Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

reisbureau

Citaat van: poelie-lwd op maart 21, 2015, 14:10:29
Wat mij betreft staan goede doelen ten behoeve van 'zieke' kinderen BOVEN mijn antipathie cq haat jegens DKV. Ik snap dan ook werkelijk niet dat we het meewerken van Henk aan zo'n goed doel ter discussie stellen.

:0= Trots op je   :proost

De Gast

Misschien een idee om je spelers in uitwedstrijden eens ander systeem te leren dan dit hopeloze 4-3-3 gedoe. Elke uitwedstrijd dit jaar is het aankijken niet waard en voorin kunnen we geen bal ook maar enigszins richting het doel van tegenstander krijgen.

Cor

Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 21:38:10
Misschien een idee om je spelers in uitwedstrijden eens ander systeem te leren dan dit hopeloze 4-3-3 gedoe. Elke uitwedstrijd dit jaar is het aankijken niet waard en voorin kunnen we geen bal ook maar enigszins richting het doel van tegenstander krijgen.

Vond Utrecht uit anders best goed

Cambuur Groningen

Citaat van: De Gast op maart 21, 2015, 21:38:10
Misschien een idee om je spelers in uitwedstrijden eens ander systeem te leren dan dit hopeloze 4-3-3 gedoe. Elke uitwedstrijd dit jaar is het aankijken niet waard en voorin kunnen we geen bal ook maar enigszins richting het doel van tegenstander krijgen.
Jezus, wat ben jij een zeikerd zeg.

Dokkumer

Citaat van: Cor op maart 21, 2015, 22:06:14
Vond Utrecht uit anders best goed
Dat was vorig jaar ;)

Cor

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2015, 22:07:29
Dat was vorig jaar ;)

O ja, ik denk meer in seizoenen

De Gast

Type Yuri Rose erbij Henkie voor volgend seizoen  :0=

John Hiatt

Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Helaas leert Cambuur niets van eerdere wedstrijden. Dit was minimaal de vierde keer dit seizoen dat het in de slotfase misgaat. Twente thuis en uit, Willem2 uit en nu AZ. Blijkbaar is de ts niet in staat om de spelers een hele wedstrijd scherp te houden.

wiekie1969

KIJK EENS HOE GEWOON IK BEN!!!!!!!!!!!!!!!!

speculeter

We hebben verloren en zuur...
En daar hebben we de zeikerds weer op het forum die je hier niet ziet als we hebben gewonnen.

Goudvinger

Citaat van: John Hiatt op maart 22, 2015, 07:27:17
Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen. Helaas leert Cambuur niets van eerdere wedstrijden. Dit was minimaal de vierde keer dit seizoen dat het in de slotfase misgaat. Twente thuis en uit, Willem2 uit en nu AZ. Blijkbaar is de ts niet in staat om de spelers een hele wedstrijd scherp te houden.

Natuurlijk kan je spelers op scherp zetten, maar het verloop van de wedstrijd en persoonlijk karakter bepaalt hoe lang je scherp blijft. In mijn ogen heeft de technische staf geen invloed op de scherpte van de spelers in het laatste kwartier van de wedstrijd. Daar tegenover staat dat het dubbeltje dit seizoen in de slotfase ook vaak de goede kant op is gevallen.

ruubmac


Marc S

Citaat van: ruubmac op maart 25, 2015, 11:33:08
Ik schrok al even... http://www.vi.nl/nieuws/kruys-noemt-dijkhuizen-en-de-jong-als-optie-voor-utrecht.htm
Gelukkig is niets wat het lijkt  8)

Zou me niets verbazen, ze willen in Utrecht praktisch alles wat het hier in Leeuwarden goed doet

Galdiano

Citaat van: Marc S op maart 25, 2015, 11:36:29
Zou me niets verbazen, ze willen in Utrecht praktisch alles wat het hier in Leeuwarden goed doet

Zoals wij Zwolle II zijn.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S