Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2015, 00:45:02
En maar weer zijn vriendje Barto inbrengen? Waarom niet is kiezen voor de echte voetballers. Zelfde met constant Bakker in de basis. Kan echt niet meer.
Met Barto kun je wat forceren, maar dan moet je hem niet zoals gisteren weer als aanspeelpunt gebruiken maar als afmaker.

hobbes

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 08:45:20
Met Barto kun je wat forceren, maar dan moet je hem niet zoals gisteren weer als aanspeelpunt gebruiken maar als afmaker.

Klopt, hij heeft de pech dat hij in de eerste minuut na rust de bal net naast schiet, anders wordt er heel anders over hem gesproken

Sonnema

Ook Henk was gisteravond compleet de weg kwijt net als zijn team. Zijn Wissels werden niet begrepen en pas ingrijpen bij de 0-3. Als je Barto al in moet brengen dan is er wel wat mis, spelers gebruiken die niet fit zijn of helemaal niet mochten voetballen. Voor tegen Vitesse maar ff Nienhuis, Bakker, Narsingh eraf halen. Zeinstra,Masek,Berisha erin brengen. Vd Laan naar de back en Peersman in het Centrum. En betrek Arne Slot er meer bij en zet jullie ego's aan de kant en werk goed met elkaar, nu botert het niet binnen de TS

legeips

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 08:45:20
Met Barto kun je wat forceren, maar dan moet je hem niet zoals gisteren weer als aanspeelpunt gebruiken maar als afmaker.

Binne we het weer eens dokkie...
Alleen is hij sterk in de lucht, maar als ik naar onze voorzetten en corners kijk, dan kest hem er net zo goed uit laten..

Hoop zo dat dit een incident is, maar vrees voor het zwaarste seizoen van de 3 op het hoogste niveau...

hobbes

Citaat van: Sonnema op augustus 23, 2015, 09:15:48
Ook Henk was gisteravond compleet de weg kwijt net als zijn team. Zijn Wissels werden niet begrepen en pas ingrijpen bij de 0-3. Als je Barto al in moet brengen dan is er wel wat mis, spelers gebruiken die niet fit zijn of helemaal niet mochten voetballen. Voor tegen Vitesse maar ff Nienhuis, Bakker, Narsingh eraf halen. Zeinstra,Masek,Berisha erin brengen. Vd Laan naar de back en Peersman in het Centrum. En betrek Arne Slot er meer bij en zet jullie ego's aan de kant en werk goed met elkaar, nu botert het niet binnen de TS

Hij had Peersman en Mac idd niet uit elkaar moeten halen

John Hiatt

Arne Slot zsm weer bij eerste selectie!

hobbes

Trouwens wel slim gedaan van Henk, we hoeven niet meer bang te zijn dat er de komende week spelers gaan vertrekken

Johan058...

Ik word moe van dat domme gelul voor de camera altijd

Dokkumer

Citaat van: legeips op augustus 23, 2015, 09:21:00
Binne we het weer eens dokkie...
Alleen is hij sterk in de lucht, maar als ik naar onze voorzetten en corners kijk, dan kest hem er net zo goed uit laten..

Hoop zo dat dit een incident is, maar vrees voor het zwaarste seizoen van de 3 op het hoogste niveau...
Over de grond is hij ook niet slecht, hij moet alleen de ballen niet aannemen. Die kans vlak na rust is daar een mooi voorbeeld van. Hij krijgt de bal net iets te ver van het doel voor zijn voet en schuift meteen bijna binnen.
Zijn plek is tussen de penaltystip en de vijf meter vind ik.

Ik hoop hetzelfde en wil de nieuwe verdediging zeker wel even de tijd gunnen. Maar het wordt in ieder geval een zware periode en dat gaat snel in de koppies zitten.

piene hassus

Miskien ken je 9 speulers fededigen lere, maar dan oek echt ferdedige en niet dat halfslachtig gedoe van gister. Dus gien tekkels oppe enkels mar oppe bal en gien sjurtjes trekke mar de bal folge.

Lore

Citaat van: hobbes op augustus 23, 2015, 08:49:24
Klopt, hij heeft de pech dat hij in de eerste minuut na rust de bal net naast schiet, anders wordt er heel anders over hem gesproken

Dat is geen pech, maar gebrek aan talent!

denistel

Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2015, 08:45:20
Met Barto kun je wat forceren, maar dan moet je hem niet zoals gisteren weer als aanspeelpunt gebruiken maar als afmaker.

verhuren is beter die jongen ken de ere divisie niet aan helaas voor hem en voor ons.

AL

Citaat van: denistel op augustus 23, 2015, 14:36:08
verhuren is beter die jongen ken de ere divisie niet aan helaas voor hem en voor ons.

Dan kun je het gros wel verhuren!!
Complete achterhoede is niet beter dan Harkema.
Vd Streek is een ramp, Rosheuvel die echt niets is en zo kunnen we wel doorgaan.
Er is gegokt op jong talent en verloren.
Het zou een wonder zijn als je met deze selectie je weet te handhaven.

Collingwood

Citaat van: AL op augustus 23, 2015, 15:24:01
Dan kun je het gros wel verhuren!!
Complete achterhoede is niet beter dan Harkema.
Vd Streek is een ramp, Rosheuvel die echt niets is en zo kunnen we wel doorgaan.
Er is gegokt op jong talent en verloren.
Het zou een wonder zijn als je met deze selectie je weet te handhaven.

Sorry, hoor maar dit slaat nergens op. De gemiddelde leeftijd van de selectie is 24,5 jaar. Wij hebben één van de oudere selecties van de eredivisie.

Belangrijke (basis)spelers als Nienhuis (25), Pereira (28), Vytas (24), Peersman (24), Mac-Intosch (25), Overgoor (26), Houtkoop (26), Ogbeche (31), Rosheuvel (24) en Narsingh (27) zijn allemaal geen talenten meer. Dan heb ik het nog niet eens over Van der Laan (27), Bakker (25) en Heerings (25).

Je kunt uiteraard kritiek hebben op het niveau van deze spelers, maar klagen over leeftijd/onervarenheid is in mijn ogen onzin.
Kalmte alleen kan u redden.

Bascambuur

Grootste probleem is denk ik dat deze selectie niet goed genoeg is. Kijk maar naar afgelopen seizoen. In de tweede seizoenshelft hebben we gepresteerd als een degradatiekandidaat, met slechts 15 punten. Deze lijn trekken we in het nieuwe seizoen door en dat is ook niet zo gek, want zoveel is er niet veranderd qua selectie.

Misschien is deze selectie wel goed genoeg om te handhaven in de eredivisie, maar in ieder geval niet met deze speelwijze.