Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Ga ook eens anders leren denken en voetballen. Voorspelbaar man.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

michello

Henk is toonaangevend wat de spelers lieten zien. Zacht gekookt ei. Na de wanprestatie in Breda vonden de spelers hem zelfs mild. Dat zegt voldoende. Harder worden, logische keuzes maken en afstappen van je speelstijl als dat nodig is.

Goudvinger

Citaat van: michello op maart 08, 2015, 10:52:21
Henk is toonaangevend wat de spelers lieten zien. Zacht gekookt ei. Na de wanprestatie in Breda vonden de spelers hem zelfs mild. Dat zegt voldoende. Harder worden, logische keuzes maken en afstappen van je speelstijl als dat nodig is.

Maar gisteren werkte de speelstijl toch prima in de eerste 30 minuten? Tegen het verdere verloop van de wedstrijd had geen enkel systeem geholpen, Zwolle was ontketend en Cambuur van de leg.

Destroyer

Citaat van: Goudvinger op maart 08, 2015, 12:11:58
Maar gisteren werkte de speelstijl toch prima in de eerste 30 minuten? Tegen het verdere verloop van de wedstrijd had geen enkel systeem geholpen, Zwolle was ontketend en Cambuur van de leg.

Dus geen antwoord, is voorspelbaar.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Goudvinger

Citaat van: Destroyer op maart 08, 2015, 12:26:41
Dus geen antwoord, is voorspelbaar.

Oké, je hebt me overtuigd.

De Gast

Citaat van: Goudvinger op maart 08, 2015, 12:11:58
Maar gisteren werkte de speelstijl toch prima in de eerste 30 minuten? Tegen het verdere verloop van de wedstrijd had geen enkel systeem geholpen, Zwolle was ontketend en Cambuur van de leg.

Die speelstijl werkt nog maar zelden juist

Yellow Army

Citaat van: TARGET op maart 08, 2015, 10:28:38
Ik hoop dat ze nu eens gaan voetballen want het is de laatste tijd niet om aan te zien.!! Henk moet eens ophouden zo poeslief te zijn.. geef ze op de flikker.!!

Want van op je flikker krijgen ga je beter voetballen?
Area 58

cambuurlegend

Grappig om te zien hoe een ieder op zijn eigen manier reageert na zo een pak slaag, de 1 zit nog volledig in de emotie van vlak na een wedstrijd en de ander is alweer iets verder in het verwerken daarvan. Ik behoor tot de laatste groep , natuurlijk valt de nederlaag veel te groot uit maar daar kan je gewoon een keer tegenaan lopen. Ajax kan daar over mee praten tegen Zwolle , het is een goed voetballende ploeg , helemaal als ze zoals gister minimale weerstand krijgen. Maar dat was pas echt het geval na de 2-0 , voor die tijd was het gewoon een redelijk gelijkopgaande partij. Ik ga het allemaal niet goed praten , dat spelers een wedstrijd laten lopen maar om dat nou Henk volledig in zijn schoenen te schuiven gaat me iets te ver. We hebben een redelijke ploeg en wanneer het meezit en iedereen geeft 100% kunnen we de meeste ploegen aardig weerstand bieden, als niemand 100% geeft hebben we een hele matige ploeg die bijna niemand weerstand kan bieden en gister was daar een schoolvoorbeeld van. Kop omhoog en focus op de volgende wedstrijd.

speculeter

Citaat van: De Gast op maart 08, 2015, 13:25:01
Die speelstijl werkt nog maar zelden juist
je zag het tegen nac en nu ook weer.
Eerste gedeelte van de wedstrijd is aardig.Maar zodra tegenstander ons op gaat jagen en hun publiek gaat er achter staan weten we het niet meer....

Cor

Citaat van: speculeter op maart 08, 2015, 17:23:54
je zag het tegen nac en nu ook weer.
Eerste gedeelte van de wedstrijd is aardig.Maar zodra tegenstander ons op gaat jagen en hun publiek gaat er achter staan weten we het niet meer....

Goh, dat klinkt als bij onze thuiswedstrijden. Wat een dom, opportunistisch gelul hier weer. De Henk haters komen weer onder de steen vandaan, volgende week een goed resultaat en iedereen roept weer hosanna. Niveau hier loopt hard terug

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: speculeter op maart 08, 2015, 17:23:54
en hun publiek gaat er achter staan weten we het niet meer....

NAC oke, maar gisteren schrokken alle bejaarden alleen bij de doelpunten wakker...
Henk, held, bedankt

Tanjajeah

" Henk doet het helemaal verkeerd, het moet zus en zo" , "Henk heeft maar 1 plan en dat is aanvallen. Naïef!"

We spelen straks voor het 3e seizoen achtereen in de eredivisie, er golft al het hele seizoen positiviteit over de club en ontlopen met gemak de nacompetitie. En toch  na elke verloren wedstrijd kritiek en allerhande  adviezen van mensen die het allemaal beter weten.

Je kunt het voetbal van de Jong soms wat naïef noemen en misschien is dat het ook wel. Maar ga je anders spelen zul je ook wedstrijden verliezen. Nee, laat de Jong asjeblieft lekker blijven aanvallen, dan zo nu en dan maar eens op je bek gaan. En bovendien; het garandeert ook nog meer dan voldoende punten; geweldig toch? Wat een verschil met het voetbal van Arts en Menzo.

Cor

Kut AZ ook met 6-2 onderuit, zal wel de schuld van Henk en Martijn zijn

DannySCC

#1468
Dit is gewoon weer een top seizoen we staan gvd 10e daar moet je trots op wezen ! Zaterdag weer een overwinning en iedereen die nu zo negatief staat te praten staan weer op de banken....
AMF

Destroyer

Citaat van: DannySCC op maart 08, 2015, 20:19:13
Dit is gewoon weer een top seizoen we staan gvd 10e daar moet je trots op wezen ! Zaterdag weer een overwinning en iedereen die nu zo negatief staat te praten staan weer op de banken....

Ik sta altijd op de banken, maar zeuren mag en klagen ook. Ps. heb je Utrecht wel zien spelen? Wordt een leuke pot zaterdag ...
** Poolwinner 18/19 - 21/22