN HENK WE TRUST!!!

Timmie

Citaat van: Bascambuur op augustus 30, 2015, 17:09:22
Ik heb hier op het forum al meerdere keren aangegeven dat het sinds de winterstop niet goed genoeg meer is. Kijk de statistieken  er maar op na. Daarom word ik ook zo moe van de mensen die excuses zoeken, zoals een wisselende verdediging. Feit is dat we met deze speelwijze al maanden presteren als een degradatiekandidaat.

Verder is die keeper ook al sinds dat hij bij ons speelt te klein, dus daar had je ook een betere voor kunnen halen.

Helemaal eens Bas.
Alleen wat betreft Nienhuis niet. Iker is ook klein..