Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Henk de Jong

Gestart door Chipke, januari 22, 2013, 15:51:44

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 21:59:40
Dat zeg ik toch niet, Barto hoort niet op middenveld. Lekker blij wezen met zijn arbeid, jezus hest die vent zien rennen. :_schater
Jij begint met het gejank over de ideale schoonzoon die moet spelen, met kotsicoontjes.
Op 10 is niet zijn beste positie, maar probeert er tenminste nog wat van te maken.
Ik had trouwens na de wissel Sinas daar neergezet en Barto naast B.

zeewolde

Citaat van: DayDreamer op februari 20, 2015, 21:59:40
Dat zeg ik toch niet, Barto hoort niet op middenveld. Lekker blij wezen met zijn arbeid, jezus hest die vent zien rennen. :_schater
deed het beter dan de andere 2 middenvelders

Destroyer

Citaat van: Cambuur058 op februari 20, 2015, 22:00:13
Barto moet gewoon in de spits. Stop met hem op 10 te zetten!

Misbruik noem je dat
** Poolwinner 18/19 - 21/22

legeips

Citaat van: Destroyer op februari 20, 2015, 22:07:41
Misbruik noem je dat

Henk ziet iets in die jonge wat anderen niet zien en ik hoor 100% bij die anderen. Ik wijt het verlies aan het tactisch falen van de TS. 5 voorhoede spelers, 1-0 en ruim 15 min te gaan :?

De Gast

Barto hoort niet op de midden.. maar goed Barto móet blijkbaar spelen, Ogbeche móet blijkbaar spelen.. dan wordt het soms een fantasie opstelling.

Vind het trouwens wel een keer tijd voor Hemmen in de spits. In heb het idee dat wij al een eeuwigheid zonder spits spelen. Althans iemand die er staat om goals te maken..

AL

Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:30:53
Barto hoort niet op de midden.. maar goed Barto móet blijkbaar spelen, Ogbeche móet blijkbaar spelen.. dan wordt het soms een fantasie opstelling.

Vind het trouwens wel een keer tijd voor Hemmen in de spits. In heb het idee dat wij al een eeuwigheid zonder spits spelen. Althans iemand die er staat om goals te maken..

Hemmen in de spits? Dat meen je toch niet hoop ik.
Die is nog trager dan Ogbeche, verliest elk duel en kan geen bal aannemen.
Wel vind ik dat je moet kiezen tussen Barto en ogbeche op 9 en dus niet beiden opstellen.

Harry L.

Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 22:30:53
Barto hoort niet op de midden.. maar goed Barto móet blijkbaar spelen, Ogbeche móet blijkbaar spelen.. dan wordt het soms een fantasie opstelling.

Vind het trouwens wel een keer tijd voor Hemmen in de spits. In heb het idee dat wij al een eeuwigheid zonder spits spelen. Althans iemand die er staat om goals te maken..

Daar gaat Hemmen ook niet voor zorgen, overschatte voetballer. Kan geen eens een kopduel winnen van Marcellis. Nee, op zeker voorstander van B.

carlo de leeuw

Citaat van: Dokkumer op februari 20, 2015, 21:55:39
Flikker zelf een eind op juh, die man heeft meer arbeid verricht dan de rest van het team bij elkaar. Hele team faalt en Barto is de schuldige..
Barto was ook niet geweldig , maar was bij lange na de zwakste niet.....flikker allemaal een end op :0=.. :_schater

Eewal

Fijn om te zien dat Henk er vanavond ook even helemaal klaar mee was. Vaak heb ik me tijdens uitwedstrijden flink lopen ergeren aan alles en kon Henk allemaal pluspunten etc opnoemen. Vanavond waren we het even met elkaar eens. Interview op fox is de moeite waard; hij heeft een kut avond gehad  _O_

De Gast

Prima interview ja. Vraag me alleen af of de wissels die hij in gedachten had iets had uitgemaakt.

Op het midden ontbreekt bijv. een echte klasbak a la Ritzmaier. Net even dat beetje extra

Vedetski

Citaat van: De Gast op februari 20, 2015, 21:49:56
Mischien eens wat vaker trainen op voorzetten geven.. of mensen die komen inlopen want uitgespeelde kansen creeeren was vanavond een groot drama. Voorzetten te over.. maar ze komen maar zelden bij een medespeler

Dat is toch niet het moeilijkste van voetbal... Kijk eens naar Ajax of AZ, daar geven ze de bal standaard keihard op tweede paal voor en lopen er ook standaard 1 of 2 voor de goal. Dan is doelpunten maken geen kunst..
:koffie

wiekie1969

Mannen opstellen henkie en geen suurtsjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

De Gast

En voorhoedespelers niet klakkeloos op de midden blijven zetten omdat ze zonodig móeten spelen.

Oh ja.. uit hoef je ook niet altijd alleen maar aan te vallen. Misschien eens iets van een tactiek uitproberen?

scclwd

Ik heb het idee dat er iets aan de hand is binnen de club en dat het te maken heeft met Henk.

speculeter

Citaat van: scclwd op februari 21, 2015, 15:29:34
Ik heb het idee dat er iets aan de hand is binnen de club en dat het te maken heeft met Henk.
Hoe kom je daar nou zo bij?
Zoiets zet je toch niet zomaar hier neer?