Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: okkele op april 23, 2015, 11:15:18
nu we veilig zijn is dit het ideale moment om eens wat totaal anders erin te slijpen.
nienhuis er uit en roorda er bij op het middenveld.
ogbeche eindelijk op de tribune en schootstra op het middenveld er bij.
droste centraal en bijker opschuiven naar het middenveld als creatieve opbouwende spelverdeler.
rosheuvel er uit en steblecki op het middenveld er bij.
makrini op de bank en slijngaard op zijn plek.
narsingh stukje zakken naar het middenveld.
verrassende voorhoede......

dus;
...........................niemand........................

perreira...................droste.................vytas

schootstra.................bijker..................slijngaard
...........narsingh......steblecki................roorda

schet....................................scheepers.

|:)

en word dit niks dan maar plan b.

Gaat het? Volgens mij doen we nog steeds mee om plek 8

mario

Citaat van: okkele op april 23, 2015, 11:15:18
nu we veilig zijn is dit het ideale moment om eens wat totaal anders erin te slijpen.
nienhuis er uit en roorda er bij op het middenveld.
ogbeche eindelijk op de tribune en schootstra op het middenveld er bij.
droste centraal en bijker opschuiven naar het middenveld als creatieve opbouwende spelverdeler.
rosheuvel er uit en steblecki op het middenveld er bij.
makrini op de bank en slijngaard op zijn plek.
narsingh stukje zakken naar het middenveld.
verrassende voorhoede......

dus;
...........................niemand........................

perreira...................droste.................vytas

schootstra.................bijker..................slijngaard
...........narsingh......steblecki................roorda

schet....................................scheepers.

|:)

en word dit niks dan maar plan b.

:_schater

De Gast

Citaat van: poelie-lwd op april 23, 2015, 08:27:52
4-4-2 met snelle buitens......  :_schater

Nou vooruit dan, leg uit  ;)

Met Narsingh en Rosheuvel is er inmiddels toch wel enige snelheid in huis of niet dan? Of kunnen ze nu weer niet scoren? Ze krijgen in elk geval wel de kansen.. misschien iets effectiever worden.

De Gast

#1683
Citaat van: Lore op april 23, 2015, 08:25:12
Uhmm? Waarom is dit het ideale moment voor experimenten? Wij zijn nog vol in de race om plaats 8. Maar goed, wie zou de doelpunten moeten maken in jouw opstelling? Je haalt onze topscoorder eraf.

Nou en.. wat voegt hij in uitwedstrijden toe dan? Probeer eens wat anders te voetballen.. en dan maar zonder onze spits.  Behalve dat we al maanden geen punten halen is het spel ook nog eens vrij klote.


Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

OuweSkeve

#1685
Toch kan ik mij wel wat vinden in De gast. Ja....ze scoren moeilijk. Maar met de Ridder op het middenveld die deze jongens op het juiste moment weg kan sturen, 1 op 1 met de keeper, moet er minstens toch wel eens 1 in het netje. Op papier mogelijk........praktijk tja...

Bubba

Cambuur moet altijd met 3 spitsen spelen! Wij zijn Cambuur!
Noord, zuid, oost, west, ik fien ut allemaal wel best.

piene hassus

Okkele must dien pillen even innimme

okkele

gedaan,
het gaat weer.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

HilversumOnTour


Dokkumer

Citaat van: okkele op april 23, 2015, 15:02:19
gedaan,
het gaat weer.
Jammer, zonder pillen ben je toch leuker :proost

Bernardo

@HenkAlbers1970: Breaking: #Cambuur-trainer de Jong ondergaat knieoperatie (6 mei). Sandor vd Heide krijgt de eindverantwoording tegen #Ajax en #WillemII

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op april 24, 2015, 12:19:11
@HenkAlbers1970: Breaking: #Cambuur-trainer de Jong ondergaat knieoperatie (6 mei). Sandor vd Heide krijgt de eindverantwoording tegen #Ajax en #WillemII
Henk Albers ‏@HenkAlbers1970 1 min1 minuut geleden

Sandor vd Heide gaat zich aanmelden voor cursus Coach Betaald Voetbal. #Cambuur #eredivisie

PePe

Citaat van: Bernardo op april 24, 2015, 12:19:11
@HenkAlbers1970: Breaking: #Cambuur-trainer de Jong ondergaat knieoperatie (6 mei). Sandor vd Heide krijgt de eindverantwoording tegen #Ajax en #WillemII

Henk is er zeker in de play-off's weer bij?

Dokkumer

DTD haalt hij op zeker wel