Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 12:21:42
Zoals wij Zwolle II zijn.

Of Groningen, of Ajax (verleden).

En Groningen op dit moment Cambuur.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

sccleeuwarden

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2015, 12:21:42
Zoals wij Zwolle II zijn.

maar gelukkig hebben wij geen financiƫle problemen zoals zwolle!

De Gast

Kom op Henkie. Bedenk iets moois voor aankomende zondag. 4-3-3 = zelfmoord in uitwedstrijden. Niet zo naief.. wij hoeven het spel niet te maken en wij kunnen uit het spel ook niet meer maken. Laat zien dat je ook tactisch meesterzetten kunt bedenken  |:)

Galdiano

Citaat van: De Gast op april 07, 2015, 07:39:21
Kom op Henkie. Bedenk iets moois voor aankomende zondag. 4-3-3 = zelfmoord in uitwedstrijden. Niet zo naief.. wij hoeven het spel niet te maken en wij kunnen uit het spel ook niet meer maken. Laat zien dat je ook tactisch meesterzetten kunt bedenken  |:)

Wat een onzin kraam jij uit!

Vorig jaar een keurig gelijkspel. Dit jaar meer punten in uitwedstrijden dan vorig seizoen.
Dat alles met 4-3-3

Als je 4-4-2 gaat spelen pleeg je mijn inziens zelfmoord.

Gewoon vol voor de overwinning.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

De Gast

Ja de eerste seizoenshelft werden er nog wel eens punten gepakt ja. 4 maanden geleden voor het laatst.. of ben je blind voor de resultaten dit jaar in de uitwedstrijden? Daarbovenop is het spel ook nog eens van een bedroevend niveau. Dan moet je wat veranderen!

kickandrush

Citaat van: De Gast op april 07, 2015, 09:51:03
Ja de eerste seizoenshelft werden er nog wel eens punten gepakt ja. 4 maanden geleden voor het laatst.. of ben je blind voor de resultaten dit jaar in de uitwedstrijden? Daarbovenop is het spel ook nog eens van een bedroevend niveau. Dan moet je wat veranderen!

Kap eens met dat domme gelul man. Als je nou grappig probeerde te zijn, maar je gaat er zo allejezus lang op door dat ik steeds meer ga geloven dat je serieus bent  :rodekaart

speculeter

Zou die Gast een forumlid van dkv zijn??

CambuurAmersfoort

Je bent niet helemaal 100%de gast??
We hebben de 15e begroting en staan 10e op de ranglijst van uitwedstrijden.
elk normaal mens zou door t dolle heen zijn met dat resultaat. Bovendien hadden we tegen az en Twente gewoon punt moeten pakken.
Moet jij je onrealistische beeld mss bijstellen en verdomd blij zijn met ons geweldige seizoen.

hobbes

Citaat van: De Gast op april 07, 2015, 09:51:03
Ja de eerste seizoenshelft werden er nog wel eens punten gepakt ja. 4 maanden geleden voor het laatst.. of ben je blind voor de resultaten dit jaar in de uitwedstrijden? Daarbovenop is het spel ook nog eens van een bedroevend niveau. Dan moet je wat veranderen!

Ik geef je gelijk hoor, Feyenoord, Twente en AZ uit zijn de wedstrijden waar we de punten moeten pakken.

sccweestwel

Citaat van: hobbes op april 07, 2015, 10:48:10
Ik geef je gelijk hoor, Feyenoord, Twente en AZ uit zijn de wedstrijden waar we de punten moeten pakken.

Minimaal 6 toch ?

De Gast

Citaat van: CambuurAmersfoort op april 07, 2015, 10:35:58
Je bent niet helemaal 100%de gast??
We hebben de 15e begroting en staan 10e op de ranglijst van uitwedstrijden.
elk normaal mens zou door t dolle heen zijn met dat resultaat. Bovendien hadden we tegen az en Twente gewoon punt moeten pakken.
Moet jij je onrealistische beeld mss bijstellen en verdomd blij zijn met ons geweldige seizoen.

Ik denk alleen dat er in uitwedstrijden meer valt te halen.. als je het hele seizoen erbij pakt qua uitwedstrijden dan mag je inderdaad niet zeuren. Ook niet als je ze de tweede seizoenshelft allemaal verliest.

Overigens ben ik hartstikke blij met dit seizoen. Ik heb ook niet gezegd dat ik dat niet ben.

denistel

we spelen gewoon 34 wedstrijd met een zelfde strijdplan en dat is naar voren gericht.

narsing en rosheuvel hebben snelheid dus mooi 4-3-3 blijven spelen en dat nog iets beter
uitvoeren dan de laatste uitwedstrijden dan heb je alle kans om te winnen in groningen.

poelie-lwd

Citaat van: hobbes op april 07, 2015, 10:48:10
Ik geef je gelijk hoor, Feyenoord, Twente en AZ uit zijn de wedstrijden waar we de punten moeten pakken.

Het is geen moeten maar als we iets volwassener hadden gespeeld hadden we wel de punten kunnen halen tegen deze tegenstanders. De toonzetting van de Gast bevalt mij ook niet maar puur inhoudelijk heeft hij wel een punt. Daarintegen heeft het niks met het systeem te maken maar zijn persoonlijke fouten doorslaggevend geweest. Overigens helemaal niet erg, als we er maar van leren.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Vedetski

Citaat van: poelie-lwd op april 07, 2015, 12:09:42
Het is geen moeten maar als we iets volwassener hadden gespeeld hadden we wel de punten kunnen halen tegen deze tegenstanders. De toonzetting van de Gast bevalt mij ook niet maar puur inhoudelijk heeft hij wel een punt. Daarintegen heeft het niks met het systeem te maken maar zijn persoonlijke fouten doorslaggevend geweest. Overigens helemaal niet erg, als we er maar van leren.

Het is niet gek dat je bij een Feyenoord of Twente of AZ verliest, ook al speel je 100%. Ze hebben gewoonweg meer kwaliteit (en doorgaans meer geluk...)!
:koffie

piene hassus