Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: Tukker op februari 21, 2015, 19:30:18
Ondanks dat er gisteren tijdens de warming up maar zes supporters in het uitvak stonden liet Henk zijn spelers toch richting uitvak rennen zoals ze dat ook bij een afgeladen tribune doen en hij applaudisseerde voor de zes aanwezigen.

Kan bij mij niet stuk die kerel  _O_

Voor de rest liekt 't hier wel de story of de privé
Ja vooral de privé omstandigheden ;)
Het ging mijns inziens niet om Henk onderuit te halen (zijn voetstuk staat nog steeds), maar meer om de discussie of er meer speelt en dat "privé omstandigheden" te pas en te onpas gebruikt worden in de voetballerij en in het echte leven.

hobbes

Ik heb het niet van Henk zelf, dus vandaar de slag om de arm ? 

poelie-lwd

Henk heeft 4 pnt gepakt tegen die boeren en 30 pnt overall op 10 wedstrijden van het einde. Dit soort geouwehoer verdiend hij niet!

Graag kappen met dit gezeik!!
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2015, 20:12:25
Henk heeft 4 pnt gepakt tegen die boeren en 30 pnt overall op 10 wedstrijden van het einde. Dit soort geouwehoer verdiend hij niet!

Graag kappen met dit gezeik!!
Roep dat maar in bijna elk topic waarde poelie... Gezeik is overal 8P

scclwd

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2015, 20:12:25
Henk heeft 4 pnt gepakt tegen die boeren en 30 pnt overall op 10 wedstrijden van het einde. Dit soort geouwehoer verdiend hij niet!

Graag kappen met dit gezeik!!

Zie je hier iemand Henk onderuit halen? Die blijft zijn leven lang op een voetstuk staan,  ook al zouden we degraderen. Henkie kan nooit stuk in Leeuwarden.

Vedetski

Keizer gaat voor zijn ambitie naar de trainersfunctie naar Emmen.
Cambuur speelde gewoon waardeloos en dat mag gezegd worden.
Straks winnen van Heracles en iedereen is weer positief.
Niks aan de hand! |:)
:koffie

denistel

Citaat van: hobbes op februari 21, 2015, 19:14:22
Ik wist niet dat het zo geheim was,  maar het verhaal gaat dat de vrouw van Henk en tia/lichte hersenbloeding heeft gehad. Echt privé omstandigheden dus. Einde speculatie.

zo is het en niet anders en is erg genoeg dacht ik zo.

Dokkumer

Citaat van: denistel op februari 21, 2015, 22:29:53
zo is het en niet anders en is erg genoeg dacht ik zo.
Zoals ik al eerder zei, dit is inderdaad heel erg en daarom wil ik de familie sterkte en beterschap toewensen!

poelie-lwd

Citaat van: scclwd op februari 21, 2015, 20:30:58
Zie je hier iemand Henk onderuit halen? Die blijft zijn leven lang op een voetstuk staan,  ook al zouden we degraderen. Henkie kan nooit stuk in Leeuwarden.

Nee. Erger nog, jij suggereert dat er wat speelt en dat Henk daarin lijdend voorwerp is. Dat alleen al slaat als een tang op een varken en vind ik respectloos richting Henk.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

gewoon een fan

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2015, 22:35:45
Nee. Erger nog, jij suggereert dat er wat speelt en dat Henk daarin lijdend voorwerp is. Dat alleen al slaat als een tang op een varken en vind ik respectloos richting Henk.

Hier ben ik het helemaal mee eens, dit verdient de beste man niet  ;(

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2015, 20:14:56
Roep dat maar in bijna elk topic waarde poelie... Gezeik is overal 8P

Dat weet ik maar ik hou er niet zo van als men maar wat blaat zonder te weten waar de klepel hangt. Hoe dan ook, wat Ot al aangeeft, het is al erg genoeg.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

scclwd

Citaat van: poelie-lwd op februari 21, 2015, 22:35:45
Nee. Erger nog, jij suggereert dat er wat speelt en dat Henk daarin lijdend voorwerp is. Dat alleen al slaat als een tang op een varken en vind ik respectloos richting Henk.

Ik mag mn zorgen toch uiten? Als ik iets hoor over prive-kwestie en Henk emotioneel zie en Marcel Keizer opeens de brui eraan geeft, dat is toch iets waar ik over nadenk. Maar in het vervolg hou ik mn mond wel als jouw tere zieltje hier zo door wordt geraakt.

scclwd

Trouwens morgenvroeg de tafel van Kees met Henk de Jong en ook Ramon Leeuwin.

John Hiatt

Welkom op het Libelle forum! Wat een gezeik staat hier.

De Gast

Overal staat toch gezeik John.. daarom is het een forum.

Henk moet deze week maar weer eens bij zinnen komen. Kap eens met die fantasieopstellingen en zet je mannetjes eens neer waar ze horen te staan. En elke week de voorkeur geven aan Martijn Barto.. waar dan ook in het veld.. zo naief  :zucht. Je zet hem in de spits of je laat hem invallen. En geef jongens als Mart Dijkstra eens een kans bij een blessure. Die trainen zich toch niet voor niets de pleuris.. ja om vervolgens weer door de trainer te worden gepiepeld.

Deze trainer kan nog heel wat leren.