Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

De Gast


IsmailvanEssen

Citaat van: DayDreamer op april 20, 2015, 10:13:40
Het enige wat ik / we Henk kunnen kwalijk nemen, is dat er geen plan B is, we spelen altijd ons eigen spelletje, dat is leuk voor als het lukt, maar alle ploegen weten nu precies hoe daar tegen de spelen. Dat we dan nog 4 punten pakken tegen GAE en Excelsior is omdat die selecties minder dan de onze zijn. Je zag het al tegen Groningen, niks te vertellen daar ondanks 2 doelpunten. Dit seizoen uitzingen en in de voorbereiding maar een extra spelsysteem er in slijpen.

Klopt... We moeten naar een Plan B & C.. Dat het ook gewoon omgegooid kan worden tijdens de wedstrijd.. Wanneer we tegen een tegenstander zoals GAE of excelsior spelen moet er 3-4-3 gespeeld worden. 1 Verdediger eraf en een aanvallende middenvelder erbij..

Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

Dokkumer

Citaat van: De Gast op april 20, 2015, 11:33:10
Waarom niet?
Onze verdedigende spelers zijn allemaal jongens die van nature een drang naar voren hebben, ze beschikken niet over de pure verdedigers mentaliteit en kwaliteit om een muur neer te zetten. Plus dat wij een eerste keeper hebben die heel erg onzeker overkomt met drukte voor zijn neus.

Thieske

We kunnen toch al wel plan B spelen? Door middel van lange ballen op Ogbeche en evt met het extra inbrengen van Barto. Wordt alleen nooit echt meer gedaan in een wedstrijd, zeker de laatste wedstrijden niet. Tegen Excelsior had ik het ook graag wat opportunistischer willen zien,  door middel van lange ballen.

Voorstopper

Citaat van: Josli op april 18, 2015, 23:15:22
Ik vind eigenlijk niet eens dat we zoveel slechter voetballen. Er staat alleen veel meer op het spel in deze fase van de competitie. Wat me wel opvalt ten opzichte van de eerste seizoenshelft. We halen helemaal niets meer uit de standaardsituaties. In de eerste seizoenhelft hadden we Rusnak, maar ook Barto/Hemmen regelmatig in de basis. Hierdoor waren we op de helft van het seizoen koploper als het gaat op standaard situaties. Gister telde ik iets van 8 hoekschoppen. Die werden genomen door 3 verschillende spelers. Vorige week nam Dijkstra ze. Kortom, er zit geen idee meer achter en we halen er totaal geen rendament meer uit. En dan heb ik het nog niet eens over de verschrikkelijke halfhoge vrije trappen van Bakker.
Toch wel een belangrijke reden dat we na de winter moeizamer draaien dan ervoor denk ik.

Is ook bijna niet te trainen hoor hoekschoppen :_schater

piene hassus

Ik sien feul liever spel fanaf de fleugels dan dat gepiel deur t midden. Cambuur het handige fleugels, maak daar meer gebruuk fan

PePe

#1671
Nog 6 punten te gaan. (moet kunnen)

denistel

Citaat van: Thieske op april 20, 2015, 12:23:51
We kunnen toch al wel plan B spelen? Door middel van lange ballen op Ogbeche en evt met het extra inbrengen van Barto. Wordt alleen nooit echt meer gedaan in een wedstrijd, zeker de laatste wedstrijden niet. Tegen Excelsior had ik het ook graag wat opportunistischer willen zien,  door middel van lange ballen.

plan b moet je wel de spelers voor hebben he.centrum van hun was toch heel sterk in de kop duels dus dan kun je wel

lange halen spelen maar dat helpt niet.het tempo had vanaf het begin hoger moeten liggen en meer creativiteit vanaf het middenveld.

De Gast

Zondag maar eens even wat experimenteren. Mooie gelegenheid ervoor. Ophouden met je eigen spelletje te spelen in uitwedstrijden. Daar zijn we gewoon niet goed genoeg voor. Steblecki op de midden erbij. Ogbeche eraf. 4-4-2. Snelle buitens. Je hebt het materiaal ervoor dus probeer het eens zou ik zeggen  :y

zeewolde

Ben ik de enige die die onzinnige teksten van de gast nog lees?


13 doelpunten,

alleen psv, ado, fcg en dkv hebben een spits met meer doelpunten......

Lore

Citaat van: De Gast op april 23, 2015, 07:29:36
Zondag maar eens even wat experimenteren. Mooie gelegenheid ervoor. Ophouden met je eigen spelletje te spelen in uitwedstrijden. Daar zijn we gewoon niet goed genoeg voor. Steblecki op de midden erbij. Ogbeche eraf. 4-4-2. Snelle buitens. Je hebt het materiaal ervoor dus probeer het eens zou ik zeggen  :y

Uhmm? Waarom is dit het ideale moment voor experimenten? Wij zijn nog vol in de race om plaats 8. Maar goed, wie zou de doelpunten moeten maken in jouw opstelling? Je haalt onze topscoorder eraf.


poelie-lwd

Citaat van: De Gast op april 23, 2015, 07:29:36
Zondag maar eens even wat experimenteren. Mooie gelegenheid ervoor. Ophouden met je eigen spelletje te spelen in uitwedstrijden. Daar zijn we gewoon niet goed genoeg voor. Steblecki op de midden erbij. Ogbeche eraf. 4-4-2. Snelle buitens. Je hebt het materiaal ervoor dus probeer het eens zou ik zeggen  :y

4-4-2 met snelle buitens......  :_schater

Nou vooruit dan, leg uit  ;)
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

De snelle buitens op de brommer lanceren. ..
En wie moet ze er dan inschieten?  :_schater

Dokkumer

Citaat van: De Gast op april 23, 2015, 07:29:36
Zondag maar eens even wat experimenteren. Mooie gelegenheid ervoor. Ophouden met je eigen spelletje te spelen in uitwedstrijden. Daar zijn we gewoon niet goed genoeg voor. Steblecki op de midden erbij. Ogbeche eraf. 4-4-2. Snelle buitens. Je hebt het materiaal ervoor dus probeer het eens zou ik zeggen  :y

Dan zou ik tegen de zwakste broerder uit de Eredivisie nog eerder kiezen voor 3-4-3. Uit of thuis maakt me in ieder geval geen drol uit.
Het enige waar ik het wel mee eens ben is dat Steblecki er op het midden bij kan, dan wel in plaats van Bijker.

okkele

#1679
nu we veilig zijn is dit het ideale moment om eens wat totaal anders erin te slijpen.
nienhuis er uit en roorda er bij op het middenveld.
ogbeche eindelijk op de tribune en schootstra op het middenveld er bij.
droste centraal en bijker opschuiven naar het middenveld als creatieve opbouwende spelverdeler.
rosheuvel er uit en steblecki op het middenveld er bij.
makrini op de bank en slijngaard op zijn plek.
narsingh stukje zakken naar het middenveld.
verrassende voorhoede......

dus;
...........................niemand........................

perreira...................droste.................vytas

schootstra.................bijker..................slijngaard
...........narsingh......steblecki................roorda

schet....................................scheepers.

|:)

en word dit niks dan maar plan b.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.