Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

AL

Citaat van: Collingwood op augustus 23, 2015, 15:30:15
Sorry, hoor maar dit slaat nergens op. De gemiddelde leeftijd van de selectie is 24,5 jaar. Wij hebben één van de oudere selecties van de eredivisie.

Belangrijke (basis)spelers als Nienhuis (25), Pereira (28), Vytas (24), Peersman (24), Mac-Intosch (25), Overgoor (26), Houtkoop (26), Ogbeche (31), Rosheuvel (24) en Narsingh (27) zijn allemaal geen talenten meer. Dan heb ik het nog niet eens over Van der Laan (27), Bakker (25) en Heerings (25).

Je kunt uiteraard kritiek hebben op het niveau van deze spelers, maar klagen over leeftijd/onervarenheid is in mijn ogen onzin.

Ik bedoel op de versterkingen Masek, Byrne, Berisha en Anderson. Talentvolle spelers die tijd nodig hebben. Vd Laan en Heerings die een enorme achterstand hebben en ja dan heb je op dit moment een groot probleem.
Overall is de selectie vrij oud (denk zelf een van de oudsten).

Op dit moment zijn er samen met de Graafschap de zwaksten. Tot aan de winterstop zullen we 17 of 18 staan. Daarna zal het beter worden.

diekhuzen

3 wedstrijden gespeeld en dan is plaats 17 oogst haalbaar tot winterstop? De Graafschap, NEC, Excelsior en Roda zijn niet veel beter en directe concurrenten. Met Zwolle uit en Feyenoord thuis begin je met een lastig programma . Komende wedstrijden zijn ook zwaar. Wij gaan nog genoeg punten pakken voor de winterstop. Tegen Feyenoord speelde cambuur een goede wedstrijd en kan dus anders.

carlo de leeuw

Het is allemaal erg wankel, omdat de kwaliteit er gewoon niet is momenteel.
V/d Streek misschien wel, maar die heeft het totaal even niet momenteel.
Byrne, Masek en Berisha misschien ook, maar die zijn blijkbaar (nog) niet goed/fit genoeg om te spelen.
Overgoor en Narsing zijn prima spelers maar lijken nog zoekende en de rest is gewoon niet beter.
Alleen B. haalt een behoorlijk niveau.
Het zit nu even allemaal wat tegen met blessures en ook met de verkoop van Reijnen, maar het zal straks ook wel weer es meezitten.....................toch?!? :?

speculeter


punkman

Citaat van: carlo de leeuw op augustus 23, 2015, 16:51:45
Het is allemaal erg wankel, omdat de kwaliteit er gewoon niet is momenteel.
V/d Streek misschien wel, maar die heeft het totaal even niet momenteel.
Byrne, Masek en Berisha misschien ook, maar die zijn blijkbaar (nog) niet goed/fit genoeg om te spelen.
Overgoor en Narsing zijn prima spelers maar lijken nog zoekende en de rest is gewoon niet beter.
Alleen B. haalt een behoorlijk niveau.
Het zit nu even allemaal wat tegen met blessures en ook met de verkoop van Reijnen, maar het zal straks ook wel weer es meezitten.....................toch?!? :?

Om eerlijk te zijn zie ik nog steeds hetzelfde terug als de tweede seizoenshelft van vorig jaar.
Veel te voorspelbaar, en de tegenstander weet inmiddels hoe daar mee om te gaan.

Tukker

Citaat van: diekhuzen op augustus 23, 2015, 16:35:42
3 wedstrijden gespeeld en dan is plaats 17 oogst haalbaar tot winterstop? De Graafschap, NEC, Excelsior en Roda zijn niet veel beter en directe concurrenten. Met Zwolle uit en Feyenoord thuis begin je met een lastig programma . Komende wedstrijden zijn ook zwaar. Wij gaan nog genoeg punten pakken voor de winterstop. Tegen Feyenoord speelde cambuur een goede wedstrijd en kan dus anders.
En we moeten niet vergeten dat wij nu al drie teams uit de top vier gehad hebben De makkelijker wedstrijden gaan nog komen.

Wel baart het me zorgen dat we helemaal zoek werden gespeeld door een team dat nou niet bepaald een hoogvlieger is. Door eenvoudig druk te zetten op onze laatste linie was er geen enkele lijn meer in het spel. Er is geen leider die de boel dan op sleeptouw kan nemen.

Hopelijk komt er alsnog een rechter centrum verdediger bij met enige ervaring en een soort van leiderstype. We kunnen wel een impuls gebruiken, zeker met de paar komende wedstrijden te gaan. Wel één groot voordeel, tegen de tijd dat we tegen dkv moeten staat er een team
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

wiekie1969

Citaat van: AL op augustus 23, 2015, 08:13:02

We moeten gewoon constateren dat we samen met de Graafschap de zwakste selectie hebben!!!!!!

Zijn Nec en Excelsior beter dan cambuur? Hou toch op man!!! :_schater

hydoscc

man man man...

we hebben een hele goeie selectie..

gister liep het even niet, shit happens...

Allemaal meteen zo negatief te doen, het kan vanaf nu alleen nog maar beter gaan.

Allemaal weer even wat positiever. We hebben nog altijd een betere selectie als toen we in de ere divisie kwamen

wiekie1969

Citaat van: Bascambuur op augustus 23, 2015, 15:33:36
Grootste probleem is denk ik dat deze selectie niet goed genoeg is. Kijk maar naar afgelopen seizoen. In de tweede seizoenshelft hebben we gepresteerd als een degradatiekandidaat, met slechts 15 punten. Deze lijn trekken we in het nieuwe seizoen door en dat is ook niet zo gek, want zoveel is er niet veranderd qua selectie.

Misschien is deze selectie wel goed genoeg om te handhaven in de eredivisie, maar in ieder geval niet met deze speelwijze.


Juiste constatering!!!

De Gast

We hebben verdomme genoeg snelheid in het elftal met Rosheuvel Narsingh Houtkoop maar hoevaak komen deze jongens 1 op 1 met de keeper?? Zelden tot nooit.. deze jongens beperken zich in de huidige speelwijze tot het geven van compleet nutteloze voorzetten. Haal eens wat rendement uit deze spelers Henkie! We creeeren met deze aanvallende speelwijze bijna niks. Wake up!

sk13

2de helft van vorig seizoen was er ook (te) weinig creativiteit op middenveld. Met bakker vd streek en markrini . Voor makrini is Overgoor. Streek heeft het niet. Bakker selde. Vind dat masek er nu als creatieve man in moet. Voor streek of bakker. Maar masek moet de "vrije" rol krijgen.

mario

Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2015, 09:28:50
Arne Slot zsm weer bij eerste selectie!
Waarom zit Arne Slot niet meer bij de TS v/d 1e selectie?
Tweet van Niels Engelmoer doet vermoeden dat er wat speelt tussen TS en AS. Komen er war scheurtjes in de organisatie?

@nielsengelmoer: Gerald vd Belt. Had never nooit goedkeuring verleent aan 'geruisloos' verdwijnen Arne Slot bij TS en aan terughalen vd Laan :( #Cambuur

Collingwood

Citaat van: sk13 op augustus 23, 2015, 22:08:43
2de helft van vorig seizoen was er ook (te) weinig creativiteit op middenveld. Met bakker vd streek en markrini . Voor makrini is Overgoor. Streek heeft het niet. Bakker selde. Vind dat masek er nu als creatieve man in moet. Voor streek of bakker. Maar masek moet de "vrije" rol krijgen.

Ik vind ook dat er meer creativiteit op het middenveld nodig is. Er hangt nu te veel af van Overgoor, die daarnaast ook nog de rol van slot op de deur heeft. Zoals het nu staat werkt het gewoon niet, en ik hoop dat Byrne of Masek er zo snel mogelijk in komt.

Ik denk overigens dat dat ook wel de intentie is van de TS, maar dat zij Masek nog iets te licht achten. Fysiek is het natuurlijk nog erger mager bij hem (dat geeft hij zelf ook toe).
Kalmte alleen kan u redden.

okkele

Citaat van: De Gast op augustus 23, 2015, 20:51:40
We hebben verdomme genoeg snelheid in het elftal met Rosheuvel Narsingh Houtkoop maar hoevaak komen deze jongens 1 op 1 met de keeper?? Zelden tot nooit.. deze jongens beperken zich in de huidige speelwijze tot het geven van compleet nutteloze voorzetten. Haal eens wat rendement uit deze spelers Henkie! We creeeren met deze aanvallende speelwijze bijna niks. Wake up!
rosheuvel moet lekker blijven doen wat hij doet.
idd op snelheid er langs en een voorzet geven waar ogbeche dan ook iets mee kan.
aub niet rosheuvel 1 op 1 met de keeper want dan kan je mij daar ook wel neerzetten.
narsingh zou wel kunnen(zie zwolle o.a) maar de hoofdtaak van een snelle buiten blijft in mijn ogen de achterlijn halen en individuele acties.
wees blij dat we bv een rosheuvel hebben die zn blik naar voren heeft!
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

hobbes

Citaat van: hydoscc op augustus 23, 2015, 20:16:37
man man man...

we hebben een hele goeie selectie..

gister liep het even niet, shit happens...

Allemaal meteen zo negatief te doen, het kan vanaf nu alleen nog maar beter gaan.

Allemaal weer even wat positiever. We hebben nog altijd een betere selectie als toen we in de ere divisie kwamen

Helemaal mee eens. Qua verdediging kan je je hele voorbereiding weggooien. Dat moet weer opnieuw opgebouwd worden. En dan heeft Tanane zijn geluksdag en valt het voor Heracles precies allemaal goed en voor Cambuur niet. Een week ervoor houden de spelers die het in principe moeten doen keurig de aanval van Feyenoord onder de duim. Toen was er geen paniek en nu wel. Op het middenveld komt Byrne eraan en met Berisha heb je straks een mannetje voorin, voorop in de strijd. Vitesse word billenknijpen en Psv win je 99 van de 100 keer ook niet. Met het interland weekend er tussen moet je tegen Twente zover zijn dat je punten gaat pakken. Die zitten (ook) in de hoek waar de klappen vallen en raken waarschijnlijk Corona en Ziyech ook nog kwijt. Afgelopen weekend was eigenlijk het enige weekend waarop ik bij onze competitie start op 3 punten had gerekend/gehoopt.