Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Hij was laatst opeens zonder reden te geven absent van de training, de ongekend felle manier van leer trekken gisteravond, Marcel Keizer opeens weg...

Marc S

Ik denk dat we gewoon verschrikkelijk speelden gisteren en dat 7-8 spelers een zware offday hadden.

denistel

dat hij laatst een keer niet op de training was had met prive omstandigheden te maken dus niet te snel oordelen.

scclwd

#1308
Citaat van: denistel op februari 21, 2015, 15:38:54
dat hij laatst een keer niet op de training was had met prive omstandigheden te maken dus niet te snel oordelen.

Ik oordeel niet. Ik heb gewoon het idee dat er iets speelt. Er moet nu geen ruzie komen, net nu het zo goed gaat met de club.

speculeter

Niet op de training vanwege privé omstandigheden en een keer boos na een hele slechte wedstrijd en er is meteen wat aan de hand?

scclwd

Citaat van: speculeter op februari 21, 2015, 15:44:33
Niet op de training vanwege privé omstandigheden en een keer boos na een hele slechte wedstrijd en er is meteen wat aan de hand?

Marcel Keizer opeens weg, vind ik ook heel vreemd. Prive-omstandigheden wordt er gezegd, meestal hoor je dan iets later wel wat er was. Het emotionele interview na de wedstrijd tegen dkv. Maar misschien zit ik fout, ik hoop het.

Len Cantello

Privé omstandigheden. Het heeft dus niets met de mans werk te maken. Stel ouwe wiefen.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

jeff

Citaat van: Len Cantello op februari 21, 2015, 16:05:43
Privé omstandigheden. Het heeft dus niets met de mans werk te maken. Stel ouwe wiefen.
Ze denken dat ze op het viva forum zitten hier.

Dokkumer

Citaat van: jeff op februari 21, 2015, 16:11:32
Ze denken dat ze op het viva forum zitten hier.
Liever het libelle forum..
Ik moet wel erkennen dat vaak dingen onder de pet gehouden worden onder de noemer "privé omstandigheden", echter hier wil ik niet impliceren dat er hier daadwerkelijk wat aan de hand is.

Shar

Citaat van: scclwd op februari 21, 2015, 15:47:41
Marcel Keizer opeens weg, vind ik ook heel vreemd. Prive-omstandigheden wordt er gezegd, meestal hoor je dan iets later wel wat er was. Het emotionele interview na de wedstrijd tegen dkv. Maar misschien zit ik fout, ik hoop het.

Citaat van: Dokkumer op februari 21, 2015, 17:19:43
Liever het libelle forum..
Ik moet wel erkennen dat vaak dingen onder de pet gehouden worden onder de noemer "privé omstandigheden", echter hier wil ik niet impliceren dat er hier daadwerkelijk wat aan de hand is.

Ik heb ook geen idee wat er aan de hand is. Wel viel het me op dat vorige week na de wedstrijd tegen Heerenveen de verslaggever het interview met Henk de Jong afsloot met " en zeg tegen je vrouw kop er voor houden" ( iets in deze strekking in ieder geval). Het blijft natuurlijk gissen naar het hoe en waarom ( dat wil ik verder trouwens ook absoluut niet doen) maar neem aan dat er dan iets speelt in de privé sfeer. Zolang niet iets anders "bewezen" wordt zou ik hier in eerste instantie ook gewoon van uit gaan ipv op allerlei andere scenario's te speculeren.

carlo de leeuw

Citaat van: Len Cantello op februari 21, 2015, 16:05:43
Privé omstandigheden. Het heeft dus niets met de mans werk te maken. Stel ouwe wiefen.
Wat is hier aan de hand zeg.....
ouwe wiefen op ut forum....meisjes op het veld.....Wieke die iedereen aan de haren trekt...ist weer zover met de maandelijkse  :fant

hobbes

Ik wist niet dat het zo geheim was,  maar het verhaal gaat dat de vrouw van Henk en tia/lichte hersenbloeding heeft gehad. Echt privé omstandigheden dus. Einde speculatie.


Goudvinger

Citaat van: hobbes op februari 21, 2015, 19:14:22
Ik wist niet dat het zo geheim was,  maar het verhaal gaat dat de vrouw van Henk en tia/lichte hersenbloeding heeft gehad. Echt privé omstandigheden dus. Einde speculatie.

:_schater

Tukker

#1318
Ondanks dat er gisteren tijdens de warming up maar zes supporters in het uitvak stonden liet Henk zijn spelers toch richting uitvak rennen zoals ze dat ook bij een afgeladen tribune doen en hij applaudisseerde voor de zes aanwezigen.

Kan bij mij niet stuk die kerel  _O_

Voor de rest liekt 't hier wel de story of de privé
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Citaat van: hobbes op februari 21, 2015, 19:14:22
Ik wist niet dat het zo geheim was,  maar het verhaal gaat dat de vrouw van Henk en tia/lichte hersenbloeding heeft gehad. Echt privé omstandigheden dus. Einde speculatie.
Ik kan ook wel lachen om je contradictio in terminis.
Er vanuit gaande dat het waar is, dit is natuurlijk verschrikkelijk en ik hoop ook dat alles goed komt met zijn vrouw.