Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Ik heb soms het gevoel dat Henk een echte mensenmens is.
Voor mij herkenbaar...ik geef nu ook sinds 5 jaar leiding aan een groep medewerkers.
En ik weet ook hoe moeilijk het soms is om hard te zijn en nee te zeggen.
Ik vraag me soms af of Henk dat ook heeft.
Dus id een nee tegen bv een Barto Bakker of Obeche en ze verwijzen naar de bank.

SCC-J



scc-aaron

Henk de Jong bij de tafel van Kees.

TARGET

Ja het is een mensenmens he.. :koffie

Eewal

Henkie is lekker op dreef bij de tafel van Kees.

jeff

Fox heeft een filmpje met alle uitspraken van Henk gemaakt, was ook te zien in de tafel van kees
http://foxsports.nl/video/263110-het-beste-van-henk-de-jong.html

Unknown

Henk is wel erg lief over Groningen en dkv. Je kan ook gewoon over ze spreken zonder telkens te spreken over dat je ze het beste gunt en dergelijke. Hoor ik hem ook nooit zeggen over andere clubs.

EdsjeSCC

Citaat van: Unknown op februari 22, 2015, 12:19:29
Henk is wel erg lief over Groningen en dkv. Je kan ook gewoon over ze spreken zonder telkens te spreken over dat je ze het beste gunt en dergelijke. Hoor ik hem ook nooit zeggen over andere clubs.

Manmanman. Hij heeft daar met veel plezier gewerkt, dan is dat toch logisch.   :O

Unknown

vast. maar dat is geweest en dkv ligt gevoelig hier.
Of vind jij het ook logisch dat je vriendin loopt te sjansen met der ex.

EdsjeSCC

Moet hij dan gaan liegen en zeggen dat hij hoopt dat dkv alles dik verliest, alleen omdat de cambuursupporters dat willen?

Eewal

Citaat van: Unknown op februari 22, 2015, 12:35:56
vast. maar dat is geweest en dkv ligt gevoelig hier.
Of vind jij het ook logisch dat je vriendin loopt te sjansen met der ex.
hij heeft er voor gezorgd dat we 4 punten van die lui hebben gepakt dit jaar. hou eens op te janken op alles. zeuren om het zeuren noem ik dat! geniet eens van alle positieve aandacht die we momenteel krijgen, voor een belangrijk deel te danken aan Henk!

Dokkumer

Citaat van: EdsjeOgbeche op februari 22, 2015, 13:09:07
Moet hij dan gaan liegen en zeggen dat hij hoopt dat dkv alles dik verliest, alleen omdat de cambuursupporters dat willen?
Ja! Volgens de geleerden zuidelijk van ons doet hij namelijk niets anders ;)
Je kunt er trouwens ook voor kiezen om zo weinig mogelijk over die clubs te praten, hij is trainer van Cambuur, dan hoor je niet met die 2 clubs bezig te zijn.

Verder ga ik me er echt geen buil meer aan vallen, op naar Heracles!

Vedetski

Sommigen hier beoordelen Henkie alsof ie een of andere 4e klasse amateurstrainer is, die alle spelers maar klakkeloos ergens neerzet. Vergeet niet dat hij ons in een serie overwinningen kampioen heeft gemaakt!
Dat we met aanvallend voetballen af en toe het schip ingaan is logisch, maar dat laat zien dat we geen eendagsvlieg zijn en we hebben het traditionele topclubs vrij lastig gemaakt..
Handhaving is nog nooit zo betrekkelijk makkelijk gegaan, waar hebben we het over! :thumbsup
:koffie

denistel

henk is henk en blijft zich zelf hoor. fouten maken doet elke trainer maar bij mij kan ie weinig verkeerd doen,,die man is een
uithangbord voor de club en elke opvolger zal een hele kluif krijgen om ook zo iets neer te zetten.en henk doet het niet al1
maar samen met de andere trainers.80% zien we goeie wedstrijden en we hevve 30 pt nog 2 a 3 x thuis winnen en we doen
het super.