Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Als je zelf al toegeeft dat we niet met tegenstanders kunnen omgaan die zich ingraven: verzin dan wat anders in plaats van het zelfde riedeltje elke week dat er aan wordt gewerkt. We zijn gewoon niet goed genoeg om het spel te kunnen maken.

michello

Dordrecht heeft evenveel balbezit gehad dus dat is voor deze wedstrijd niet aan de orde. Hebben genoeg ruimte gekregen de tweede helft, maar helemaal niks mee gedaan.

Dokkumer

Citaat van: De Gast op april 27, 2015, 07:31:05
Als je zelf al toegeeft dat we niet met tegenstanders kunnen omgaan die zich ingraven: verzin dan wat anders in plaats van het zelfde riedeltje elke week dat er aan wordt gewerkt. We zijn gewoon niet goed genoeg om het spel te kunnen maken.
Genoeg gecreëerd gisteren, dus daar lag het niet aan. Die bal had achter Kurto in het netje gemoeten en dat is mede de "schuld" van Ogbeche en een beetje pech.

Collingwood

Ik vind Ogbeche een geweldenaar, maar hij had gisteren zeker één keer moeten scoren en eigenlijk twee keer. Gelukkig wist hij dat zelf ook, hij baalde duidelijk als een stekker.
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Uitspraak van Henk na afloop tegen Dordt:
"Wij zijn ook maar een clubje dat onderin hoort. Het is lastig dan ineens ergens anders voor te gaan voetballen."
Pfff hier word ik doodmoe van! Man das toch geen ambitie!!

Dokkumer

Citaat van: V-man op april 27, 2015, 12:03:48
Uitspraak van Henk na afloop tegen Dordt:
"Wij zijn ook maar een clubje dat onderin hoort. Het is lastig dan ineens ergens anders voor te gaan voetballen."
Pfff hier word ik doodmoe van! Man das toch geen ambitie!!
Dat hij aangeeft dat spelers er doorheen zitten is prima, maar deze eierdop wordt nu wel heel groot

sunderland

Citaat van: De Gast op april 27, 2015, 07:31:05
Als je zelf al toegeeft dat we niet met tegenstanders kunnen omgaan die zich ingraven: verzin dan wat anders in plaats van het zelfde riedeltje elke week dat er aan wordt gewerkt. We zijn gewoon niet goed genoeg om het spel te kunnen maken.
we maken iedere wedst het spel onozele.

De Gast

  l8l

misschien zouden we dat eens wat minder moeten doen (uit dan).



hobbes

Citaat van: Dokkumer op april 27, 2015, 12:17:10
Dat hij aangeeft dat spelers er doorheen zitten is prima, maar deze eierdop wordt nu wel heel groot

Toch is het voor een aantal spelers voor het eerst een heel seizoen op het hoogste nivo. Van der Streek vind ik daar een voorbeeld van. Die bleef maar gaan en dat zie je nu de laatste wedstrijden minder. Maar goed, nog even stunten tegen een uitgespeeld Ajax en dan de laatste thuiswedstrijd er een mooi feestje er van maken om de supporters te bedanken voor het mooie seizoen ( en andersom natuurlijk, de spelers bedanken voor het beste seizoen ooit)

carlo de leeuw

Citaat van: V-man op april 27, 2015, 12:03:48
Uitspraak van Henk na afloop tegen Dordt:
"Wij zijn ook maar een clubje dat onderin hoort. Het is lastig dan ineens ergens anders voor te gaan voetballen."
Pfff hier word ik doodmoe van! Man das toch geen ambitie!!
Ik denk dat Henk doodmoe word van het veel te hoge verwachtingspatroon.
Er is wel heel veel kritiek momenteel op een ploegje dat qua begroting net boven de streep zou moeten staan, maar in werkelijkheid nota bene linkerrijtje staat en nog geen moment in de problemen is geweest.
Feit is dat Dordt - Cambuur, op papier, een wedstrijd is tussen de mindere goden van de eredivisie.
Als er dan uit bij Dordt gelijk word gespeeld en dat je ook kan zien dat Cambuur een beetje uitgeblust is na een fysiek en mentaal zwaar seizoen op je tenen lopen, dan is een gelijk spelletje geen opmerkelijke uitslag.
Wat verwachten sommigen, gebaseerd op wat, hier eigenlijk?!


IsmailvanEssen

Citaat van: carlo de leeuw op april 29, 2015, 10:57:08
Ik denk dat Henk doodmoe word van het veel te hoge verwachtingspatroon.
Er is wel heel veel kritiek momenteel op een ploegje dat qua begroting net boven de streep zou moeten staan, maar in werkelijkheid nota bene linkerrijtje staat en nog geen moment in de problemen is geweest.
Feit is dat Dordt - Cambuur, op papier, een wedstrijd is tussen de mindere goden van de eredivisie.
Als er dan uit bij Dordt gelijk word gespeeld en dat je ook kan zien dat Cambuur een beetje uitgeblust is na een fysiek en mentaal zwaar seizoen op je tenen lopen, dan is een gelijk spelletje geen opmerkelijke uitslag.
Wat verwachten sommigen, gebaseerd op wat, hier eigenlijk?!

Mensen verwachten resultaat en zijn terleurgesteld na een 0-0 tegen een ploeg die al gedegradeerd is.. Zelfs met deze begroting die we hebben staat er een beter team (normaal gesproken) dan vele andere clubs. Vandaar dat mensen het niet fijn vinden als niet de volle 100% wordt gegeven en punten worden verspeeld waar dat niet nodig was geweest.. Ik neem aan dat deze mensen nog altijd 100% trots zijn net zoals ik dat ben.. Maar ben wel een beetje terleurgesteld door de laatste wedstrijden.. Wij hadden de beste papieren om 8ste te worden.. Maar naar deze zwakke wedstrijden tegen excelsior en dort kunnen we het vergeten helaas..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

carlo de leeuw

Citaat van: IsmailvanEssen op april 29, 2015, 11:23:00
Zelfs met deze begroting die we hebben staat er een beter team (normaal gesproken) dan vele andere clubs. Vandaar dat mensen het niet fijn vinden als niet de volle 100% wordt gegeven
is dit een aanname of is dit ergens op gebaseerd?

Nightmarelwd

Citaat van: carlo de leeuw op april 29, 2015, 10:57:08
Ik denk dat Henk doodmoe word van het veel te hoge verwachtingspatroon.
Er is wel heel veel kritiek momenteel op een ploegje dat qua begroting net boven de streep zou moeten staan, maar in werkelijkheid nota bene linkerrijtje staat en nog geen moment in de problemen is geweest.


Wanneer je na zeventien wedstrijden 26 punten hebt, dan gaat het verwachtingspatroon omhoog.

De trainer gooit zelf het doel omhoog. We gaan voor plaats acht.  Dan gaat logischerwijs het verwachtingspatroon ook bij de supporters omhoog.

Altijd dat terugvallen op de begroting, daar word ik moe van Niemand over gehoord toen we op 26 punten stonden na 7 wedstrijden.





MI-Sider for Life

sccweestwel

Ik denk dat we toen 6 punten in de plus stonden vanwege de laagste begroting

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Nightmarelwd op april 29, 2015, 12:29:41
Altijd dat terugvallen op de begroting, daar word ik moe van Niemand over gehoord toen we op 26 punten stonden na 7 wedstrijden.

Hu? Henk heeft steeds aangegeven dat we met dit materiaal ook een slechte periode zouden krijgen en dat we een aantal wedstrijden achter elkaar zouden gaan verliezen en dat we dan ook rustig zouden moeten blijven. En die is ook geweest begin dit jaar en ze zijn ook rustig gebleven op dat moment.
Henk, held, bedankt