Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

DannySCC

#1470
Citaat van: Destroyer op maart 08, 2015, 20:27:43
Ik sta altijd op de banken, maar zeuren mag en klagen ook. Ps. heb je Utrecht wel zien spelen? Wordt een leuke pot zaterdag ...

Ja tuurlijk mag dat. en ja heb ze vandaag gezien speelden heel sterk. word zaterdag een zware wedstrijd vanaf minuut 1 erop klappen ik denk dat het een doelpunt rijke wedstrijd word met een zwaar bevochten 3-2 overwinning voor ons
AMF

PePe

Dit risico (een keer op je bek gaan) hoort bij de speelstijl van Cambuur. Al ben ik van mening dat je in een uit wedstrijd, iets defensiever moet spelen, en zeker het initiatief niet moet nemen tegen Zwolle. Deze week de rug rechten, en volgende week, alles geven tegen FC Utrecht. Het zal wel moeten omdat FC Utrecht in vorm is.

hobbes

Als Utrecht in vorm is maken we wel kans. We helpen dit seizoen juist de clubs die uit vorm zijn weer in het zadel ;)

sunderland

Citaat van: Cor op maart 08, 2015, 18:19:34
Goh, dat klinkt als bij onze thuiswedstrijden. Wat een dom, opportunistisch gelul hier weer. De Henk haters komen weer onder de steen vandaan, volgende week een goed resultaat en iedereen roept weer hosanna. Niveau hier loopt hard terug
idd .Stelletje stakkers hier.

sunderland

Gewoon zo doorgaan .De spelers faalden ,henk niet .De rust bewaren is het belangerijkste.We spelen het hele seiz zo en nu begint iedereen daarover te zeiken .We staan nog steeds uitstekend .Verl seiz hebben we geen 1 uit wedstr gewonnen .Je weet ook dat je eens een x flink op je bek gaat want dat gebeurt iedere club .

ruubmac

Gelukkig ging AZ ook hard onderuit, is de aandacht wat verdeeld.

denistel

Citaat van: Destroyer op maart 08, 2015, 20:27:43
Ik sta altijd op de banken, maar zeuren mag en klagen ook. Ps. heb je Utrecht wel zien spelen? Wordt een leuke pot zaterdag ...

utrecht is anders oek behoorlijk wisselvallig hoor.en na 34 wedstrijden zullen we zien waar we staan ik denk dat de
balans positief zal zijn en we het 3e jaar ere div halen nog nooit eerder vertoond en dat met een trainer die goed 2 jaar bezig is
op eigen benen in het betaalde voetbal..ik hev em 10 x liever dan slaplullers als rutten cocu enz.

okkele

Citaat van: Tanjajeah op maart 08, 2015, 20:07:28
" allerhande  adviezen van mensen die het allemaal beter weten.

.

denk je dat er veel lezers zijn die die adviezen serieus nemen?
andere spelsystemen,andere namen,te simpel voor woorden allemaal.
vaak slaan ze wat door in het liwwadder negativisme,alsof dat iets zou zijn om trots op te wezen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

De Gast

Citaat van: sunderland op maart 09, 2015, 08:59:23
Gewoon zo doorgaan .De spelers faalden ,henk niet .De rust bewaren is het belangerijkste.We spelen het hele seiz zo en nu begint iedereen daarover te zeiken .We staan nog steeds uitstekend .Verl seiz hebben we geen 1 uit wedstr gewonnen .Je weet ook dat je eens een x flink op je bek gaat want dat gebeurt iedere club .

Ja het zijn altijd de spelers die door de ondergrens zakken  :?
Henkie is er net zoveel debet aan

sunderland

Citaat van: De Gast op maart 10, 2015, 10:08:52
Ja het zijn altijd de spelers die door de ondergrens zakken  :?
Henkie is er net zoveel debet aan
als er vd 10 spelers 4 steeds hun man laten lopen daar kan henk wat aan doen zeg .En begin nu niet weer over tactiek aub .Daar hebben we vele goede uitwedst gespeeld en pnt gepakt.Vind de toon erg negatief hier .Voor het seiz weet je een x goed op de bek gaat en dat was nu .Verl week dkv gezien en afg week AZ .Daarbij komt dat je 3 geweldige goals tegen krijgt

Lore

Citaat van: sunderland op maart 10, 2015, 12:03:27
als er vd 10 spelers 4 steeds hun man laten lopen daar kan henk wat aan doen zeg .En begin nu niet weer over tactiek aub .Daar hebben we vele goede uitwedst gespeeld en pnt gepakt.Vind de toon erg negatief hier .Voor het seiz weet je een x goed op de bek gaat en dat was nu .Verl week dkv gezien en afg week AZ .Daarbij komt dat je 3 geweldige goals tegen krijgt

Ik ben het wel met je eens. Het is gewoon een goed seizoen. Ben wel benieuwd hoe iedereen gaat roepen als wij weer echt degradatievoetbal gaan spelen, want dat gaat met onze begroting gewoon weer een keer gebeuren.

Maar afgelopen zaterdag was de tweede helft wel echt heel erg matig! Zelfs Nijland riep in de media dat hij wel erg veel ruimte kreeg van Cambuur!

sunderland

Nou waar blijven de azijnzeikers nu dan ?.Mutte we nu weer alles veranderen ? .

OuweSkeve

Er moet altijd een plan B zijn. En nee niet Ogbeche.
Het is prachtig hoe cambuur met deze speelstijl het publiek vermaken en de punten pakt,
maar in wedstrijden zoals vorige week moet je kunnen terugvallen op een ander systeem.

Je eigen spel spelen waar het kan, zo niet omschakelen.

sunderland

Citaat van: OuweSkeve op maart 15, 2015, 22:08:04
Er moet altijd een plan B zijn. En nee niet Ogbeche.
Het is prachtig hoe cambuur met deze speelstijl het publiek vermaken en de punten pakt,
maar in wedstrijden zoals vorige week moet je kunnen terugvallen op een ander systeem.

Je eigen spel spelen waar het kan, zo niet omschakelen.
heb jij gevoetbald? er is altijd een wedstr waar alles misgaat .Plan a b of c maakt dan niks uit

OuweSkeve

Ja, en aanvallen is niet altijd de beste verdediging