Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Citaat van: sunderland op maart 15, 2015, 21:57:40
Nou waar blijven de azijnzeikers nu dan ?.Mutte we nu weer alles veranderen ? .


KIJK EENS HOE GEWOON IK BEN!!!!!!!

Dokkumer

Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2015, 22:25:35

KIJK EENS HOE GEWOON IK BEN!!!!!!!
Speciaal voor jou keren we binnenkort weer terug naar Alphons "Ik heb mijn papiertje niet om boven mijn bed te hangen" Arts.

el haj


Citeer
Trainer Henk de Jong van SC Cambuur is vrijdag te gast bij het vrouwenvoetbalteam van dkv. Die spelen in het Abe stadion tegen PSV, terwijl tegelijk het Fries Kampioenschap traplopen wordt gehouden. De opbrengst van het evenement is voor het Foppe Fonds.

De vrouwen hebben De Jong uitgenodigd na zijn opmerking na een verloren wedstrijd dat de Cambuurspelers als vrouwen hadden gespeeld. Naast De Jong zijn ook Lutz Jacobi en Syb van der Ploeg aanwezig. Er zijn voor de wedstrijd al 14.000 kaarten verkocht.

Oei, Henk slaat w.m.b. de plank hier nogal mis.

Utekleitrokken

Citaat van: el haj op maart 20, 2015, 08:26:33
Oei, Henk slaat w.m.b. de plank hier nogal mis.

Kan me dr niet druk om maken. Wat boeit dat nou.

sccleeuwarden

Citaat van: el haj op maart 20, 2015, 08:26:33
Oei, Henk slaat w.m.b. de plank hier nogal mis.

Stel je niet aan man. Henk zorgt er tenminste voor dat onze club op de kaart staat! en henk is ook gewoon een FRIES die net als vele andere "friezen" gewoon cambuursupporter is!

Cor

Citaat van: el haj op maart 20, 2015, 08:26:33
Oei, Henk slaat w.m.b. de plank hier nogal mis.

We kunnen echt overal over zeuren hier, heerlijk.

IsmailvanEssen

Citaat van: el haj op maart 20, 2015, 08:26:33
Oei, Henk slaat w.m.b. de plank hier nogal mis.

Denk meer dat hij moet gaan naar zijn uitspraak. Het zou namelijk wel verkeerde publiciteit krijgen wanneer hij de uitnodiging niet na komt..
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...

el haj

Citaat van: IsmailvanEssen op maart 20, 2015, 09:40:38
Denk meer dat hij moet gaan naar zijn uitspraak. Het zou namelijk wel verkeerde publiciteit krijgen wanneer hij de uitnodiging niet na komt..

Dat kan hoor, maar volgens mij zei Henk juist níet naar die wedstrijd te gaan omdat het wat hem betreft wel afgelopen was na dat excuses.

@hierboven;

Ja ik kan me voorstellen dat er wordt gevonden dat ik een zeiker ben, maar de trainer van Cambuur heeft w.m.b. niks bij pretwedstrijdjes van dkv te zoeken. Dan ook nog in combinatie voor een of ander benefiet voor het foppe-fonds?! Nee, daar kan ik niet achter staan. In een interview op TV gaf 'ie trouwens ook aan dat 'ie niet naar zo'n dameswedstrijd zou gaan.

Citaat van: sccleeuwarden op maart 20, 2015, 08:52:35
Stel je niet aan man. Henk zorgt er tenminste voor dat onze club op de kaart staat! en henk is ook gewoon een FRIES die net als vele andere "friezen" gewoon cambuursupporter is!

Akkoord. Al moet ik wel zeggen dat 'ie het stiekempjes doordrukt. Toen 'ie interim-hoofdtrainer was gaf 'ie nog aan alle interviews en dergelijke die betrekking hebben op de club in het Nederlands te doen. Daar is ook niet veel meer van overgebleven.

Maar goed, als ik me aan het aanstellen ben pas ik hier mooi tussen -zoals Cor terecht aangeeft. :P


carlo de leeuw

Citaat van: el haj op maart 21, 2015, 02:46:32
Dat kan hoor, maar volgens mij zei Henk juist níet naar die wedstrijd te gaan omdat het wat hem betreft wel afgelopen was na dat excuses.

@hierboven;

Ja ik kan me voorstellen dat er wordt gevonden dat ik een zeiker ben, maar de trainer van Cambuur heeft w.m.b. niks bij pretwedstrijdjes van dkv te zoeken. Dan ook nog in combinatie voor een of ander benefiet voor het foppe-fonds?! Nee, daar kan ik niet achter staan. In een interview op TV gaf 'ie trouwens ook aan dat 'ie niet naar zo'n dameswedstrijd zou gaan.
Het "een of andere benefiet voor het Foppe Fonds" steunt kinderen met een beperking om te sporten.
pffffffff t is wat!

Utekleitrokken

Citaat van: el haj op maart 21, 2015, 02:46:32
w.m.b.

Het zit jou heel hoog inderdaad en dat is je recht om dat te mogen vinden.  :thumbsup

In zijn positie getuigt het mijn inziens van weinig sportiviteit en professionaliteit om een dergelijke uitnodiging af te slaan. Zou het een ander verhaal vinden als hij op de ere-tribune, ofzo, zit wanneer dkv een voor hun belangrijke Eredivisie wedstrijd speelt.

poelie-lwd

Wat mij betreft staan goede doelen ten behoeve van 'zieke' kinderen BOVEN mijn antipathie cq haat jegens DKV. Ik snap dan ook werkelijk niet dat we het meewerken van Henk aan zo'n goed doel ter discussie stellen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

AL

Citaat van: poelie-lwd op maart 21, 2015, 14:10:29
Wat mij betreft staan goede doelen ten behoeve van 'zieke' kinderen BOVEN mijn antipathie cq haat jegens DKV. Ik snap dan ook werkelijk niet dat we het meewerken van Henk aan zo'n goed doel ter discussie stellen.

_O_ _O_

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op maart 21, 2015, 14:10:29
Wat mij betreft staan goede doelen ten behoeve van 'zieke' kinderen BOVEN mijn antipathie cq haat jegens DKV. Ik snap dan ook werkelijk niet dat we het meewerken van Henk aan zo'n goed doel ter discussie stellen.
Naar mijn bescheiden mening slaat u hier den spijker op den hasses waarde poelie!

moodygrunn

Citaat van: poelie-lwd op maart 21, 2015, 14:10:29
Wat mij betreft staan goede doelen ten behoeve van 'zieke' kinderen BOVEN mijn antipathie cq haat jegens DKV. Ik snap dan ook werkelijk niet dat we het meewerken van Henk aan zo'n goed doel ter discussie stellen.

Waarvan akte.... :devil  _O_
In Henk en Sandor we trust