Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Beste Henk,

Je geeft in de media altijd aan dat wij als trouw en kritisch publiek van aanvallend voetbal houden. Dat is waar, echter waar wij ook van houden is passie, strijd en beleving in het veld. En ja daar mag wel eens een verkeerde pass tussen zitten, dat wordt met diezelfde passie, strijd en beleving wel weer gecompenseerd.

Namens Zeikgroep Cambuur

Dokkumer

Dokkumer

Zie vorige post! Een halve nieuwe verdediging inpassen is natuurlijk niet gemakkelijk, maar dan kun je altijd nog met bovenstaande aan de slag. Zelfs in een avondje bingo zit nog meer passie!

Bascambuur

Daar wil nog iets aan toevoegen. Hoezo ga je met 11 man verdedigen bij een corner van Heracles als je 0-5 achter staat? Dit gebeurde vorig jaar trouwens ook al, grote ergernis.

Dokkumer

Maar dan wel even positief blijven. Je bent de enige trainer in Nederland die positief toegezongen wordt bij een onafwendbare nederlaag :_schater

Destroyer

TIP! Probeer ook eens een andere spelsysteem. 4-4-2 is ook een idee. Niet aantrekkelijk om te zien, maar het had wellicht vanavond mooi wat tegengoals minder opgebracht.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Grijskijkert

Citaat van: Destroyer op augustus 22, 2015, 23:51:06
TIP! Probeer ook eens een andere spelsysteem. 4-4-2 is ook een idee. Niet aantrekkelijk om te zien, maar het had wellicht vanavond mooi wat tegengoals minder opgebracht.
Dus 1x een mispeer en gelijk alles overhoop halen? Hoe wil je het 4-4-2 systeem gaan invullen?
IN HENK WE TRUST!!!

Bernardo

En maar weer zijn vriendje Barto inbrengen? Waarom niet is kiezen voor de echte voetballers. Zelfde met constant Bakker in de basis. Kan echt niet meer.

Lore

Citaat van: Bernardo op augustus 23, 2015, 00:45:02
En maar weer zijn vriendje Barto inbrengen? Waarom niet is kiezen voor de echte voetballers. Zelfde met constant Bakker in de basis. Kan echt niet meer.

Wie zou jij dan op Bakker zijn plaats neer zetten?

Dat hij barto erin zet kon ik wel volgen. Hij wilde de tweede helft vol op de aanval en barto brengt wel werklust!

okkele

macek!
DE man van de voorbereiding,of is die soms ook geblesseerd?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Destroyer

Citaat van: Grijskijkert op augustus 22, 2015, 23:52:37
Dus 1x een mispeer en gelijk alles overhoop halen? Hoe wil je het 4-4-2 systeem gaan invullen?

Dat systeem had al veel langer ingevuld moeten worden, had vorig jaar ook de nodige punten kunnen bezorgen
** Poolwinner 18/19 - 21/22

hobbes

Citaat van: okkele op augustus 23, 2015, 03:14:19
macek!
DE man van de voorbereiding,of is die soms ook geblesseerd?

Ik gun die jongen een beter debuut, niet zo'n onmogelijke opgave

John Hiatt

Waarom Heerings voor Van de Streek bij 0-5? Waarom geen Macek? Waarom Van der Laan centraal en niet op de back? En weer Barto....

Destroyer

Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2015, 08:06:39
Waarom Heerings voor Van de Streek bij 0-5? Waarom geen Macek? Waarom Van der Laan centraal en niet op de back? En weer Barto....

Ik denk dat Henk met een middenvelder dacht dat het nog wel eens 1-12 had kunnen worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

AL

Ik heb het te doen met Henk.
Geen vervanger voor Reijnen, pas als er geen verdedigers zijn snel 2 spelers aantrekken (die een lange weg te gaan hebben), terwijl een rechtsback en centrale verdediger al veel eerder nodig waren.
We moeten gewoon constateren dat we samen met de Graafschap de zwakste selectie hebben!!!!!!

De Gast

Het was gewoon niveau Fortuna Sittard gisteravond. Met een nieuwe verdediging en de jongens die het hele jaar al aantonen mekaar niet te kunnen vinden (Streek Ogbeche Rosheuvel Narsingh Bakker) zat dit er misschien wel aan te komen.

Henk wakker worden en gooi de boel eens om.. laat eens zien dat je ook anders kunt spelen en tactisch iets in je mars hebt. Dit voetbal met deze spelers.. ik ben er wel klaar mee  :zucht