Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde

Grote verschil met vorig seizoen is dat je nu een inhaalslag MOET maken. Clubs als roda, nec en willem II hebben al wat punten gehaald. Evenals heracles, ado, utrecht en zwolle. Je mag blij zijn met graafschap en excelsior, maar plek 15 gaat nog heel lasig worden

Voorstopper

Ik heb al eerder gezegd dat we na een wedstrijd of 4 a 5 wel eens stijf onderaan konden staan. We hebben dan ook een loodzwaar programma. Beter dat in deze fase de verdedigers wat geblesseerd zijn en nog aan elkaar moeten wennen dan tegen de ploegen waar we de punten moeten pakken.

TopperM

Citaat van: Voorstopper op augustus 24, 2015, 09:37:15
Ik heb al eerder gezegd dat we na een wedstrijd of 4 a 5 wel eens stijf onderaan konden staan. We hebben dan ook een loodzwaar programma. Beter dat in deze fase de verdedigers wat geblesseerd zijn en nog aan elkaar moeten wennen dan tegen de ploegen waar we de punten moeten pakken.
Vind jij Heracles niet een ploeg om punten tegen te pakken dan?

Viper

Citaat van: TopperM op augustus 24, 2015, 09:44:16
Vind jij Heracles niet een ploeg om punten tegen te pakken dan?

Wel een club om punten van te pakken, geen ploeg om punten van te pakken. Heracles in deze vorm is gewoon beter.

TopperM

Ik mag trouwens hopen dat Henkie, Peersman voortaan centraal zet en niet meer linksback.

Voorstopper

Citaat van: TopperM op augustus 24, 2015, 09:44:16
Vind jij Heracles niet een ploeg om punten tegen te pakken dan?

Zeker daar had ik ook op gerekend thuis helemaal. Alleen dan wel met een verdediging die intakt was en een team dat geen volledige off-day had.
Maar goed vorig jaar ook een keer flink aan de kont uit tegen Olle, dus hopelijk was dit de misser die er elk seizoen wel bij zit.

TopperM

Citaat van: Viper op augustus 24, 2015, 09:46:39
Wel een club om punten van te pakken, geen ploeg om punten van te pakken. Heracles in deze vorm is gewoon beter.
Misschien moeten we nou ook maar eens stoppen met te makkelijk denken over sommige wedstrijden. Dat zag je vorig seizoen ook, wij zouden wel even punten pakken bij psv uit.

Viper

Citaat van: TopperM op augustus 24, 2015, 09:49:20
Misschien moeten we nou ook maar eens stoppen met te makkelijk denken over sommige wedstrijden. Dat zag je vorig seizoen ook, wij zouden wel even punten pakken bij psv uit.

Dan kun je net zo goed thuisblijven. Je moet altijd voor de winst gaan!

Viper

We laten ons door één uitglijder toch niet van de wijs brengen?

hobbes

Citaat van: TopperM op augustus 24, 2015, 09:47:24
Ik mag trouwens hopen dat Henkie, Peersman voortaan centraal zet en niet meer linksback.

Dat is de grootste fout die er afgelopen weekend gemaakt is. Peersman en Mac deden  het best goed centraal en dat geeft vertrouwen. Had je ze laten staan en was je desnoods met v/d Laan op de back begonnen dat stappen ze iig wat zelfverzekerder het veld in.

TopperM

Citaat van: Viper op augustus 24, 2015, 09:51:02
Dan kun je net zo goed thuisblijven. Je moet altijd voor de winst gaan!
dat is wel zo maar een beetje realistisch mag ook wel.

Dokkumer

Citaat van: hobbes op augustus 24, 2015, 09:59:19
Dat is de grootste fout die er afgelopen weekend gemaakt is. Peersman en Mac deden  het best goed centraal en dat geeft vertrouwen. Had je ze laten staan en was je desnoods met v/d Laan op de back begonnen dat stappen ze iig wat zelfverzekerder het veld in.
vd Laan is ook geen back. Dan stap je al met 10,5 man het veld op.

Lore

Citaat van: Viper op augustus 24, 2015, 09:55:18
We laten ons door één uitglijder toch niet van de wijs brengen?

Ik hoop het wel! Nu is er nog tijd om wat veranderingen door te voeren. Bijvoorbeeld om in te zien dat onze verdediging de zwakste schakel is. Wat extra zekerheid inbouwen is zeker geen fout idee!


DayDreamer

Citaat van: Lore op augustus 24, 2015, 10:03:28
Ik hoop het wel! Nu is er nog tijd om wat veranderingen door te voeren. Bijvoorbeeld om in te zien dat onze verdediging de zwakste schakel is. Wat extra zekerheid inbouwen is zeker geen fout idee!

Nee, onze voorhoede is lekker bezig.

Tukker

Citaat van: Viper op augustus 24, 2015, 09:55:18
We laten ons door één uitglijder toch niet van de wijs brengen?
Jr kunt nog altijd beter één keer dik verliezen en daarna minimale winst, dan twee keer gelijk spelen  :koffie
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist